Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg prøvde meg på ferdigbunn med saus fra frysedisken på Rema, og den var ikke helt gal.

Toppet med ost, sopp, pepperoni, indrefilet og sort oliven. Det ble en smakelig fredagsmiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går tok jeg en billigribbe og gned inn med en blanding av salt, spisskummen, røkt chili, paprika, revet ingefær og saft av lime. Klokken 7 i morges satte jeg ribba inn på 100 grader og der sto den i 9 timer. Spiste med ris, syltet rødløk, paprika, rå gulrot i skiver og agurk. Valgte ris pga cøliaki. Kjøttet ble helt fantastisk 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (22 timer siden):

I går tok jeg en billigribbe og gned inn med en blanding av salt, spisskummen, røkt chili, paprika, revet ingefær og saft av lime. Klokken 7 i morges satte jeg ribba inn på 100 grader og der sto den i 9 timer. Spiste med ris, syltet rødløk, paprika, rå gulrot i skiver og agurk. Valgte ris pga cøliaki. Kjøttet ble helt fantastisk 

Rester på HusetsHerre og Ungen i dag. Jeg ser hva jeg finner i kjøleskapet etter jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår: Grønnsakssuppe til middag, ristede kastanjer og varm sitron med honning til dessert (skikkelig luksus på en lørdagskveld 😂 takket være heftig og begeistret adventsforkjølelse)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppvarmet rest stifado av kjekjøtt, med myk polenta til, og dryss av finhakket persille og sitronskall på toppen.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Blir en form med kylling, grønnsaker, poteter og kyllingsaus fra FruTimian. Lager litt ekstra så blir det rester i morgen og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...