Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Lagde meg en kyllingsaltat. Krydret kyllingen med cayennepepper og toppet salaten med fetaost og cottagecheese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg planer om noe superenkelt. Muligens pølse i lompe..

Nope, akkurat bestilt mat ute. Kongereker tandoori med hvitløksnaan og punjabi raita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicken Tikka Masala (fra bunnen av, basert på denne oppskriften).

Ble det godt? Har kikket litt på den oppskriften :)

I dag ble det kyllingtomatisert gryte med kikerter, chili og spinat. Villris og hvitløksbrød til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HuskyPusky

Chicken Tikka Masala (fra bunnen av, basert på denne oppskriften).

Ble det godt? Har kikket litt på den oppskriften :)

I dag ble det kyllingtomatisert gryte med kikerter, chili og spinat. Villris og hvitløksbrød til.

Jeg har også sett på den oppskriften en stund, men jeg hadde egentlig glemt den... Så ble jeg minnet på den her av Pingting i dag, og prøvde meg på den. Veldig god! Men jeg måtte dropp muskatblomme, for det fant jeg ikke på mega... og hva er egentlig muskatblomme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble helt superduperfantastisknamnamnam! Anbefales! :jepp:

I følge samboeren min er muskatblomme et krydder som har vært i bruk i Norge ganske lenge. (men han vet ikke noe mer om hva det er, da :eeeh: ) Jeg fant det heller ikke, så da laget jeg uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskatblomme er, hvis jeg ikke tar helt feil, skallet/kapselen rundt muskatnøtten.

:heks:

Endret av Brunhilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det tradisjonell norsk harry-pizza. Tjukk, lys bunn, tomatsaus, stekt kjøttdeig og løk, og et lite fjell med Jarlsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Jeg kjører på med den tikka masalan i dag også jeg. Den var jo så god, også får jeg besøk ikveld også har jeg jo alle ingrediensene i huset :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...