fionel Skrevet 21. september 2010 #1 Del Skrevet 21. september 2010 Da søstern min var liten hadde vi en kalender bok. det vil si at mamma leste ett kapittel for oss hver kveld før jul. Men så fikk mamma det for seg at vi var vokst over denne, og ga den bort. Det går ikke EN jul uten at jeg savner denne boken. Så nå tenkte jeg å høre om noen visste vilken bok dette er så jeg kan kjøpe den inn igjen. Det jeg husker: Mener at hovedpersonen ( en liten gutt) het johannes. Coveret var brunt med ett tegning av en gutt og litt snø. Vi fulgte liksom johannes sin jul, og oppturer og nedturer rundt dette med snø, familie, gaver og juletre. ååh jeg husker jo ikke mere akkurat nå. Men om noen vet hva jeg snakker om så rop ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 21. september 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 21. september 2010 Å jeg fant den fakitisk nå. Kalendergata 24 heter den. Vil annbefale de til alle med småbarn. Utrolig koselig bok, og den gir så utrolig mye følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lise Skrevet 22. september 2010 #3 Del Skrevet 22. september 2010 Hvilken forfatter har skrevet den? Kunne tenkt meg å fått tak i den til mine barn, men finner den ikke noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 22. september 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 22. september 2010 Widar aspeli. http://www.widaraspeli.no/desember.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lise Skrevet 24. september 2010 #5 Del Skrevet 24. september 2010 Takk for link Ikke rart jeg ikke fant den heller da siden jeg søkte på Kalendergata og ikke Desembergata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. september 2010 #6 Del Skrevet 25. september 2010 Et annet tips er denne boka Veldig koselig. Et kapittel for hver dag i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest netti Skrevet 29. september 2010 #7 Del Skrevet 29. september 2010 har søkt litt på nett men får ikkje opp desembergata 24 på noke boksider...noken som kan hjelpa meg me kor eg kan få tak i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg dro bare inneom bokandlen og spurte om de kunne bestille den for meg jeg. Og det kunne de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamsen Skrevet 6. oktober 2010 #9 Del Skrevet 6. oktober 2010 julemysteriet av jostein gaarder er også fin advents-kalender-bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå