Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fiskekaker av fersk lysing med mandelpoteter, rotmos og smeltet smør med gressløk og sitron.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingsalat på restaurant. Den var så god med masse ulike salatsorter, avokado, vårløk, saftig marinerte biter av kylling samt litt sprøstekt bacon. Dressing som smakte av urter, sennep og litt honning. Dressingen skulle jeg gjerne hatt oppskriften på😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en porsjon bollefrikassé fra tidligere i fryseboksen, så den ble fortært i dag. Siden det var bærtilbud på Rema1000 blir det en kurv med jordbær og litt sitronis til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite koldtbord med hjemmebakt foccacia, loff, godt smør, laks, eggerøre, spekeskinke, potetsalat, pølsestasjon... 

Muffins, doughnuts, gele og kake til dessert. 

Lider ingen nød kan du si.  

Endret av MarianneE
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelt og greit, 2 pølser i brød. Lenge siden jeg har spist det, og det smakte godt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotellets treretters: Kamskjell, confitert andelår, mango-creme brulee😍

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegatarcurry med de grønnsakene som burde brukes i dag. Det er alltid like godt, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med familieselskap annenhver dag i en uke, med kaker i ulike varianter.... I dag blir det ostesmørbrød når den som vil ha lager seg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget pizza. Beste som finnes når vi baker deigen selv, og har på,akkurat det hver enkelt ønsker (lager porsjonspizzaer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...