Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

I dag:

- Foreløpig ingen anelse, har ikke hatt tid til å sette opp ukemeny.

Det ble pasta med saus av blåmuggost, purre, løk og sjalottløk. Faktisk veldig godt!

I dag blir det ovnsbakt laks med sennep, honning og sitron. Tilbehøret består av appelsincouscous, limabønnesalat og lettstekt paprika og vårløk, dessuten en saus med kesam og urter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Rogalinn

Siste rest av ribbe, surkål og svisker gikk med idag. "Mikret" to epler siden jeg hadde spist opp alle tidligere stekte epler. (Stekte epler er nam!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest christineemily

Pannekaker med blåbærsyltetøy :) . Yummi :) . 5-årigens favoritt, men 9-åringen hater det... så han pleier å få fiskepinner, en av de sjeldne anledningene jeg lager to middager! Og når vi har pølser, - som er 9-åringens favorittmat, må 5-åringen få fiskepinner, - han makter bare ikke pølser... Så han spiser fiskepinner i pølsebrød (det er godt faktisk :ler: ). Merkelige unger jeg har! Alle unger er vel programforpliktet til å like pannekaker og pølser???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremet grønnsaksuppe (rester av grønnsaker fra nyttårasaften utnyttes, og med en dæsj fløte og litt edamer på toppen blir det NYDELIG).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...