Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ha ha... Tidenes kjipteste middagsmeny:

I går: Pølser i brød

I dag: Pølser i brød

Blir lasagne med foccacia og salat i morgen så det hjelper litt på helgens meny... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene hjemme så jeg kan være kjedelig og spise en slags vegetarrett (med ost og rømme til):

1 bx kidney beans, 1 bx mais, squash, paprika, tomat, champignon, jalapenos og 1 pose tacokrydder.

Nam nam, nå har jeg lunsj i to dager også =) I tortillalefse på skolen + litt ost, suse i microen i 20 sek og vips ferdig lunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helstekt kylling med løk- og salviestuffing, ovnsbakte grønnsaker og hvitløkspotetmos. St Clement's Drizzle Cake til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det ovnsbakt laks med linser, hommus og en blandet salat: spinat, isberg, agurk, tomat, rødløk, jalapenos, marinerte hvitløksfedd, soltørket tomat og oliven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
I dag blir det ovnsbakt laks med linser, hommus og en blandet salat: spinat, isberg, agurk, tomat, rødløk, jalapenos, marinerte hvitløksfedd, soltørket tomat og oliven.

hvorfor er det bare jeg som ikke kan lage slike fancye ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
men da må jeg jo vite hvordan ingrediensene skal brukes

Hommusen var faktisk på boks, så det er veldig lettvint. Prøv også ajvar, en slaks paprikapuré. Pesto er også godt til det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Hommusen var faktisk på boks, så det er veldig lettvint. Prøv også ajvar, en slaks paprikapuré. Pesto er også godt til det meste :)

ok. høres bra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...