kalle Skrevet 6. oktober 2003 #21 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har du noen gang forsvunnet da? :o Jeg har hatt en pause ja. Sjekk gjennom dagboka mi, så ser du et opphold. Og, det var ikke, som noen foreslo, på grunn av moderering, det var mer på grunn av at det var så sur stemning her at jeg ikke gadd å involvere meg. Tror kranglinga mellom diverse brukere har tatt så mye av oppmerksomheten at de morsomme små trådene ellers har forsvunnet, og mange av oss gutta med dem. For vi er vel i bunn og grunn her for å ha det artig og lære av hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 6. oktober 2003 #22 Del Skrevet 6. oktober 2003 Dorian, og dere andre "avhoppere": Hvorfor er det vi jentene som skal stå for underholdninga? Kom med noe kreativt selv da vel.. Ser ikkje at Dorian skriv noko om at det er for kjedeleg her...? Forstod det slik at han ikkje orka stemninga/miljøet her inne...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. oktober 2003 #23 Del Skrevet 7. oktober 2003 :o Dooooriiiiiaaaaaaaan Nå er jeg faktisk oppriktig lei meg for at Dorian har valgt å bli slettet som bruker :cry: Ikke gjør sånn alle sammen :cry: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. oktober 2003 #24 Del Skrevet 7. oktober 2003 :cry: :cry: :cry: - det er et tap for kvinneguiden at de har mistet dorian som fast bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 7. oktober 2003 #25 Del Skrevet 7. oktober 2003 Savner Dorian allerede.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #26 Del Skrevet 7. oktober 2003 Skjønner Dorian godt jeg Det har vært utrolig mye kakkling og mange av brukerne her inne har vel vist hvordan vi kvinner kan være på vårt værste.... Ikke så mye og være stolte av synes jeg..... :cry: ( og for de som lurer, ja jeg er av hunnkjønnet) Dorian. Kommer til og savne deg masse, du er jo en av de jeg husker gost fra gamle dager :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. oktober 2003 #27 Del Skrevet 7. oktober 2003 Savner Dorian allerede.... jeg også!! :cry: Kjempetrist at han velger å slutte hos oss!! Men jeg skjønner hva han sier, og ser hvorfor han gjør det. Dessverre, siden det er flere igjen her med håp om at denne endringen vil bli reversert og alt vil bli slik det har vært i flere år. Men det er kanskje litt naivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. oktober 2003 #28 Del Skrevet 7. oktober 2003 Makan til syting. Jeg synes Dorian har vært mye på snikk-snakk, og bidratt lite til diskusjoner. Han har definitivt tilhørt en ekslusiv gjeng av tilbedende jenter. Folk kommer og går. Get used to it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. oktober 2003 #29 Del Skrevet 7. oktober 2003 Makan til syting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #30 Del Skrevet 7. oktober 2003 Makan til syting. Folk kommer og går. Get used to it. . Men vi er jo en gjeng med høner da Donpedro :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. oktober 2003 #31 Del Skrevet 7. oktober 2003 . Men vi er jo en gjeng med høner da Donpedro :D korrekt. og viser man det ikke på den ene måten, kommer det frem på en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 7. oktober 2003 #32 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg synes det er veldig beklagelig at du forsvinner, Dorian. Forstår det ikke helt da, mener du at verden er kommet til KG??? Synes det høres litt naivt ut jeg.... Jeg synes det er enkelte drittsekker innom her, men alle de hyggelige oppveier det. Blir lei av hele forumet innom jeg, men tar meg små pauser innimellom - og kommer smygende tilbake. Håper du ombestemmer deg, Dorian, eller ihvertfall stikker innom som Gjest av og til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. oktober 2003 #33 Del Skrevet 7. oktober 2003 Makan til syting. Jeg synes Dorian har vært mye på snikk-snakk, og bidratt lite til diskusjoner. Han har definitivt tilhørt en ekslusiv gjeng av tilbedende jenter. Folk kommer og går. Get used to it. Amen! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lei superaktiv Skrevet 7. oktober 2003 #34 Del Skrevet 7. oktober 2003 Makan til syting. Jeg synes Dorian har vært mye på snikk-snakk, og bidratt lite til diskusjoner. Han har definitivt tilhørt en ekslusiv gjeng av tilbedende jenter. Folk kommer og går. Get used to it. Dette skjønner jeg ikke. Er vel mange som er mye på snikk-snakk, og hva mener du med at han har tilhørt en eksklusiv gjeng av tilbedende jenter? Hvis en mann blir venn med kvinner, er de da tilbedende jenter? Mens kvinnerelasjonene er så utrolig mye bedre og "sannere"? KG er et kvinneforum. Hyggelig at det også er menn her, men om de ikke føler seg hjemme, er det ikke nødvendigvis noe galt med hverken forum, kvinnene eller mennene! Og, som andre sier - det er mye mer eksklusivt med mennene her inne, de er så synlige. Om jeg eks. forsvinner hadde ingen latt seg affisere, men hvis en av mennene forsvinner blir det gråte tråder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. oktober 2003 #35 Del Skrevet 7. oktober 2003 Er vel mange som er mye på snikk-snakk, og hva mener du med at han har tilhørt en eksklusiv gjeng av tilbedende jenter? Hvis en mann blir venn med kvinner, er de da tilbedende jenter? Mens kvinnerelasjonene er så utrolig mye bedre og "sannere"? Ikke noe galt i å være på snikk-snakk og flørte og tulle. Mitt poeng var at han har hatt mye kontakt med en gjeng jenter. Når en gruppe jenter går sammen og sukker, blunker, flørter og ler til den samme mannen over lengre tid vil jeg kalle de tilbedende, ja. Det samme ser vi skjer med Mathias og lurven. Jeg for min del merker ikke at han er blitt borte, da han ikke bidro så mye mht debatt. Jeg er glad for menn på KG, men det er vel ikke krise om de blir borte? Selv har jeg vært lite på snikk-snakk, men allikevel får jeg en del av skylda for at han ikke trives. Det synes jeg er rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjeste urrgh! Skrevet 7. oktober 2003 #36 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ikke noe galt i å være på snikk-snakk og flørte og tulle. Mitt poeng var at han har hatt mye kontakt med en gjeng jenter. Når en gruppe jenter går sammen og sukker, blunker, flørter og ler til den samme mannen over lengre tid vil jeg kalle de tilbedende, ja. Det samme ser vi skjer med Mathias og lurven. Jeg for min del merker ikke at han er blitt borte, da han ikke bidro så mye mht debatt. Jeg er glad for menn på KG, men det er vel ikke krise om de blir borte? Selv har jeg vært lite på snikk-snakk, men allikevel får jeg en del av skylda for at han ikke trives. Det synes jeg er rart. Jo. ser muligens poenget ditt. Som alle steder hvor kvinner OG menn møtes, føler noen for å flørte. Men det er vel greit? Kanskje Gry burde opprette et eget flørte forum, he he. En annen ting - jeg skjønte heller ikke så mye av dette avskjedsinnlegget hans. Det ble for kryptisk. (og var det Dorian)? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. oktober 2003 #37 Del Skrevet 7. oktober 2003 Flørting er greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #38 Del Skrevet 7. oktober 2003 Syns det er få av gutta som virkelig bidrar og svarer seriøst på tråder annet enn ved ren flørting. De holder seg stort sett på Sex, Snikk snakk og Personlige meldinger. Ikke ofte de bidrar rundt andre temaer nei, kristian var kanskje et unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 7. oktober 2003 #39 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg vil virkelig savne Dorian!!!!!!!!! Ellers enig mht. tilbedende kretser rundt noen av guttene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. oktober 2003 #40 Del Skrevet 7. oktober 2003 og Kristian er den som traff ei her inne ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg