*marte* Skrevet 6. oktober 2003 #1 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hva bruker du? Noen som kan anbefale en for sensibel hud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 biotherm biosensitive eyes. fin til min hypersensitive øyehud, og på hygienisk pumpeflaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 7. oktober 2003 #3 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg bruker MD Formulations Antioxidant Hydrating Eye Cream, og synes den er super. Den gir masse fuktighet, men trekker veldig raskt inn, og er totalt uparfymert. Den kommer også på pumpeflaske. Hos hudpleier koster den knappe 600 kroner, men jeg betalte ca 350 hos Essental Dayspa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 7. oktober 2003 #4 Del Skrevet 7. oktober 2003 Når bør man begynne med øyenkrem, og hvor lenge varer en flaske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 7. oktober 2003 #5 Del Skrevet 7. oktober 2003 Leetah: hvor gammel er du? Hva slags hudtype har du? Hvis du er passert 20, kan du begynne med en lett øyenkrem. Clarins har en på tube som ikke er så dum, den er heller ikke så dyr. Ellers er Biotherm et godt valg. Det skal lite til, så jeg bruker maks to tuber/krukker i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #6 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg bruker MD formulation Vit-A-Plus eye cream. Er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. oktober 2003 #7 Del Skrevet 7. oktober 2003 Noen mener faktisk at man bør begynne med øyenkrem når man begynner å bruke sminke. (Ikke antirynke altså, men en som beskytter huden rundt øynene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ingen som bruker dermalogica? Noen som vet om den er god? (starie?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest assa Skrevet 8. oktober 2003 #9 Del Skrevet 8. oktober 2003 Leste på en nettside at Dermalogica sin øyenkrem TOTAL EYE CARE ble kåret til årets produkt innen bransjen. Det var av bladet HEALT. Det var i konkuranse blandt 400 produkter. Leste også at Dermalogica var åretsbeste hudpleieserie i 2000. Multivitamin Hand/Nail Treatment Ble kåret til den beste håndkremen av bladet SHINE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå