Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk servert en gryte med kaninkjøtt. Det var grønnsaker og urter, og det smakte utrolig godt! Det ble servert små kokte poteter og hvitt hjemmebakt brød som enda var litt varmt med også hjemmelagd hvitløkssmør. Jeg syns spesielt at gulrøttene smakte veldig godt til kjøttet. På topp ti over måltider jeg har fått! Hjemmelaget vaniljeis med rips til dessert. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stekte egg sunny side up, lettsaltet flesk, stekte peprede poteter, brune bønner.   Sukkererter, agurk- og tomatskiver.

• Liker 2
Skrevet

Pasta med pesto, kyllingkjøttdeig, løk, tomat og babyleaf salat.

• Liker 1
Skrevet

Taco i dag. Sjokolademousse med vaniljesaus til dessert. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Pasta al limone og kylling med papaya og sitron.

• Liker 2
Skrevet

Indisk kofta med ris, naan og salat.

• Hjerte 1
Skrevet

Hjemmelaget pizzahorn på mann&barn. Mor skal spise sushi med venninne. 

• Liker 1
Gjest Trynefaktor
Skrevet

I går stekte vi tynne (italienske) pizzaer på pizzastein. Hvit saus til de voksne og rød til barna. Hjelpe meg så godt. Men tidkrevende 🤪

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Chili con carne, ris og tortilla chips.

Skrevet

Kylling"burger", dvs kyllingbryst i hamburgerbrød med salat, paprika, karamellisert løk og ost.

Skrevet
1 time siden, Trynefaktor skrev:

I går stekte vi tynne (italienske) pizzaer på pizzastein. Hvit saus til de voksne og rød til barna. Hjelpe meg så godt. Men tidkrevende 🤪

Nam! Og enig. Det står på ukesmenyen her til lørdag. Og jeg setter bort pizzadeigen til mannen ;)

Skrevet

Tagliatelle blandet med revet grillet kylling og kremet pastasaus. Salat ved siden av. Enkelt og godt! 

• Liker 2
Gjest anonymkg2020
Skrevet (endret)

.

Endret av anonymkg2020
Gjest Trynefaktor
Skrevet
3 timer siden, Saul skrev:

Nam! Og enig. Det står på ukesmenyen her til lørdag. Og jeg setter bort pizzadeigen til mannen ;)

Min måtte ta seg av steking her ;) 

Frister å lage det igjen snart, men da skal vi ikke ha middagsbesøk her. 😁

Skrevet

Tinte kjøttkraft og kjøttboller, og lager suppe med dette, poteter, gulrøtter, kålrabi og hodekål og purreløk. Masse pepper 🙂 jeg drikker lite melk, men iskald melk til denne er nesten et must.

• Liker 2
Skrevet

Findus God Gammeldags Fiskegrateng.  Poteter, gulrøtter kokte og rårevne, tomatskiver og smeltet smør.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Barna bestemmer i dag. Så:  varme maiskolber (skal varmes i vann, ikke i ovn), med en klatt smør på. Kjøttdeig stekt på panna med masse hakket løk i. Kokt makaroni. Jeg som egentlig ikke er hverken pasta- eller maismenneske, krydrer med Hvitløkskrydder. Alt blir godt med løk/hvitløk.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

I dag ble det scampi med salat, ristet loff og en klatt med Hellmanns majones. Det ble en høydare! :biggrin: 

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Grilla burgere med tomat og mozarellasalat, grønn salat, taziki og ovnsbakte poteter

Anonymkode: f78b4...2d1

Skrevet

Tomatsuppe med mye hvitløk og ekstra cayenne. Gurkemeie, sort pepper og en liten skje sennep. Føler at jeg brygger på noe og orker ikke noe tungtfordøyelig i dag men trenger litt smak.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...