Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk så lyst til å lage hummus for første gang i dag, så da måtte jeg bare gjøre det. Hadde agurkskiver til, og hadde også fylte sjampinjong til, halvparten med auberginstappe og halvparten med tomat og pesto, parmesan på begge. Så godt at jeg ble nødt til å dele, så neste gang må jeg nok lage mer (eller være alene hjemme).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slags carbonara-inspirert rett med fullkornsspaghetti og røkt ørret. Ovnsbakte grønnsaker (cherrytomat, sopp, squash, rødløk) med litt balsamico ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag blir det lettsaltet torsk med hjemmelaget potetstappe, sprøstekt bacon og dampete grønnsaker:-) Nam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wok med kylling, masse sprø grønnsaker, og laget en ganske så snasen woksaus av helt perverse mengder hvitløk, ingefær og chili, limesaft, soyasaus og litt brunt sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En variant av en fransk klassiker: masse grønn salat, tomat og rødløk, på toppen noen varme skiver av en baguette med chevre, stekt i ovnen, og på toppen av det igjen en senneps- og honningvinaigrette med valnøtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En variant av en fransk klassiker: masse grønn salat, tomat og rødløk, på toppen noen varme skiver av en baguette med chevre, stekt i ovnen, og på toppen av det igjen en senneps- og honningvinaigrette med valnøtter.

Chevre chaud er noe av det beste jeg vet! Generelt er chevre noe av det beste jeg vet, og pleier å spise salaten først slik at jeg kan møle osten til slutt..

Har selv havna på suppekjøret, nærmere bestemt gresskarsuppe. Til middag både i dag, i går og på søndag. Kanskje på tide med litt variasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Wok med kylling, masse sprø grønnsaker, og laget en ganske så snasen woksaus av helt perverse mengder hvitløk, ingefær og chili, limesaft, soyasaus og litt brunt sukker.

Takk, skal prøves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det ovnsstekt kyllingfilet, indiskmarinert med yoghurt og lime, sammen med ris og sprø grønnsaker.

I dag blir det hasselnøttorsk med potetmos, brokkoli og soyasmør. :)

Endret av finkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...