Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fersk pasta (tagliatelle) med kjøttdeig og TORO kjøttdeigsaus. Ikke så spennende og selvkomponert, men enkelt, kjapt og greit! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

I dag har jeg ikke bestemt meg; jeg har spist masse godt i det siste; ratatouille med ris, og diverse pastaretter. I dag burde jeg nøye meg med det berget av riskaker med sjokoladetrekk jeg har spist :oops:, og fundere over hvor lite nyttige næringsstoffer jeg har fått i meg. Alternativet er pitabrød med grillede grønnsaker og fetaost hos den greske snackbaren på hjørnet---not bad, og kun 4 euro. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Hjemmelaget potetmos med masse parmesan, iblandet små terninger av stekt røkt skinke, finhakket vårløk, bladpersille og litt grov sennep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det pølser i lompe, enkelt og greit. Og nå har jeg laget gulrotkake til kveldskos...

I går hadde vi gjester her, da serverte vi pai og salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skulle vi rekke å gjøre alt i hagen, så da ble det pølser i brød/lompe... Populært hos ungene ihvertfall... :)

I dag tror jeg det blir fiskepinner... :roll: I morgen skal jeg vel prøve å få laget en makaroni/kjøttdeigform, tror jeg... Er matlei etter påsken, og mangler fullstendig fantasi - får lese litt bakover i tråden her, tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det røktepølser og løk blandet med potetmos og et egg som jeg gratinerer i ovnen med litt ost over.

Vurderer å ha tomatbønner ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

I kveld blir det løvstek med potetbåter og bernaisesaus. Leger nok en gresk salat ved siden av med masse fetaost!!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malama

I dag ble det enkelt og greit pølser og pasta.

Sambo syntes det var dumt at dt ble en så "kjedelig middag når dette var den siste middagen jeg fikk". Maten var god den, og jeg får da vitterlig middag flere ganger. Poenget hans var mer at han ikke rekker å lage middag til meg i morgen, han er ikke hjemme til å spise den engang, og så skal han begynne å jobbe, i alle fall noen dager, så da kan det være at maten ikke står på bordet når jeg kommer hjem hver dag. Men det synes jeg er kjempegode nyheter jeg, så jeg klager ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...