Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Foreløpig har jeg bare laget en posesuppe som vi kjøpte da vi var i Tyrkia... buljong med makaroni og noen små kjøttbiter :-? Satser på å lage noe mer fredagsvennlig til Idol :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag går vi for en lett og enkel favoritt fra Jamie Oliver: Spaghetti med tomat, ruccola, chili, hvitløk og kalamataoliven.

Skal egentlig serveres med parmesan, med jeg synes oppsmuldret chèvre er vel så godt - passer bra til bitterheten i ruccolaen. Og så får chèvren retten til å se ekstra italiensk ut: Rød, grønn og hvit! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det hotte kyllingvinger, maiskolber og potetbåter med hjemmelaget ristet hvitløksdip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig har jeg bare laget en posesuppe som vi kjøpte da vi var i Tyrkia... buljong med makaroni og noen små kjøttbiter :-? Satser på å lage noe mer fredagsvennlig til Idol :-)

Jada, lagde calzoner :-)

I dag skal vi rett og slett spise nybakt brød (som står til heving nå) med godt pålegg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fersk pasta med champinjong- og bacon saus, med rødløk, soltørket tomat ++ i. Stekte asparges, salat og brød til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Braiserte kyllingbryst i en saus av hvitvin, timian, dijonsennep og crème fraîche. Tilbehør blir kokte grønne asparges og ovnsbakte potetbåter.

Dessuten skal vi for en gangs skyld ha dessert: Krydderkokte pærer (frisk ingefær, nellikspiker, hel kanel og sitron) som vi laget igår, med pisket krem til. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tikka Masala m/ tilbehør

Ble nettopp invitert bort på Thaimat i kveld, så da blir det Tikka Masala i morgen i stedet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...