Gå til innhold

Ny avatar, jeg også....

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

:o Samma! Driver og leser korrektur for bladet mitt, og de hersens folka som har lay-out skulle "fått seg godt i ræ-ven" som mor ville ha sagt. Det er ikke positivt, asså å få no godt i ræ-ven :ler: Dessuten er jeg fortsatt sjuk, klynk :( og har det absolutt ikke helt toppers akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Gjør som meg du Suz...

Jeg avspaserte jeg. Heller det enn å sose rundt på jobben og ikke vite hva jeg gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:D Bille, søta!!! Sitter her nå og gjør en siste innspurt, og så skal jeg hjem, lage meg en god kopp te, og finne pledd og bok. Gleder meg! Skal bare se at jeg har fått en allergisk reaksjon, overstimulering av KG-folk, tålte ikke å se dere i virkeligheten, det ble altfor koselig :ler: TEnk visst du hadde vært med SUZ, da hadde vi sikkert vært på sykehus hele gjengen, så koselig som du er 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og en bitteliten cognac pleier også å gjøre susen.. om ikke annet så blir det så mye mye hyggeligere....

:trøste: - god bedring da Glammy-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde du - med god samvittighet - gå hjem (hvis du ikke er det allerede) - krype opp i "godstolen" med en koselig bok - og gjerne fyre på peisen... Best å ikke risikere å ødelegge alt for mye vet'u! :sjarmor:

Takk Lille Bille...

Lurte på om jeg skulle ta sjansen på ei treningsøkt, men er slettes ikke helt trygg på det heller :roll:

Vil kose sofa'n!!!

Suz :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og en bitteliten cognac pleier også å gjøre susen.. om ikke annet så blir det så mye mye hyggeligere....

Dette gjelder selvfølgelig deg og så Suz... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiiin du var Lunacia! Måtte få hjelp av Suz jeg til å fikse ny avatar. Men som du jo har skjønt tidligere' date=' er ikke akkurat data og bilder min sterkeste side :oops:[/quote']

Takk. :D

Hehe, det er bare å prøve og feile, så går det seg som regel til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jeg er jo avholds, jeg, så Suz du får ta deg to cognac'er :P Men bare to! Mulig jeg har noe nam stående fra mitt tidligere liv, jeg har jofortsatt barskap, også kan jeg spise det med skje, og si at det er medisin :sjarmor: Mye bedre humør allerede....fnis

Bille Takk!! Du er så søt!! OG jeg veit at du er det helt på ordentlig.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder selvfølgelig deg og så Suz... :sjarmor:

Gjør portvin samme nytten?? Har det hjemme nemlig *håpefull*

Men NÅ skal jeg gå hjem! Takk, snille Lille Bille :ler:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

God tur hjem smukka! Portvin gjør samme nytta! Ta et glass for meg også, så skal jeg spise litt kåntrø (gidder ikke prøve å stave det engang) med skje... Har spurt sjefen, det er lov :P VI snakkes muligens :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur hjem smukka! Portvin gjør samme nytta! Ta et glass for meg også' date=' så skal jeg spise litt kåntrø (gidder ikke prøve å stave det engang) med skje... Har spurt sjefen, det er lov :P VI snakkes muligens :hoho:[/quote']

I should think so....

Åsså med skje da... Meddusin lissom :roll:

*fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:gape: " Nu vil jeg ha, meddusin meddusin meddusin med det samme, jeg vil bli bra, så jeg kan få høre trekkspel-musikken" :gape:

:o Hvor i himmelens navn har jeg den fra?!?! Hjælp!! Jeg kjenner ikke meg selv igjen, må være feber'n som er så høy :o

*snubler hoderistende ut igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært flue på veggen når Glammy spiser medusin med skje og Suz.. pimper portvin som en annen gammel jomfru (uten sammenligning forøvrig) :ler2:

Om de ikke blir friske... så blir det sikkert litt av en kveld ut av det.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne vært flue på veggen når Glammy spiser medusin med skje og Suz.. pimper portvin som en annen gammel jomfru (uten sammenligning forøvrig) :ler2:

Om de ikke blir friske... så blir det sikkert litt av en kveld ut av det.... :ler:

Det ble med det ene glasset - og jeg ble egetlig ikke noe piggere, men GODT var det!

Egentlig vil jeg hjem igjen til senga mi (og mer portvin...?) for jeg er helt nedpå i dag også...

Suz :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Ønsker Suzy god bedring.. og håper ikke dagen blir for ille..

Getting better, Lille Bille. Føler meg mye piggere nå. Hatt en frisk diskusjon om et spennende, faktisk flere spennende, tema på engelsk og da våkna jeg!

Du er da omsorgsfull og snill mot meg da... Takk :rodme:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...