Gå til innhold

Hvorfor forsvinner guttene fra KG?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Savner gutta

Ser at Hege skriver at Dorian har bedt om å få stengt sin dagbok og lurer på om det betyr at han forlater KG? *hope not* Registerer også at en del av guttene som tidligere har bidratt med mye fint her på KG er borte, Kristian blandt andre. Lurer nå på hva dette kommer av, kan bråket de siste månedene være grunnen til at guttene ikke gidder å være her lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok jeg som fanger dem og putter dem i kjelleren min og holder dem som sexslaver!

Mohahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror jeg hadde forsvunnet om jeg var gutt her jeg og..

Bare se på "nye innlegg" 1.side:

Kun Snikk Snakk, jeg vil ha urtehage, brudekjoler, soppinfeksjon og Nuvaringen gnager..Hadde jeg vært mann, hadde ikke dette intressert meg så mye heller gitt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av oss som ikke har orka tjattringa til kranglete høner inne her og tatt en liten pause kanskje... :)

Men, vi kommer sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt sikkert jenter og kvinner som faller fra også, men så lenge det er færre gutter merkes det kanskje deretter...

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt sikkert jenter og kvinner som faller fra også, men så lenge det er færre gutter merkes det kanskje deretter...

:Nikke: Det merkes likssom ikke så godt at 10 kvinnelige brukere forsvinner. Vel og merke hvis de ikke er veldig aktive da.

Også er vi jo kvinner da... Sikkert litt slitsomt å være mann her noen ganger... og kvinne også for den saks skyld. Det kan jo hende noen av dem dukker opp igjen når "stormen" har lagt seg også.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Kun Snikk Snakk, jeg vil ha urtehage, brudekjoler, soppinfeksjon og Nuvaringen gnager..Hadde jeg vært mann, hadde ikke dette intressert meg så mye heller gitt :lol:

:hoho::hoho::hoho:

Kristian har fått seg dame.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange av oss som ikke har orka tjattringa til kranglete høner inne her og tatt en liten pause kanskje... :)

Men, vi kommer sterkere tilbake!

Har du noen gang forsvunnet da? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Jeg skal kun snakke for meg selv.

Jeg forsvinner fordi stemningen er ødelagt og søpla nå tar over mer og mer - også her. Dette er en trend på nettet som kg foreløpig har vært spart for, men ei mere nå.

Dessverre.

Har vurdert sterkt de siste dagene, gått igjennom mange faser og tenkt mye på om det er verdt å ta opp kampen ved å bruke mine datakunnskaper mot de tvilsomme, men har funnet ut at jeg kommer til å gjøre:

ingenting.

Av natur er jeg en snill og grei person, og ikke spesielt hevngjerrig - dessuten: hva er det igjen å vinne?

Vel, jeg begynte her som gjest for flere år siden, og i dag ble jeg gjest igjen.

Man kan vel med det si at sirkelen er sluttet.

Jeg kommer ikke tilbake.

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

De får vel være med å gjøre en insats selv da. Folk er forskjellig, og bra er det, men en kan ikke forvente at alle andre skal lage spenning for en.

Fins jo fortsatt en del gutter igjen da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorian, og dere andre "avhoppere":

Hvorfor er det vi jentene som skal stå for underholdninga?

Kom med noe kreativt selv da vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...