Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spiser vanligvis sundt og mye grønt, men i dag skal vi skeie ut med en saftig, feit cheeseburger og pommes frittes. Jam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser vanligvis sundt og mye grønt, men i dag skal vi skeie ut med en saftig, feit cheeseburger og pommes frittes. Jam!!

Nå ble jeg misunnelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella

For en koselig tråd! Nå har jeg fått masse inspirasjon, må nok lage noe litt spennende til middag imorgen :)

Idag hadde jeg og kjæresten mac and cheese og poteter til middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
For en koselig tråd! Nå har jeg fått masse inspirasjon, må nok lage noe litt spennende til middag imorgen :)

Idag hadde jeg og kjæresten mac and cheese og poteter til middag!

Er det godt. Har hatt lyst å prøve det men litt skeptisk. Er det bare makaroni og ost liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella
Er det godt. Har hatt lyst å prøve det men litt skeptisk. Er det bare makaroni og ost liksom?

Det er kjempegodt! Det er bare makaroni og en spesiell ostesaus som er utrolig god. Hvis du har smakt skinkegrateng så er det akkurat det samme som det, bare minus skinke :) Bare si ifra hvis du vil ha oppskrift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lagde jeg andebryst med hjemmelaget potetmos, appelsinsaus og en blomkål/sjarlottløk greie jeg fant på der og da. Det var godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempegodt! Det er bare makaroni og en spesiell ostesaus som er utrolig god. Hvis du har smakt skinkegrateng så er det akkurat det samme som det, bare minus skinke :) Bare si ifra hvis du vil ha oppskrift!

Jeg vil gjerne ha oppskrift! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Igår snakket en på jobben om indisk. Så det fikk jeg lyst på. Da lager jeg det til middag idag. Indisk tandoori med kylling. Gleder meg allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår snakket en på jobben om indisk. Så det fikk jeg lyst på. Da lager jeg det til middag idag. Indisk tandoori med kylling. Gleder meg allerede!

Mmmm, det er nammis!

Her blir det fiskegrateng, poteter og raspet gulrot i dag :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fant på noe nytt i dag, faktisk - fullkornspagetti med reinskav :) Stekte soppblanding, løk og kjøtt i godt med smør, kokte spagetti, erter og rosenkål og blandet alt sammen med økologisk ramsløkost i mangel av rømme. Relativt vellykket eksperiment :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...