Baby Skrevet 6. oktober 2003 #1 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hvor ville dere dratt hvis dere skulle på en Spa-weekend? Tenkte jeg skulle ta med mor på en slik weekend. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det er visst veldig fint på Finnskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 6. oktober 2003 #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg og mamma har netopp vært på holsmbu spa. Det var nydelig der med fin utsikt og utsøkt mat. Det er absolutt å annbefale. Det er litt langt unna alt annet , så det er ikke mulighet for shopping å sånne ting der. Men hvis dere er ute etter å slappe av å bare kose dere så er dette stedet. Behandlingsrommene var fantatsiske og badtsuen hadde en nydelelig utsikt over sjøen. Det er en uke siden vi var der å jeg lengter allerede tilbake dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. oktober 2003 #4 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg og en veninne skal på jentetur på Geilo (langt unna shoppe-muligheter det også da, men det kompanserer vi med å ta en dag ekstra i en "by" i tillegg) www.drholms.no Dit skal vi, og vi GLEDER oss!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 7. oktober 2003 #5 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvor mye må man regne med at en slik weekend koster - med opphold og behandlinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 7. oktober 2003 #6 Del Skrevet 7. oktober 2003 www.holmenfjordhotell.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 7. oktober 2003 #7 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvor mye må man regne med at en slik weekend koster - med opphold og behandlinger? Min og mamma sin kom på ca 10 000 kr tilsammen. Da var vi borte to dager og vi hadde fullpensjon. Pluss en kroppsbehandling , en ansiktsbehandling og en massasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå