Gå til innhold

Ny avatar, jeg også....

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Ha!!! Her har dere meg, folkens, mitt sanne jeg. Hva sier dere :sjarmor: Ikke helt bra kanskje?!? Bytte nick og nå, eller? Jeg syns jo sjøl at jeg er rasende kjekk :kul:

Glammy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dååån!!!

Du er så uhyggelig barsk at det er hakket før jeg legger an på deg! *siklesmiley*

Suz - Glammy-fan no 1 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men jeg håper du forandrer på dine kroppsmål, for den mannen der blir jo ikke særlig imponerende uansett, med bare str 36 i sko :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg håper du forandrer på dine kroppsmål' date=' for den mannen der blir jo ikke særlig imponerende uansett, med bare str 36 i sko :sjarmor:[/quote']

:hoho::hoho::hoho: *ler så jeg griner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg håper du forandrer på dine kroppsmål' date=' for den mannen der blir jo ikke særlig imponerende uansett, med bare str 36 i sko :sjarmor:[/quote'] :hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Her har derer drevet og diskutert meg, og jeg har ikke fått med meg det dugg!?!? Her er jeg nå, i ny utgave, og forandrer ikke kroppsmåla av den grunn, Angel, men burde vel gjort det hvis jeg skulle beholdt Viggo :lol: Fornøyd nå, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se, nå har jeg omsider bestemt meg for avataren jeg skal bruke en stund fremover, så da kan jeg vel si jeg har byttet, jeg også. ;)

Har for en gangs skyld puttet meg selv i bildet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Fiiin du var Lunacia! Måtte få hjelp av Suz jeg til å fikse ny avatar. Men som du jo har skjønt tidligere, er ikke akkurat data og bilder min sterkeste side :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:o Aner jeg mobbing her?!?! Skjult ironi?!?! Sabla tull asså!! :erter:

Næh... :o Er bare litt utafor i dag og trengte å rose deg litt helt ubetinga.. :D

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Takk' date=' ikke helt dagen min idag, tror jeg.... Stressa, og små-sjuk.[/quote']

Samme her - pluss at alt jeg gjør ender opp i katastrofe. Bare fucker opp alt i dag :(

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde du - med god samvittighet - gå hjem (hvis du ikke er det allerede) - krype opp i "godstolen" med en koselig bok - og gjerne fyre på peisen... Best å ikke risikere å ødelegge alt for mye vet'u! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...