AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #221 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvilke råd? Hadde du tatt til deg det folk skrev på forumet så hadde du skjønt hvilke råd jeg mente. FJellvettregel nr. 7: Lytt til erfarne fjellfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 2. oktober 2010 #222 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det jeg mente var at jeg ikke vil leie ut min bolig til uvedkommende. Hahaha ok. Men uansett så er vel din bolig gjeldfri har jeg skjønt det, så da kan den strengt tatt bare stå tom Konkret spørsmål Steinar: har du lært noe av denne tråden? Eventuelt hva? ("det er alltids noe man kan lære bla bla" er IKKE konkret sånn tilfelle du lurer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 2. oktober 2010 #223 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det jeg mente var at jeg ikke vil leie ut min bolig til uvedkommende. Da får dere leie ut hennes bolig og bo i din da vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 2. oktober 2010 #224 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Er ikke livet et sjansespill? Jeg gjorde et ærlig forsøk for å se om det var mulig å få til noe fornuftig i sammen. Hadde jeg ikke gjennomført dette så ville jeg gått resten av livet og lurt på hva som kunne ha skjedd, og ikke minst angret. Nå VET jeg hva som skjedde. Hvorfor er det naivt? Vel, du prøvde. Det funket ikke. Du valgte selv å bruke masse penger på denne dama, og barna hennes. Allikevel sitter du og påstår at damer er kravstore og dyre i drift, og klager din nød over hvor mye penger du brukte på henne, og barna. Ikke vet jeg hvor mye penger du brukte, men du sier selv her at hadde du ikke brukt de pengene, så hadde du ikke funnet ut av dette. Så hvorfor klager du? "Mye penger" er jo relativt, men hvis du har brukt penger på å treffe denne dama (fly, opphold osv.) så er det vel ikke en formue. Du får finne deg en dame i ditt eget distrikt, så slipper du å reise halve landet rundt og bruke mer penger enn nødvendig. Du visste jo at det kom til å koste litt for å treffe henne, så ikke kom å klag etterpå... Ps: Hvorfor brukte du penger på ungene hennes??? Var de også med på datene deres? Endret 2. oktober 2010 av CeeCee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #225 Del Skrevet 2. oktober 2010 Vel, du prøvde. Det funket ikke. Du valgte selv å bruke masse penger på denne dama, og barna hennes. Allikevel sitter du og påstår at damer er kravstore og dyre i drift, og klager din nød over hvor mye penger du brukte på henne, og barna. Ikke vet jeg hvor mye penger du brukte, men du sier selv her at hadde du ikke brukt de pengene, så hadde du ikke funnet ut av dette. Så hvorfor klager du? "Mye penger" er jo relativt, men hvis du har brukt penger på å treffe denne dama (fly, opphold osv.) så er det vel ikke en formue. Du får finne deg en dame i ditt eget distrikt, så slipper du å reise halve landet rundt og bruke mer penger enn nødvendig. Du visste jo at det kom til å koste litt for å treffe henne, så ikke kom å klag etterpå... Ps: Hvorfor brukte du penger på ungene hennes??? Var de også med på datene deres? Når man betaler husleia til en dame i et år så blir det fyr. Spesiellt når man knapt får truffet henne. Har inntrykk av at de ikke har møttes mer enn et par dager. umulig å vite sikkert for steinar svarer aldri konkret på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #226 Del Skrevet 2. oktober 2010 Når man betaler husleia til en dame i et år så blir det fyr. Spesiellt når man knapt får truffet henne. Har inntrykk av at de ikke har møttes mer enn et par dager. umulig å vite sikkert for steinar svarer aldri konkret på noe. Blir det DYRT mente jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hapa Skrevet 2. oktober 2010 #227 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hva er det som motiverer deg til å ville gå inn i, eller være i, et parforhold? Med andre ord, hvilke ulike (konkrete og abstrakte) faktorer spiller inn som gjør at du heller vil leve i et parforhold enn å være singel. Rett og slett fordi jeg har det mye bedre sammen med kjæresten min enn jeg har alene. Hun er herlig....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #228 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Vel, du prøvde. Det funket ikke. Du valgte selv å bruke masse penger på denne dama, og barna hennes. Allikevel sitter du og påstår at damer er kravstore og dyre i drift, og klager din nød over hvor mye penger du brukte på henne, og barna. Ikke vet jeg hvor mye penger du brukte, men du sier selv her at hadde du ikke brukt de pengene, så hadde du ikke funnet ut av dette. Så hvorfor klager du? "Mye penger" er jo relativt, men hvis du har brukt penger på å treffe denne dama (fly, opphold osv.) så er det vel ikke en formue. Du får finne deg en dame i ditt eget distrikt, så slipper du å reise halve landet rundt og bruke mer penger enn nødvendig. Du visste jo at det kom til å koste litt for å treffe henne, så ikke kom å klag etterpå... Ps: Hvorfor brukte du penger på ungene hennes??? Var de også med på datene deres? Joda, barna har vært med