Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #1 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ha!!! Her har dere meg, folkens, mitt sanne jeg. Hva sier dere Ikke helt bra kanskje?!? Bytte nick og nå, eller? Jeg syns jo sjøl at jeg er rasende kjekk Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 Dååån!!! Du er så uhyggelig barsk at det er hakket før jeg legger an på deg! *siklesmiley* Suz - Glammy-fan no 1 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 Vi kler hverandre søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. oktober 2003 #4 Del Skrevet 6. oktober 2003 Mmmm... veldig godt faktisk. Skulle nesten tro vi kjente hverandre fra før... :o Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #5 Del Skrevet 6. oktober 2003 Men jeg håper du forandrer på dine kroppsmål, for den mannen der blir jo ikke særlig imponerende uansett, med bare str 36 i sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. oktober 2003 #6 Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg likte marilyn bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. oktober 2003 #7 Del Skrevet 6. oktober 2003 Men jeg håper du forandrer på dine kroppsmål' date=' for den mannen der blir jo ikke særlig imponerende uansett, med bare str 36 i sko [/quote'] *ler så jeg griner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. oktober 2003 #8 Del Skrevet 6. oktober 2003 Men nå ja.... Fine Glammy, vettu :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #9 Del Skrevet 6. oktober 2003 Sånn ja..Nå kan du bare fortsette med str 36 og være like imponerende som alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. oktober 2003 #10 Del Skrevet 6. oktober 2003 Men jeg håper du forandrer på dine kroppsmål' date=' for den mannen der blir jo ikke særlig imponerende uansett, med bare str 36 i sko [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #11 Del Skrevet 6. oktober 2003 :o Her har derer drevet og diskutert meg, og jeg har ikke fått med meg det dugg!?!? Her er jeg nå, i ny utgave, og forandrer ikke kroppsmåla av den grunn, Angel, men burde vel gjort det hvis jeg skulle beholdt Viggo Fornøyd nå, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 6. oktober 2003 #12 Del Skrevet 6. oktober 2003 Du er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. oktober 2003 #13 Del Skrevet 6. oktober 2003 Se, nå har jeg omsider bestemt meg for avataren jeg skal bruke en stund fremover, så da kan jeg vel si jeg har byttet, jeg også. Har for en gangs skyld puttet meg selv i bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. oktober 2003 #14 Del Skrevet 7. oktober 2003 Fiiin du var Lunacia! Måtte få hjelp av Suz jeg til å fikse ny avatar. Men som du jo har skjønt tidligere, er ikke akkurat data og bilder min sterkeste side :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. oktober 2003 #15 Del Skrevet 7. oktober 2003 Å joa, du er så flink så... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. oktober 2003 #16 Del Skrevet 7. oktober 2003 :o Aner jeg mobbing her?!?! Skjult ironi?!?! Sabla tull asså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. oktober 2003 #17 Del Skrevet 7. oktober 2003 :o Aner jeg mobbing her?!?! Skjult ironi?!?! Sabla tull asså!! Næh... :o Er bare litt utafor i dag og trengte å rose deg litt helt ubetinga.. :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. oktober 2003 #18 Del Skrevet 7. oktober 2003 :oops: Takk, ikke helt dagen min idag, tror jeg.... Stressa, og små-sjuk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. oktober 2003 #19 Del Skrevet 7. oktober 2003 :oops: Takk' date=' ikke helt dagen min idag, tror jeg.... Stressa, og små-sjuk.[/quote'] Samme her - pluss at alt jeg gjør ender opp i katastrofe. Bare fucker opp alt i dag Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. oktober 2003 #20 Del Skrevet 7. oktober 2003 Da burde du - med god samvittighet - gå hjem (hvis du ikke er det allerede) - krype opp i "godstolen" med en koselig bok - og gjerne fyre på peisen... Best å ikke risikere å ødelegge alt for mye vet'u! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå