Gjest MikeWaters Skrevet 20. oktober 2010 #21 Skrevet 20. oktober 2010 Jupp! I halsen. Du ser den når hun prater, også snakker hun Bergensk, så når hun skarrer ser du den vibrere. Hahaha............
seilice Skrevet 20. oktober 2010 #22 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg vakler mellom å ha veldig lyst til å ha lunsj der dere har det - og å absolutt ikke ville ha lunsj der dere har det...
Gjest KateW Skrevet 20. oktober 2010 #23 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg vakler mellom å ha veldig lyst til å ha lunsj der dere har det - og å absolutt ikke ville ha lunsj der dere har det...
spank me Skrevet 17. oktober 2015 #24 Skrevet 17. oktober 2015 hvordan treffer jeg en mann som kan gi meg ris på blanke messingen, syntes dette er veldig vanskelig meg trenger å få ris på rumpa titt og ofte
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #25 Skrevet 19. oktober 2015 http://www.nakenprat.com Spank mee lag deg en profil der ;-)Anonymous poster hash: 5ed21...21d
Fjompen Skrevet 19. oktober 2015 #26 Skrevet 19. oktober 2015 hvordan treffer jeg en mann som kan gi meg ris på blanke messingen, syntes dette er veldig vanskelig meg trenger å få ris på rumpa titt og ofte Du lager deg en profil på fetlife, eller oppsøker en av lokalforeningene som driver med BDSM. Det er ikke unormalt å leve i et forhold med konstant eller periodisk maktforskyvning. Selv lever jeg i et lifestyle D/s-forhold med flere elementer enn ris, så jeg føler kanskje ikke at jeg skal telle med, men ris er absolutt en stor del av forholdet vårt. Uansett hvor kinky man er, hvor mye redskaper som cane/flogger/paddle man har osv, så er det noe nesten magisk med å legge en jente over kneet etter å ha trukket bukse/truse ned til knærne, og gi henne ris til man kan lage speilegg på baken hennes. Min bedre..(evt verre..?) halvdel beskriver en runde med ris, evt litt tårer, som en ydmykende og vond opplevelse som gir en veldig lykkelig "renset" følelse etterpå.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #27 Skrevet 19. oktober 2015 Hvor vanlig er det at voksne lever i forhold hvor den ene parten gir den andre gammeldags ris ? Skriv gjerne her hvis dette høres kjent ut. merk: - Dette er ikke en kontaktannonse - Vær vennlig og ikke skriv utenfor topic - Vær gjerne anonymInnlegget er endret Bond, mod Jeg riser min kone regelmessig, altså i forbindelse med at vi har sex. Hun tenner voldsomt på det., Det er hyggelig, jeg tenner på at hun tenner. Vi er et par på 39 og har vært sammen lenge. Anonymous poster hash: 1f423...dea
Gjest Coolaid Skrevet 19. oktober 2015 #28 Skrevet 19. oktober 2015 hvordan treffer jeg en mann som kan gi meg ris på blanke messingen, syntes dette er veldig vanskelig meg trenger å få ris på rumpa titt og ofte Vær åpen når du kjenner at du stoler på noen. De fleste mennesker reagerer positivt til at mennesker er ærlig.
Hottrio Skrevet 22. oktober 2015 #30 Skrevet 22. oktober 2015 Alltid gøy med litt spanking i senga Kunne godt tenkt meg å få litt ris på rumpa mi jeg.... Ikke sånn råhard spanking men sånn passe, noen klaps...
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #31 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg ga samboeren min orgasme nylig ved å gi henne ris. Var helt spontant fra min side, noe som trolig fremmet spenningen ved hele seansen. Man må jo sprite opp hverdagen litt? Anonymous poster hash: 0674c...f4d 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #32 Skrevet 25. oktober 2015 hvordan treffer jeg en mann som kan gi meg ris på blanke messingen, syntes dette er veldig vanskelig meg trenger å få ris på rumpa titt og ofte fetlife.com f.eks. Anonymous poster hash: da456...3c6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #33 Skrevet 25. oktober 2015 Du lager deg en profil på fetlife, eller oppsøker en av lokalforeningene som driver med BDSM. Det er ikke unormalt å leve i et forhold med konstant eller periodisk maktforskyvning. Selv lever jeg i et lifestyle D/s-forhold med flere elementer enn ris, så jeg føler kanskje ikke at jeg skal telle med, men ris er absolutt en stor del av forholdet vårt. Uansett hvor kinky man er, hvor mye redskaper som cane/flogger/paddle man har osv, så er det noe nesten magisk med å legge en jente over kneet etter å ha trukket bukse/truse ned til knærne, og gi henne ris til man kan lage speilegg på baken hennes. Min bedre..(evt verre..?) halvdel beskriver en runde med ris, evt litt tårer, som en ydmykende og vond opplevelse som gir en veldig lykkelig "renset" følelse etterpå. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: da456...3c6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #34 Skrevet 25. oktober 2015 Aaah elsker ris/slanking. Lite som gjør med mer kåt og våt enn å bli spanket av han, mens han bestemt holder meg litt hardt i hoftene, drar meg mot seg, og skyver seg inn i meg. Anonymous poster hash: 0cedd...c00
Gjest Gjest_mann1979 Skrevet 25. oktober 2015 #35 Skrevet 25. oktober 2015 Aaah elsker ris/slanking. Lite som gjør med mer kåt og våt enn å bli spanket av han, mens han bestemt holder meg litt hardt i hoftene, drar meg mot seg, og skyver seg inn i meg. Anonymous poster hash: 0cedd...c00 Ris å slanking ??? Trykkleif ?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #36 Skrevet 25. oktober 2015 Ris å slanking ??? Trykkleif ? Spanking*. HahahahahahAnonymous poster hash: 0cedd...c00
Fjompen Skrevet 25. oktober 2015 #37 Skrevet 25. oktober 2015 Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: da456...3c6 Hun er mellom 25 og 30, og jeg er mellom 35 og 40.
Reg Skrevet 25. oktober 2015 #38 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg gir ofte kjæresten noen dask på rumpa mens jeg er inne i henne bakfra. Men hun liker ikke å få for herhendt behandling, og er ikke interessert i å gjøre gjengjeld. Litt synd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå