Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Torskefilet med baconterninger, poteter, gulrøtter og eggsmør. 

Anonymkode: b44ca...2db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag ble det lettvinn middag; omelett med rester fra grønnsaksskuffen og grove rundstykker til. I går hadde vi hjemmelaget blomkål- og brokkolisuppe med ovnsbakte kikerter. I dag ble det laks, stekt i litt soyasaus, honning, ingefær, chili og hvitløk, med blomkålris, søtpotetmos og asparges :) 

Endret av NurseRatched
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lot meg inspirere av @MarianneE forrige uke: One pot pasta med chorizo, paprika, løk og tomater. Den falt i smak hos hele familien! Liker når denne tråden blir til inspirasjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betasuppe her i dag, med rotgrønnsaker, vossakorv, speltgryn, røde linser og purre.

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Kruset skrev:

Lot meg inspirere av @MarianneE forrige uke: One pot pasta med chorizo, paprika, løk og tomater. Den falt i smak hos hele familien! Liker når denne tråden blir til inspirasjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det thai take-away, i dag tenker jeg at det blir noe fra fryseboksen, kanskje et par wienerpølser, ikke med brød, men med potet og grønnsaker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte på sykehuset en tur igjen, så jeg har ikke hatt middag siden mandag 😷 Så jeg håper på det i dag, og tror jeg har hørt rykter om komle i dsg 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakt kyllingfilet fylt med kremost (med masse godt krydder), servert med ris og salat. 

Anonymkode: 9ef0b...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tenker jeg å lage en nourish/buddha bowl. Blir jasminris, pannestekt brokkoli, oppkuttet agurk, skivet rødbeter, raspet gulrot, mais, surkål, et bløtkokt egg og en dæsj tzaziki. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant lammepølser i dårligdatohylla på butikken i går.  Da blir det pølser, mandelpotetstappe og dampa brokkoli i dag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg rakk ikke butikken i går, så nå har jeg gått igjennom bod, frys og kjøleskap og kommet fram til at dagens middag blir fiskeboller i karrisaus med poteter, brokkoli og erter

Anonymkode: f78b4...2d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går: "Kveldsmat" med gutta - altså ymse skinke-/kjøttpålegg, oster, røyka og gravet laks, et arsenal av ulike typer sennep, wienerpølser, oliven, cornichons, soltørkede tomater, eggerøre, frukt og bær, fine og grove rundstykker, rugbrød, knekkebrød, salte kjeks, osv. Med andre ord "totally over the top" og noe for enhver smak. 

I dag: Er enda mett, så tror det blir linsesalat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...