Atacandmannen Skrevet 6. oktober 2003 #1 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei Etter press fra kona hjemme har jeg tatt steget og blitt medlem av Kg,og nå er jeg har også.Snart skulle det hete familie guiden i stedet for Kg. Jeg hørte at det var flere menn her så jeg er ikke alene her. Jeg tror ikke det skal bli farlig for min kone. hilsen Atacandmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 Velkommen skal du være! Hyggelig med flere menn på KG! :D Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 6. oktober 2003 #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei og velkommen til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. oktober 2003 #4 Del Skrevet 6. oktober 2003 Så hyggelig da! Velkommen atacandmannen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #5 Del Skrevet 6. oktober 2003 Velkommen skal du være!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 6. oktober 2003 #6 Del Skrevet 6. oktober 2003 Velkommen, velkommen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 6. oktober 2003 #7 Del Skrevet 6. oktober 2003 Velkommen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 6. oktober 2003 #8 Del Skrevet 6. oktober 2003 Der var du jo.... Velkommen til oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. oktober 2003 #9 Del Skrevet 6. oktober 2003 Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. oktober 2003 #10 Del Skrevet 6. oktober 2003 Velkommen hit! Alltid koselig med flere menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 6. oktober 2003 #11 Del Skrevet 6. oktober 2003 Velkommen til deg, så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #12 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei, hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. oktober 2003 #13 Del Skrevet 6. oktober 2003 Så moro da, Velkommen :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 6. oktober 2003 #14 Del Skrevet 6. oktober 2003 Velkommen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. oktober 2003 #15 Del Skrevet 7. oktober 2003 Velkommen til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 7. oktober 2003 #16 Del Skrevet 7. oktober 2003 Velkommen, mannen til Atacand! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 7. oktober 2003 #17 Del Skrevet 7. oktober 2003 Velkommen :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 7. oktober 2003 #18 Del Skrevet 7. oktober 2003 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atacandmannen Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 7. oktober 2003 Takker og bukker for hilsener og for velkomst. Nå skal jeg på norsk kurs for å lære mer så dere kan fortså "svartingen" her. :D hilsen Atacandmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. oktober 2003 #20 Del Skrevet 7. oktober 2003 Takker og bukker for hilsener og for velkomst. Nå skal jeg på norsk kurs for å lære mer så dere kan fortså "svartingen" her. :D hilsen Atacandmannen Syns du skriver veldig bra norsk, jeg og det lyser det store respekt av. Norsk er et vanskelig språk! Lykke til på kurs. Og ikke kall deg selv svarting, for da kommer jeg og tar deg i ørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå