Gå til innhold

Burde alle sosialister gjennomgå en obligatorisk sosiapat-sjekk?

Norna

Anbefalte innlegg

De scorer jo på flere poeng for psykopati og det er tydelige tegn på at "det politiske spillet" er viktigere enn den faktiske jobben de er folkevalgt til å gjennomføre.

Hva syns du? Disktuter! :rope:

Edit:

Lol, det skal være sosiopat...Doh! :sjenert:

Endret av Norna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det ser jeg ingen grunn til. Sosialister er like lite en homogen gruppe som konservative eller liberalister. Kommer helt an på hva du regner som sosiopatiske trekk også. Så vidt jeg vet finnes det "gale" mennesker innenfor de fleste ideologier i politikken. Eller mener du kanskje at Hitler var sosialist? :roll:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hitler var nasjonal-sosialist ja. Faktisk.

Det er helt riktig, men sier man sosialist, tviler jeg på at det er dét de fleste tenker på når man sier sosialisme. Da bør i såfall ts faktisk formulere dette slik at man forstår hva som menes. Jeg er ihvertfall en av dem som tenker på sosialister som "de på venstresida", og i dagligtalen i Norge i dag er det slik at sier man "jævla sosialist", så er det nok ikke Hitler og nasjonalsosialismen man tenker på. Det har ihvertfall jeg aldri opplevd. Som det også står på wikipedia, de fleste tenker på sosialisme som en bred samlebetegnelse på en rekke ideologier på venstresiden av den politiske høyre-venstre-aksen. Alt fra kommunister på ytterste venstre til sosialdemokrater identifiserer seg med sosialismen som overordnet ideologi..

I tillegg så er det slik at nasjonalsosialisme regnes som en egen ideologi, og har sterke motsetningsforhold til sosialisme som beskrevet over her, med tanke på dens rasediskriminering og sterke nasjonalisme, samt eksklusjon av minoriteter, antisemittisme osv.

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har sosialister en slik trang til fri og uhemmet innvandring?

Til tross for at dette medfører åpenbare problemer som trygdeutgifter, overforbruk av helsetjenester, voldtekt, drap og kriminalitet, så er sosialistene helt fanatiske når det gjelder dette.

Alle som påpeker at det er visse problemer knyttet til innvandringen blir umiddelbart stemplet som rasister.

Når skal folk ha lov til å si fra om at de ikke aksepterer at landet blir skrudd 500 år tilbake i tid i forhold til likestilling og beskyttelse mot voldtekt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har sosialister en slik trang til fri og uhemmet innvandring?

Hvorfor tror alle ikke sosialister at alle sosialister har samme mening om alt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sosialisme forstått som økonomisk system er veldig populært i totalitære, undertrykkende regimer. Stor kontroll over produksjonsmidlene, eiendom og samfunnsinstitusjonene. Nesten ingen pressefrihet, innskrenket ytringsfrihet og mye hatpropaganda.

Så er det dette 'klasseløse samfunnet' som de er så opphengt i, nesten litt som psykopatiske folk fikserer enormt mye på. Også hersker de gjennom terror og er veldig regiserte selv i sin fremtreden.

"Spillet" går foran alt annet. Ofte tilegger de uskyldige folk agendaer de ikke har.

Hitler, Stalin... sosialistene her hjemme er heller ikke så demokratiske, også den der konstruksjonen av "rasisme", hekseri, ondsinnet jødedom, psykiske lidelser mot ofrene sine.

Dette er et skikkelig skråblikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror alle ikke sosialister at alle sosialister har samme mening om alt ?

Ingen av de sosialistiske partiene i Norge åpner for å bremse innvandringen.

Ingen av de anerkjenner manglende integrering som et problem.

Tvert i mot hyller de "det multikulturelle fellesskapet", problemet er jo bare at det ikke er noe fellesskap - det er som to paralelle kulturer som ikke har kontakt med hverandre, grunnet det at mange av de fremmedkulturelle ser ned på vår kultur og misliker den, og derfor velger å stå utenfor samfunnet av egen fri vilje.

Dette er ikke sosialistene villige til å ta inn over seg. De nekter for at det er noe problem.

Selv voldtekt er jo ikke noe problem lenger, det er jo bare kulturelle forskjeller så da må man jo akseptere litt voldtekt.

Samtidig bor disse politikerne på Oslos beste vestkant, der det knapt nok finnes en eneste fremmedkulturell person, og barna deres går på skoler der det er færre enn 3% fremmedkulturelle.

Mens mange norske barn går på skoler der det er 70-98% fremmedkulturelle, og føler på kroppen hvordan det er.

Sosialistene latterliggjør de som påpeker problemet. De latterliggjør de og sier at det bare er lavtlønte med lav utdanning som stemmer FRP og er i mot innvandring.

Hvorfor er det slik? Jo, fordi de lavtlønte er de som er nødt til å bo i områder med stor innvandrertetthet, de har ikke råd til å flytte rett og slett.

Det er jo de som selv har skoen på, som vet best hvor skoen trykker, er det ikke???

Sosialist-politikerne uttaler seg på rent TEORETISKE grunnlag, de har ingen personlig erfaring med å bo i en innvandrerghetto.

SV? NEI TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvert i mot hyller de "det multikulturelle fellesskapet", Sosialistene latterliggjør de som påpeker problemet. De latterliggjør de og sier at det bare er lavtlønte med lav utdanning som stemmer FRP og er i mot innvandring.

Hvorfor er det slik? Jo, fordi de lavtlønte er de som er nødt til å bo i områder med stor innvandrertetthet, de har ikke råd til å flytte rett og slett.

Hør nå godt etter. Mangfold gjør et samfunn til et rikt samfunn! Kanskje du burde legge fra deg synet på at folk står og Hyller, så leggger jeg fra meg synet på at du er lavlønt.

Jeg er på venstresiden, men jeg er dessverre ikke på et fast parti. Hvis du kan si meg et parti som har tilhørighet i "ghettoen", vær vennlig å vis meg! Du må rett og slett lære deg å tenke kritisk med tanke på Høyresiden, (nå gfår jeg nesten lyst til å snakke om Hylling, jeg også?) Dere tror kanskje at disse politikerne er en av dere, men det er feil! Fra VGS har de drevet med politikken sin og har aldri vært i hardføre. Om et parti skulle stått på min side, hadde det vært folket! Men det partiet finnes ikke. Heller ikke på venstresiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosialisme forstått som økonomisk system er veldig populært i totalitære, undertrykkende regimer. Stor kontroll over produksjonsmidlene, eiendom og samfunnsinstitusjonene. Nesten ingen pressefrihet, innskrenket ytringsfrihet og mye hatpropaganda.

Så er det dette 'klasseløse samfunnet' som de er så opphengt i, nesten litt som psykopatiske folk fikserer enormt mye på. Også hersker de gjennom terror og er veldig regiserte selv i sin fremtreden.

"Spillet" går foran alt annet. Ofte tilegger de uskyldige folk agendaer de ikke har.

Hitler, Stalin... sosialistene her hjemme er heller ikke så demokratiske, også den der konstruksjonen av "rasisme", hekseri, ondsinnet jødedom, psykiske lidelser mot ofrene sine.

Dette er et skikkelig skråblikk!

Det du beskriver her er jo f.eks hvordan kommunismen under Mao eller Stalin ble drevet. Men sosialisme er jo mye mer enn det, svært mange sosialister er f.eks ikke kommunister, meg inkludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvert i mot hyller de "det multikulturelle fellesskapet", problemet er jo bare at det ikke er noe fellesskap - det er som to paralelle kulturer som ikke har kontakt med hverandre, grunnet det at mange av de fremmedkulturelle ser ned på vår kultur og misliker den, og derfor velger å stå utenfor samfunnet av egen fri vilje.

Dette er ikke sosialistene villige til å ta inn over seg. De nekter for at det er noe problem.

Selv voldtekt er jo ikke noe problem lenger, det er jo bare kulturelle forskjeller så da må man jo akseptere litt voldtekt.

Samtidig bor disse politikerne på Oslos beste vestkant, der det knapt nok finnes en eneste fremmedkulturell person, og barna deres går på skoler der det er færre enn 3% fremmedkulturelle.

Mens mange norske barn går på skoler der det er 70-98% fremmedkulturelle, og føler på kroppen hvordan det er.

Sosialistene latterliggjør de som påpeker problemet. De latterliggjør de og sier at det bare er lavtlønte med lav utdanning som stemmer FRP og er i mot innvandring.

Det er jo de som selv har skoen på, som vet best hvor skoen trykker, er det ikke???

Sosialist-politikerne uttaler seg på rent TEORETISKE grunnlag, de har ingen personlig erfaring med å bo i en innvandrerghetto.

SV? NEI TAKK!

jeg gjentar hvorfor tror du at alle sosialister tenker likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått et grusomt samfunn de plassene i Norge der sosialismen har gjennomslag.

svært mange sosialister er f.eks ikke kommunister, meg inkludert.

Mvh Yvonne

Åh, hei! :slåss:

Men vi burde dømme ideologien på frukten. Vi herskes jo over av staten.

Hitler brente bøker, >>> sosialistene vil ikke ha snakk om biologien i samfunnsforskningen/debatten.

Også lurer de hvorfor det finnes klasser i samfunnet...:roll:

Det ønsket om et klasseløst samfunn har utgangspunkt i deres eget hat og aversjon mot folk som er litt annerledes enn dem selv. Også konstruerer de selv disse klassene. Jeg lever iallfall i en klasseløst verden, og det gjør mange andre også. Ta den!

Jeg skal faktisk definere ALL sosialisme som nynazisme på generaliseringsforumet. :sjarmor:

Hah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lite respekt du har for andre menneskers politiske meninger, svært anti-demokratisk hvis du spør meg.

Dessuten har du et karikert bilde av Norge og den norske sosialismen, du ville hatt godt av å lese litt statsvitenskap og politisk filosofi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh...meningene i seg selv er ikke så ille.

Men, man er ikke anti-demokratisk bare fordi man er intolerant overfor nynazisme. :filer:

du ville hatt godt av å lese litt statsvitenskap og politisk filosofi.

Så lenge det ikke er politisk vitenskap og naziforskning... åh, doh! :fnise:

:kjefte:

Endret av Norna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh...meningene i seg selv er ikke så ille.

Men, man er ikke anti-demokratisk bare fordi man er intolerant overfor nynazisme. :filer:

Skavlan skal ta dette opp i løpet neste sesong, stay tuned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...