Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enten laks i folie med gulrot og vårløk og ris til, eller en enkel wok med litt svinekjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmelaget pizza med sjokoladekake, potetgull og godterier til dessert. Ja, vi har bursdag her i huset, skikkelig fjortis-lag. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttkker med brun saus, kokt gulrot og blomkål og nypoteter (som var så store at de tok 40 minutter å koke ferdig :evil: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag serverer svigers Kjøtt i Mørket. (Søster til sambo har med kjæresten hjem for første gang, litt ekstra stas...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he... Jeg er heldig i dag! Sambo skal ut og spise middag med jobben, og jeg er invitert til tante på verdens beste fleskepannekake!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eggerøre og spekeskinke

Hørtes godt ut, det må jeg lage en dag.

I kveld blir det soft tortillas med tacokrydret karbonadedeig, grønnsaker, salsasaus, hjemmelaget guackamole og kesam. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest the imp

I går ble det grillete kyllinglår ettersom både samboer og jeg jobbet seint, måtte spise på jobb og ingen hadde lyst på gatekjøkkenmat. I dag blir det hjemmelaget blt-sandwich og stekte poteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det taco, med tacotubs, hot tacokjøttdeig (takk for nytt krydder med mer futt!), salsa, rømmedressing, løk, mais, revet ost og salat. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...