Gå til innhold

Ris på Rumpa

Fremhevede innlegg

Gjest MikeWaters
Skrevet

Jupp! I halsen. Du ser den når hun prater, også snakker hun Bergensk, så når hun skarrer ser du den vibrere.

Hahaha............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vakler mellom å ha veldig lyst til å ha lunsj der dere har det - og å absolutt ikke ville ha lunsj der dere har det...

:skratte:

Skrevet

Jeg vakler mellom å ha veldig lyst til å ha lunsj der dere har det - og å absolutt ikke ville ha lunsj der dere har det...

:ler:

• 4 år senere...
Skrevet

hvordan treffer jeg en mann som kan gi meg ris på blanke messingen, syntes dette er veldig vanskelig meg trenger å få ris på rumpa titt og ofte 

Skrevet

hvordan treffer jeg en mann som kan gi meg ris på blanke messingen, syntes dette er veldig vanskelig meg trenger å få ris på rumpa titt og ofte 

Du lager deg en profil på fetlife, eller oppsøker en av lokalforeningene som driver med BDSM. :)

Det er ikke unormalt å leve i et forhold med konstant eller periodisk maktforskyvning. Selv lever jeg i et lifestyle D/s-forhold med flere elementer enn ris, så jeg føler kanskje ikke at jeg skal telle med, men ris er absolutt en stor del av forholdet vårt.

Uansett hvor kinky man er, hvor mye redskaper som cane/flogger/paddle man har osv, så er det noe nesten magisk med å legge en jente over kneet etter å ha trukket bukse/truse ned til knærne, og gi henne ris til man kan lage speilegg på baken hennes.

Min bedre..(evt verre..?) halvdel beskriver en runde med ris, evt litt tårer, som en ydmykende og vond opplevelse som gir en veldig lykkelig "renset" følelse etterpå.

Skrevet

Hvor vanlig er det at voksne lever i forhold hvor den ene parten gir den andre gammeldags ris ? Skriv gjerne her hvis dette høres kjent ut. merk:

- Dette er ikke en kontaktannonse

- Vær vennlig og ikke skriv utenfor topic

- Vær gjerne anonym

Innlegget er endret

Bond, mod

Jeg riser min kone regelmessig, altså i forbindelse med at vi har sex. Hun tenner voldsomt på det., Det er hyggelig, jeg tenner på at hun tenner. 

Vi er et par på 39 og har vært sammen lenge.

Anonymous poster hash: 1f423...dea

Gjest Coolaid
Skrevet

Vær åpen når du kjenner at du stoler på noen. De fleste mennesker reagerer positivt til at mennesker er ærlig. 

Skrevet

Alltid gøy med litt spanking i senga ;)

• Liker 1
Skrevet

Alltid gøy med litt spanking i senga ;)

Kunne godt tenkt meg å få litt ris på rumpa mi jeg.... Ikke sånn råhard spanking men sånn passe, noen klaps... :laugh:

Skrevet

Jeg ga samboeren min orgasme nylig ved å gi henne ris. Var helt spontant fra min side, noe som trolig fremmet spenningen ved hele seansen. Man må jo sprite opp hverdagen litt?

Anonymous poster hash: 0674c...f4d
  • Liker 1
Skrevet

fetlife.com f.eks.

Anonymous poster hash: da456...3c6

Skrevet

Du lager deg en profil på fetlife, eller oppsøker en av lokalforeningene som driver med BDSM. :)

Det er ikke unormalt å leve i et forhold med konstant eller periodisk maktforskyvning. Selv lever jeg i et lifestyle D/s-forhold med flere elementer enn ris, så jeg føler kanskje ikke at jeg skal telle med, men ris er absolutt en stor del av forholdet vårt.

Uansett hvor kinky man er, hvor mye redskaper som cane/flogger/paddle man har osv, så er det noe nesten magisk med å legge en jente over kneet etter å ha trukket bukse/truse ned til knærne, og gi henne ris til man kan lage speilegg på baken hennes.

Min bedre..(evt verre..?) halvdel beskriver en runde med ris, evt litt tårer, som en ydmykende og vond opplevelse som gir en veldig lykkelig "renset" følelse etterpå.

Hvor gamle er dere?

Skrevet

Aaah elsker ris/slanking. Lite som gjør med mer kåt og våt enn å bli spanket av han, mens han bestemt holder meg litt hardt i hoftene, drar meg mot seg, og skyver seg inn i meg.

Anonymous poster hash: 0cedd...c00

Gjest Gjest_mann1979
Skrevet

Aaah elsker ris/slanking. Lite som gjør med mer kåt og våt enn å bli spanket av han, mens han bestemt holder meg litt hardt i hoftene, drar meg mot seg, og skyver seg inn i meg. Anonymous poster hash: 0cedd...c00

Ris å slanking ??? Trykkleif ?

Skrevet

Ris å slanking ??? Trykkleif ?

Spanking*. Hahahahahah

Anonymous poster hash: 0cedd...c00

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Hun er mellom 25 og 30, og jeg er mellom 35 og 40.

Skrevet

Jeg gir ofte kjæresten noen dask på rumpa mens jeg er inne i henne bakfra. Men hun liker ikke å få for herhendt behandling, og er ikke interessert i å gjøre gjengjeld. Litt synd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...