Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Ble sushi i dag!
(Ikke laget av meg, bare det jeg ville ha når jeg syklet hjem fra trening.) 

Anonymkode: 4181a...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag ble det fiskesuppe som de lager i fiskebutikken rett i nærheten.  Den er kjempegod. Nystekt baguette og godt smør er fast tilbehør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det skikkelig adhd-middag.

Hadde en plan, men kom over nedprisa koteletter på butikken , venta litt for lenge, så hjernen var på vandring inn i tåkeheimen før jeg kom i gang og det ble en del feilkoblinger i planene.

Endte opp med ovnsstekte koteletter, småpoteter stekt i airfryer og... strimla gulrot og løk stekt på panne i tråd med den opprinnelige middagsplanen, så tilsatt en god skvett lett matfløte, en stor klatt uplanlagt creme fraiche og kokt inn en stund. Kotelettene ble litt seige, potetene overraskende gode, og løk/gulrot-smørja... Tja, hadde funka bedre til fisk, egentlig.

Anonymkode: 8bef6...fff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det korma med halloumi og linser, fullkorns couscous og salat. 

Anonymkode: 4181a...809

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man-tager-hva-man-haver og steker kjapt rødløk, skivet hvitløk, squash og vårløk, kyllingfilet og har over kokosmelk og krydder og har ris på sida

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullkornsspaghetti i tomatsaus med chili, hvitløk, ovnsstekt paprika, squash og kalamataoliven, med oppsmuldret feta og et dryss finhakkket persille og sitronskall på toppen.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har planer om å lage quesadillas med kjøttdeig. Mulig det bare blir kjøttdeig i tortilla som en burrito…det vet jeg ikke før jeg begynner å lage 😅

Anonymkode: 88090...5b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...