Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #24021 Del Skrevet 3. november 2009 En improvisert form for byggrynsrisotto (hvis det heter det når man bruker tomatsaus?); stekt bacon, stekte byggryn med resten av gårsdagens hjemmelagde pizzasaus og parmesan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. november 2009 #24022 Del Skrevet 4. november 2009 Bakt potet med tilbehør vi fyller i: tomat, agurk, rødløk, mais, ost, rømme, hjemmelaget salsa, isberg/spinat, oliven, stekt champinjong, sweet chili saus, linser og jalapenos. Og selvfølgelig salt og pepper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. november 2009 #24023 Del Skrevet 5. november 2009 I går hadde vi Szechuan wok (med kylling, babymais, rød paprika, fennikel, kinakål, gulrot og squash) med nudler til. I dag blir det karamellisert løk- og osteterte med en enkel salat til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. november 2009 #24024 Del Skrevet 6. november 2009 I går spiste vi hamburger med hjemmelaget salsa, løk, agurk, tomat, mais, sweet chili, jalapenos, sylteagurk, hommus og hjemmelaget salsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. november 2009 #24025 Del Skrevet 6. november 2009 I dag blir det Kylling Cacciatore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #24026 Del Skrevet 7. november 2009 Calo verde Lenge siden sist, så gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 7. november 2009 #24027 Del Skrevet 7. november 2009 Favorittpasta Mmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. november 2009 #24028 Del Skrevet 7. november 2009 hjemmelaget pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 8. november 2009 #24029 Del Skrevet 8. november 2009 Stangekylling med sellerimos, eplesaus og aspargesbønner med pinjekjerner og sitron. Semulepudding med saus av hjemmelaget blåbær- og rabarbrasaft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 8. november 2009 #24030 Del Skrevet 8. november 2009 Calo verde Lenge siden sist, så gleder meg! hva er det? høres italiensk ut yummm:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #24031 Del Skrevet 9. november 2009 hva er det? høres italiensk ut yummm:) Jeg skrev det faktisk feil Caldo verde er grønnkålssuppe med chorizo, og er en portugisisk rett. Det er veldig godt, men jeg har en tendens til å ha oppi altfor mye grønnkål, og da denne er rimelig tøff i teksturen blir det littegrann som å tygge tang (dessuten brukte jeg rød grønnkål også denne gangen, konsekvensen var en blåaktig farge på suppa..) Jeg liker det likevel da, og stekt chorizo oppi er nydelig... (vil forresten anbefale å google etter oppskrifter da jeg ikke fikk den helt til denne gangen og derfor ikke vil mislede andre) I dag var det rester av denne, og etterpå stekte grønnsaker (squash, sukkererter, broccoli og søt paprika) med chili, corizo og ost, skikkelig sammenrask, men godt det óg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. november 2009 #24032 Del Skrevet 9. november 2009 Siden jeg har bursdag blir det taco i dag. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 9. november 2009 #24033 Del Skrevet 9. november 2009 Siden jeg har bursdag blir det taco i dag. Mvh Yvonne taco er godt:) og gratulere med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 9. november 2009 #24034 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg skrev det faktisk feil Caldo verde er grønnkålssuppe med chorizo, og er en portugisisk rett. Det er veldig godt, men jeg har en tendens til å ha oppi altfor mye grønnkål, og da denne er rimelig tøff i teksturen blir det littegrann som å tygge tang (dessuten brukte jeg rød grønnkål også denne gangen, konsekvensen var en blåaktig farge på suppa..) Jeg liker det likevel da, og stekt chorizo oppi er nydelig... (vil forresten anbefale å google etter oppskrifter da jeg ikke fikk den helt til denne gangen og derfor ikke vil mislede andre) I dag var det rester av denne, og etterpå stekte grønnsaker (squash, sukkererter, broccoli og søt paprika) med chili, corizo og ost, skikkelig sammenrask, men godt det óg. hørtes godt ut. ikke at jeg generelt sett er så glad i suppe, men den der hørtes ikke så verst ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. november 2009 #24035 Del Skrevet 9. november 2009 I går hadde vi moussaka med enkel salat til. I dag blir det hjemmelagede kjøttkaker med poteter, brun saus, erter og kål/gulrotstuing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. november 2009 #24036 Del Skrevet 9. november 2009 Fersk tagliatelle med røkt ørret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 9. november 2009 #24037 Del Skrevet 9. november 2009 taco kjøttboller, grønnsaker, pasta med rømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. november 2009 #24038 Del Skrevet 9. november 2009 I går: chilikrabbe I dag: pizza med salat til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 9. november 2009 #24039 Del Skrevet 9. november 2009 I går: chilikrabbe I dag: pizza med salat til. chilikrabbe hørtes nyydelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 10. november 2009 #24040 Del Skrevet 10. november 2009 I går spiste jeg ute; mongolsk buffet. Sånn der at man kan plukke det man vil av kjøtt og grønnsaker og krydder, også steiker de maten mens man ser på. Med ris til I dag tror jeg ikke det blir tid til noe middag for å være helt ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå