Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #1 Del Skrevet 3. mai 2002 Er medlem men vil være anonym nå. Problemet mitt er at jeg var i et forhold 3 år, der typen bedro meg hele veien. Fant ut dette etter at vi hadde kjøpt leilighet sammen slik at vi nå bor sammen. Var langt nede i 5 mnd men er langt oppe nå. Har en gammel flamme som elsker og trives med det. Problemet er at jeg stadig må lyve for eksen. Han vil ha meg tilbake, noe som er helt uaktuellt men jeg vil ikke at han skal ha det vondt. Venner rundt meg syns jeg er teit etter det han har gjort mot meg men jeg klarer ikke å la han lide. Lever som i et forhold, sover ikke over hos elskeren min, kommer hjem etter avtalt tidspunkt og sier at jeg møter venner når jeg treffer han. Når han skjønner at jeg har truffet noen, ser jeg skuffelsen i ansiktet hans og får helt vondt. Økonomien gjør det helt umulig å flytte fra hverandre nå slik at det er utelukket. Bør jeg såre han ved å si rett ut som det er eller skal jeg fortsette med spillet mitt? Takknemmelig for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 3. mai 2002 #2 Del Skrevet 3. mai 2002 Du må si det som det er ! Ellers tror han jo tydeligvis at han har "sjangs" fremdeles. Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 3. mai 2002 #3 Del Skrevet 3. mai 2002 Han vil nok bli skuffet om du forteller om elskeren din, men samtidig setter du han jo enda mer "fri" ved virkelig å sette punktum for forholdet til han. Han kan komme seg videre ved å innse at han faktisk har mistet deg til en annen nå. Tror faktisk det beste for alle parter er å fortelle ting slik de er. Ikke det at man trenger å "vri kniven" (ha et virkelig åpenlyst forhold til din elsker foran din eks) etter man har "stukket" noen (fortalt han om din elsker), men det virker jo allerede som om du er (altfor) flink til å ta hensyn til hans følelser. Lykke til, da!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 3. mai 2002 #4 Del Skrevet 3. mai 2002 Vær ærlig og fortell han om det. Selvom det kanskje er sårende for han å høre om din elsker, så kan han hvertfall sette en slutt på forholdet derers og komme seg videre i livet. Det hadde også vært veldig sårendes for han å funnet det ut gjennom noen andre. HUSK: Ærlighet varer lengst! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lana Skrevet 4. mai 2002 #5 Del Skrevet 4. mai 2002 Jeg er vel i en ganske lik situasjon som deg, jeg bor også sammen med min eks. For oss fungerer det kjempefint, vi sover i samme seng, har svært sjelden sex med hverandre, og begge har andre elskere. Fungerer fint for oss, ingen sjalusiproblemer. Du er nødt til å være ærlig, dere bor sammen, spill med åpne kort så blir alt så mye lettere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå