Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #1 Del Skrevet 6. oktober 2003 Mannen min og jeg har det så godt sammen på alle områder, men i de siste månedene har sexlivet vårt hanglet. Vi vil så gjerne, men jeg er gravid i 5 mnd og er plaget av tørrhet og han får enten ikke erreksjon, eller så går den ned før vi kommer ordentlig i gang. HJELP vi begynner å bli litt nedfor pga. dette. Det største problemet er med hans erreksjon, hvordan få den opp + vare lenger???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #2 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei Kanskje det skyldes din graviditet, at han er redd han skal skade deg og babyen, så det er nok bare en midlertid psykisk sperre, kanskje dere bare skal kose uten å tenke på samleie en stund, så ordner det seg helt sikkert, ihvertfall når babyen er kommet, så er nok ereksjonen på plass igjen. Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. oktober 2003 #3 Del Skrevet 9. oktober 2003 En annen sak er at det fins glidekrem til salgs på apoteket og den kan gjøre susen når det gjelder tørrheten Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brazor Skrevet 9. oktober 2003 #4 Del Skrevet 9. oktober 2003 Uten å ville påberope meg medisinske kunnskaper utover det vanlige, mener jeg din tørrhet kan henge sammen med hormonforandringer i kroppen, grunnet graviditeten. Mange gravide kvinner produserer mer fuktighet under svangerskapet enn ellers. Dette henger nok sammen med at man vet at faren for graviditet ikke er tilstede (!), og at man dermed slapper mere av. Uansett: det er en gudegave i seg selv å få gå svanger. Du har mye å se frem til. Sexen kommer tilbake mellom dere to, ytterligere forsterket, tro du meg. Uavhengig av en baby. Det tar bare litt tid etterpå. Her må kjæresten din virkelig vise hva han duger til. Han må være tålmodig. Gled dere sammen over svangerskapet. Les bøker og kos dere. Forbered dere på det store som skal skje (for det er virkelig stort). Situasjonen er vanlig men likevel unik for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå