Gjest zeppelin Skrevet 17. mai 2011 #981 Del Skrevet 17. mai 2011 Hei!! Gratulerer med den søte lille pusen!! Elsker katter! Hvordan tar den andre katten det? Vi hadde en ganske stor katt (skogskatt) når vi fikk den minste pusen i hus. De var først i tottene på hverandre, men plutselig en dag lå de inntil hverandre og den store pusen holdt poten sin over den lille. Men store katt liker IKKE fremmede dyr nå. Han har fått to hunder til å bøye seg i støvet. Store katt tror han er kongen. Men han er bare en katt. Sov godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. mai 2011 #982 Del Skrevet 18. mai 2011 Det er skikkelig godt å komme i gang med trening ja! Jeg har forsømt min trening litt i det siste, for jeg har jobba så mye at jeg har ikke hatt stort krefter igjen Håper du hadde en fin 17.mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. mai 2011 #983 Del Skrevet 18. mai 2011 Kul avatar du har fått deg Håper du hadde en fin 17. maifeiring i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. mai 2011 #984 Del Skrevet 18. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #985 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei!! Gratulerer med den søte lille pusen!! Elsker katter! Hvordan tar den andre katten det? Vi hadde en ganske stor katt (skogskatt) når vi fikk den minste pusen i hus. De var først i tottene på hverandre, men plutselig en dag lå de inntil hverandre og den store pusen holdt poten sin over den lille. Men store katt liker IKKE fremmede dyr nå. Han har fått to hunder til å bøye seg i støvet. Store katt tror han er kongen. Men han er bare en katt. Sov godt? Takk takk Vi skal ikke hente ham før om en og en halv uke da, så det blir fremdeles spennende å se hvordan det går med disse to firbente! Det er skikkelig godt å komme i gang med trening ja! Jeg har forsømt min trening litt i det siste, for jeg har jobba så mye at jeg har ikke hatt stort krefter igjen Håper du hadde en fin 17.mai Ja, det er herlig! :happy: Ja, så lenge du kommer inn i treningsrutinene igjen så gjør vel ikke det noe Takk, det samme! Kul avatar du har fått deg Håper du hadde en fin 17. maifeiring i går! Takk, jeg liker den godt selv også Takk, det hadde jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #986 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) I dag har jeg trent, og resten av dagen har jeg ligget på sofaen. Også laget jeg meg sinnsykt god middag med kylling, løk og ris Gårsdagen var fin Åh, jeg merker at jeg har skikkelig lite å skrive om nå Endret 18. mai 2011 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 19. mai 2011 #987 Del Skrevet 19. mai 2011 I dag har jeg trent, og resten av dagen har jeg ligget på sofaen. Også laget jeg meg sinnsykt god middag med kylling, løk og ris Gårsdagen var fin Åh, jeg merker at jeg har skikkelig lite å skrive om nå Så flink du er å trene! Og middagen hørstes kjempe god ut:) Signerer det med å ha lite å skrive;) god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. mai 2011 #988 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg har også lite å skrive om, merker jeg, men jeg kan jo si hei for det Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. mai 2011 #989 Del Skrevet 22. mai 2011 Håper helgen har vært fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #990 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Så hyggelig at dere holder litt liv i boka mi jenter, det blir jeg glad for! Nå skal jeg snart reise på skolen.. Siste uka nå, gudskjelov! Fy søren, jeg er ikke noe skolemenneske altså, og nå er jeg så lei at jeg prøver å finne en hver unnskyldning for å slippe å dra Ellers ikke mye nytt, trener, spiser og sover Kjæresten min var å klippet seg i en frisyre jeg synes er så sexy i går (jeg som har masa han til det). Og hjelpes så deilig han ble! Var nesten så jeg ble litt forlegen med det samme, haha, rødmet og greier! Elsker, elsker, elsker Også jogga vi sammen i går, det var kos Slo min egen personlige rekord på 3km! Endret 24. mai 2011 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 24. mai 2011 #991 Del Skrevet 24. mai 2011 Kjenner følelsen med unnskyldninger.. Jeg burde vel egentlig lest nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. mai 2011 #992 Del Skrevet 24. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. mai 2011 #993 Del Skrevet 26. mai 2011 Innom og oppdaterer meg og hva er det jeg ser? Skal du få puuuus? Så utrolig nydelig!! *smelte* Var det denne helgen dere skulle få pusen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #994 Del Skrevet 26. mai 2011 Innom og oppdaterer meg og hva er det jeg ser? Skal du få puuuus? Så utrolig nydelig!! *smelte* Var det denne helgen dere skulle få pusen? Ja, han kommer på søndag! Tror jammen det er akkurat på tide også, for lillefrøkna her kjeder seg voldsomt for tiden. Skal bli fint for henne å få seg en lekekamerat I dag har jeg vært og kjøpt kattebabymat og egen matskål til ham, så nå er alt klart vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. mai 2011 #995 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Åh så koselig! Kattungen vår begynner å bli stor jente nå, trist og godt på samme tid Endret 26. mai 2011 av *Lollipop* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #996 Del Skrevet 26. mai 2011 Ja, det blir stas! Jeg er litt delt på den "småbarnstiden". Tror det blir kjempekoselig med kattunge, men samtidig kunne jeg egentlig ha tenkt meg å ta til meg en voksenkatt til, men i et fåfengt forsøk på å beholde husfreden mest mulig falt valget på kattunge. Og vi var jo virkelig helt solgt etter vi hadde vært å hilst på han da. Han er jo så nydelig Sovna i armene mine og greier, trygg og god er han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 26. mai 2011 #997 Del Skrevet 26. mai 2011 "Småbarnstiden" er bare koselig det Det er ikke veldig mye jobb, våre har vært ganske så "oppdratt" fra før vi fikk de. De er veldig søte der de løper rundt på gulvet for seg selv å leker med den minste lille ting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. mai 2011 #998 Del Skrevet 26. mai 2011 Jenta vår har knust litt potter, men ellers har hun vært veldig grei. Men det er jo deilig når de er voksne så ser frem til om et halvt års tid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 26. mai 2011 #999 Del Skrevet 26. mai 2011 akk... katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 27. mai 2011 #1000 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Bare sånn at du vet det, jeg og S kommer til å komme å hilse på nurket deres så snart jeg har tid Og storesøster da selvfølgelig Ja også dere to da Jeg er forsåvidt for Alias-kveld! Endret 27. mai 2011 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå