Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Herlige middagstips i denne tråden :)

Her ble det lite kreativt og lagde meg havregrøt av vann og havregryn. Med masse smør på toppen og litt sukker og kanel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag: Kokt skrei med rogn, kokte poteter og gulrøtter, smeltet smør og sitron (middag hos svigers).

I går: Rester av stekt torskeloin panert med rosiner, hasselnøtter og rosmarin etter denne oppskriften. Potetskiver stekt i ovn med parmesan. Gulrot og sjampinjong stekt i panne. Smeltet appelsinsmør.

I dag: Jeg er tydeligvis på torskekjøret, for det blir torsk igjen, pga. jeg får besøk som vil sette pris på en slik middag. Lettsaltet torsk, potet- og sellerirotstappe, dampede gulrotskiver, smeltet smør. Rips med vaniljesaus til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis på torskekjøret

:hoho:

---

Her blir det kjøttfri mandag, med fennikel- og sitronrisotto. Og grønnsaker ved siden av. Er ikke sikker på om de passer så godt, men jeg har brokkoli og blomkål som må spises opp i dag. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem... forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diverse grønnsaker (løk, hvitløk, paprika, gulrot, brokkoli, ingefær, squach), linser, cashewnøtter, curry og kokosmelk blandet sammen i panne, og litt quinoa på siden. Alt står og godgjør seg nå, og jeg er sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskekaker, kokte poteter, dampede gulrøtter og asparges, med fløtesaus og tyttebærsyltetøy.

Boller fra i går til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...