diverse ganger. Dette var altså seriøse greier. Men med mange skjær i sjøen. Og jeg klager ikke på pengene, selv om det ble mange penger til ingenting. Alle disse pengene har jeg avskrevet for lenge siden. Endret 2. oktober 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #229 Del Skrevet 2. oktober 2010 Konkret spørsmål Steinar: har du lært noe av denne tråden? Eventuelt hva? ("det er alltids noe man kan lære bla bla" er IKKE konkret sånn tilfelle du lurer). Det man kan lære er hva andre individer føler er motivasjon for parforhold. Ser derfor gjerne at mange flere svarer her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #230 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det man kan lære er hva andre individer føler er motivasjon for parforhold. Ser derfor gjerne at mange flere svarer her Parforhold er motivasjonen i seg selv. Det å ha noen som støtter deg og at noen trenger deg. Er det så vanskelig å forstå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #231 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Parforhold er motivasjonen i seg selv. Det å ha noen som støtter deg og at noen trenger deg. Er det så vanskelig å forstå? Så med andre ord så mener du at det ikke er veldig viktig hvem denne "noen" er, bare det er noen? Endret 2. oktober 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #232 Del Skrevet 2. oktober 2010 Så med andre ord så mener du at det ikke er veldig viktig hvem denne "noen" er, bare det er noen? Nei, selvsagt ikke. Man må ha et spesiellt bånd sammen og trives i hverandres selskap på det romantiske planet. Men det er jo en selvfølge og burde være unødvendig å nevne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 2. oktober 2010 #233 Del Skrevet 2. oktober 2010 Som jeg tidl nevnte i tråden er nok mine motivasjoner også forelskelse- men den er altså ikke nok motivasjon for parforhold. Jeg ønsker helst en viss dynamikk, kjemi mellom meg og en annen (da altså en mann)som gir et fundamentalt godt vennskap og samarbeid. Rom for utvikling av hverandres input, samtaler, opplevelser osv. Jeg ønsker "team" feelingen. En som er elsker, støttespiller, samarbeidspartner og bestevenn. Litt mer fremtidsrettet kan også målet med parforhold være å stifte familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 2. oktober 2010 #234 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det man kan lære er hva andre individer føler er motivasjon for parforhold. Ser derfor gjerne at mange flere svarer her Prøver igjen jeg. Hva ha DU lært av denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 2. oktober 2010 #235 Del Skrevet 2. oktober 2010 Joda, barna har vært med diverse ganger. Dette var altså seriøse greier. Men med mange skjær i sjøen. Og jeg klager ikke på pengene, selv om det ble mange penger til ingenting. Alle disse pengene har jeg avskrevet for lenge siden. Man betaler uansett ikke husleie for en dame som knapt er separert, i ett år, og stole på at dette er for resten av livet. Særlig ikke når det er mange skjær i sjøen. Det er naivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 2. oktober 2010 #236 Del Skrevet 2. oktober 2010 Prøver igjen jeg. Hva ha DU lært av denne tråden? Hehe, ekstremt fåfengt spørsmål. Steinar ser ut til å være helt eksepsjonelt ute av stand til å ta til seg ting. Jeg har faktisk aldri sett noe lignende. Man betaler uansett ikke husleie for en dame som knapt er separert, i ett år, og stole på at dette er for resten av livet. Særlig ikke når det er mange skjær i sjøen. Det er naivt. Han er bare så helt utrolig naiv at jeg aldri, noensinne, har sett noe lignende. Og da SPESIELT ettersom han etter sigende skal være over 40. (Noe jeg for øvrig virkelig tviler på at han er.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #237 Del Skrevet 2. oktober 2010 Prøver igjen jeg. Hva ha DU lært av denne tråden? Jeg skulle ønske at flere her fortalte hva som motiverer dem. Og det er kanskje enklere hvis du forteller meg hva jeg burde ha lært her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #238 Del Skrevet 2. oktober 2010 Man betaler uansett ikke husleie for en dame som knapt er separert, i ett år, og stole på at dette er for resten av livet. Særlig ikke når det er mange skjær i sjøen. Det er naivt. Hvem har sagt at jeg stolte på det? Men jeg måtte altså ta sjansen for å få se om det var mulig å få til noe fornuftig i sammen i praksis - eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 2. oktober 2010 #239 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg skulle ønske at flere her fortalte hva som motiverer dem. Og det er kanskje enklere hvis du forteller meg hva jeg burde ha lært her? BURDE lært og HAR lært er to forskjellige ting. Hva HAR du lært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 2. oktober 2010 #240 Del Skrevet 2. oktober 2010 BURDE lært og HAR lært er to forskjellige ting. Hva HAR du lært? Steinar er, i motsetning til de aller, aller fleste andre mennesker, fullstendig ute av stand til å lære noe. Dessverre. (Det er jo også derfor trådene hans her på forumet blir så lange.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå