Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Grillpølser fra Gilde «Pølsemakerens Beste Chili og Ost» i brød og lompe med hakket cherrytomat til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reisejenta skrev (14 timer siden):

Biff Rydberg.

Den måtte jeg google, og det så jo kjempegodt ut!

Her blir det en nakkekotelett med stekt sopp, fløtesaus og nudler. Har en råkostsalat som må spises i dag, så den blir tilbehøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag blir det grillmat, indrefilet av svin, peppersaus, og grønn salat mix, usikker på om vi tar bakt potet eller ris til, har ikke helt bestemt oss enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brunhilde skrev (4 timer siden):

Den måtte jeg google, og det så jo kjempegodt ut!

Her blir det en nakkekotelett med stekt sopp, fløtesaus og nudler. Har en råkostsalat som må spises i dag, så den blir tilbehøret.

Ja, Biff Rydberg er veldig godt! Din middag.  høres også kjempegod ut. Elsker stekt sopp og koteletter😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det vegetarcurry igjen. Det er en av de rettene jeg aldri blir lei av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koker suppe. Av flaskegresskar, potet, gulrot, løk og chili og ingefær. Stavmikse med matfløte og ha kokt egg i🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kyllingsalat med diverse bladgrønt, avokado, semitørkede tomater, grønne oliven, pinjekjerner, parmesanflak og skarp vinaigrette med dijonsennep. Ferskt surdeigsbrød og smør til.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacopai. Salat, tortillachips, rømme og tacosaus ved siden av.

Jordbær og sjokoladekake til dessert. Digg!

Endret av Kveldshimmel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi vært i en fantastisk fiskebutikk med godt utvalg. Kjøpt inn litt fiskesuppe, sjøkreps, rekemousse, sitron og godt brød. Summertime and the cooking is easy😅Blir litt iskald chablis til i sola på verandaen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...