Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihihi, det er morsomt når dere blir så nysgjerrige :fnise: Men jeg må nok skuffe dere, fordi jeg har egentlig ikke noen spesielle hentydninger eller annet konkret, jeg bare har en følelse! Han er så hemmelighetsfull, og isted snakket han om at det var vanskelig å finne noe i riktig str :vetikke: Jeg spurte bare om det var Prada eller Chanel det var snakk om, men fikk ikke noe svar på den :lol:

På den annen side så er jo alle hemmelighetsfulle før jul da! :jepp:

Nå er forsåvidt pcen flink! La inn 20 til, som er gått unna på ca 5 min nå! Kanskje jeg slipper å ta det på minnepenn i butikken likevel :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ja! Det blir spennende å se hva han har funnet på, jeg har jo en anelse, men jeg tør ikke håpe :fnise:

Jeg er jo ikke verdens mest nysgjerrige menneske heller da :sjenert:

Også lurer jeg på om jeg skal bli med til familien hans på julaften. Jeg får liksom ikke bestemt meg. Foreldrene mine skal jo ha mine søsken og deres barn der uansett, så de blir jo ikke ensomme. Mens K sin utrolig koselige bestemor og onkel kommer til dem. Også hadde det jo vært koselig å feire jul sammen med K. Men så er det jo noe med sine egne tradisjoner og sin egen familie da. Også disse nydelige små tantebarna mine. Umulig å bestemme seg, fantastiske mennesker å velge mellom, og det går ikke å velge.

Næh, jeg må nok himatt til jul, det virker som en enkel løsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

When in trouble or in doubt, run in circles, scream and shout.

Eller, om du ikke vet hva som er den beste løsningen, velg den du tror er tryggest.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den får du pluss for, Mah :tommelopp:

Plusset på den jeg også :skravle:

-----------------------------------------------

God mandagsklem! I dag fant jeg masse fint håndlaget julepapir på Europris av alle steder til bare 29,90,-! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh! Jeg hadde et grusomt mareritt i natt! Drømte at jeg og K skulle gifte oss. Mamma hadde liksom stelt istand et sånt "jenteparty" før vielsen (av alle ting) men det var bare meg, mamma og personalsjefen på jobben der :ler: De skulle ordne håret mitt og sånt, men så fant vi plutselig ut at vielsen allerede hadde begynt, så vi måtte komme oss avgårde. Så oppdaget jeg at jeg ikke hadde på meg kjole, så jeg spurte mamma om hun hadde ordnet kjole til meg. Selvfølgelig hadde hun det! Hun dro stolt fram en aldeles GRUSOM kjole, med rød vest, og knelangt blått skjørt. :hakeslepp: Jeg sa til henne at jeg syntes den var forferdelig, men den måtte jeg visst ha da, for hun syntes den var så fin. Gah!! Også "skulle vi bare" innom et senter på veien, og der var plutselig K, i en aldeles fantastisk nydelig kjole (også den knelang, så jeg var ikke helt fornøyd), som jeg forlangte at jeg måtte få ha. Han måtte jo ha dress, det kunne han vel skjønne. Han nektet, for den kjolen skulle han ha! :hoho: Men tilslutt fikk jeg overtalt han da. Og da fant jeg ut at jeg manglet slør, og ble kjempeplei meg igjen. Så da var det en eller annen gluping som hadde den ideen at vi kunne gå innom nille før vi dro fra senteret og kjøpe ett. Som sagt, så gjort. På nille hadde de ikke slør, så jeg fikk klare meg med et myggnett :( Nor så grusomt!

Så våknet jeg. For en drøm!! Aldeles forferdelig skrekkscenario!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den var helt forferdelig! :ler: Er veldig glad jeg slapp å finne ut hvordan det katastrofe bryllupet utartet seg videre! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mahareth

Å herregud. Kjenner igjen drømmene fra før jeg gifta meg :ler: Du aner ikke hvor mange ganger ting gikk galt i drømme da :dåne:

Kanskje du er litt klar for å gifte deg, og underbevisstheten din har gått litt i bryllupsmodus allerede? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skremmende! Har nesten hatt akkurat den samme drømmen som du! Og det var ikke noe festlig drøm! Alt gikk galt da også. Ikke hadde jeg heller kjole og slør, og lat var et eneste kaos :fnise:

Huff a meg! Håper det ikke blir sånn på den vireklige dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...