Gjest Koala Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 (endret) Hvor vanlig er det at voksne lever i forhold hvor den ene parten gir den andre gammeldags ris ? Skriv gjerne her hvis dette høres kjent ut. merk: - Dette er ikke en kontaktannonse - Vær vennlig og ikke skriv utenfor topic - Vær gjerne anonym Innlegget er endret Bond, mod Endret 20. september 2010 av Bond
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Dette har vi holdt på med i noen år i all hemmelighet. Vi vil selvsagt ikke at naboene skal finne ut hva vi driver med. Her i huset er det mannen som får ris når han ikke oppfører seg skikkelig. Vi blander ikke sex inn i dette i det hele tatt. 1
Gjest MikeWaters Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Vi blander ikke sex inn i dette i det hele tatt. Yeah right!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Vi gjør det ikke, men jeg skulle ønske han kunne gi meg litt ris av og til. Tror ikke han er helt fremmed for tanken, siden han ofte spanker meg når vi har sex. Men jeg tenner veldig på tanken på å ligge over fanget hans, med skjørtet over ryggen og trusa på knærne mens han gir meg ris. 1
Norna Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Har fått meg en del dask men mest under samleie, ikke gammeldagsris. Med bjørkeris? Som avstraffing? Caning? SM?
Gjest Kari Trestakk Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Det hender at han setter på meg håndjern og gir meg en skikkelig omgang så rumpa blir varm og øm...
Gjest Koala Skrevet 22. september 2010 #8 Skrevet 22. september 2010 Dersom man ønsker å bli rist, men ikke gjør det likevel; Er det fordi man er redd for å fortelle partneren om lystene sine ?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2010 #9 Skrevet 22. september 2010 Min kjæreste slår meg avogtil hardt på rumpa når jeg har vært obsternasig. Jeg liker det, det gir meg skikkelig latterkrampe:)
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #10 Skrevet 22. september 2010 Her i huset må mannen over knærne hvis han gjør noe virkelig galt. Han liker det noen gange rog misliker det andre. Jeg liker det hele tiden
Gjest anna Skrevet 26. september 2010 #11 Skrevet 26. september 2010 Vi har et forhold som går ut på at vi noen ganger gir hverandre ris på blanke messingen. Det er alltid en grunn i forkant, for eksempel tatt av fotoboks, latskap etc etc. Da er det over kneet og god gammeldags ris på til rumpa blir varm og rød. Etterpå blir det som regel herlig sex, men risingen er også en måte å få renset luften på og skaper harmoni i forholdet. Det er mange som driver med dette ute i den store verden, men det passer sikkert ikke for alle. DD- domestic displine er det det kalles.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #12 Skrevet 26. september 2010 Det hadde bare blitt så merkelig. Jeg har vanskelig for å se for meg en situasjon hvor noe sånt blir naturlig for to voksne mennesker. Care to explain? Blir det ikke fryktelig kunstig og sært? 1
Gjest brutal_mann Skrevet 26. september 2010 #13 Skrevet 26. september 2010 Ris ja... Får meg til å tenke på Queen. Pain is so close to pleasure
Gjest Koala Skrevet 1. oktober 2010 #14 Skrevet 1. oktober 2010 Tror det er en god del som driver med dette på ulikt vis. Men de færreste snakker om det bortsett fra på anonyme nettfora da.
Gjest MikeWaters Skrevet 1. oktober 2010 #15 Skrevet 1. oktober 2010 Tror det er en god del som driver med dette på ulikt vis. Men de færreste snakker om det bortsett fra på anonyme nettfora da. Nå er dt vel ikke så utbredt å utlevere detaljer om hva man gjør i senga til hverandre, og jo mer uvanlig man føler at noe er jo mer kvier man seg for å gå ut med det.
Gjest anonym Skrevet 20. oktober 2010 #16 Skrevet 20. oktober 2010 Hei. Er en voksen mann som har svært lyst ti å få ris av en kvinne. Helst da lige over fanget hennes med bar rumpe.Hun bør være godt voksen.
Gjest KateW Skrevet 20. oktober 2010 #17 Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Nå er dt vel ikke så utbredt å utlevere detaljer om hva man gjør i senga til hverandre, og jo mer uvanlig man føler at noe er jo mer kvier man seg for å gå ut med det. Sikker på det, Mikey? Jeg pleier å sitte i lunsjen med Tonje på 62 og si at: "Nei du, i dag kan jeg ikke trene, for rumpa mi er helt blå, med litt blodutredelser, jeg får nemlig orgasme av ris, ser du, og i helga tok det litt av, så jeg får heller hjem og sitte på en badering!" Endret 20. oktober 2010 av KateW
Gjest MikeWaters Skrevet 20. oktober 2010 #18 Skrevet 20. oktober 2010 Sikker på det, Mikey? Jeg pleier å sitte i lunsjen med Tonje på 62 og si at: "Nei du, i dag kan jeg ikke trene, for rumpa mi er helt blå, med litt blodutredelser, jeg får nemlig orgasme av ris, ser du, og i helga tok det litt av, så jeg får heller hjem og sitte på en badering!" Tonje på 62, er det hun med den lange klitten?
Gjest KateW Skrevet 20. oktober 2010 #19 Skrevet 20. oktober 2010 Tonje på 62, er det hun med den lange klitten? Jupp! I halsen. Du ser den når hun prater, også snakker hun Bergensk, så når hun skarrer ser du den vibrere.
Suzy Skrevet 20. oktober 2010 #20 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg vakler mellom å ha veldig lyst til å ha lunsj der dere har det - og å absolutt ikke ville ha lunsj der dere har det... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå