Gjest Katee Skrevet 6. november 2010 #241 Del Skrevet 6. november 2010 Here you go! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=434334&st=0&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 6. november 2010 #242 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg scrapper også! :D Kan du ikke slenge ut linker/bilder av juleting du kjøper, jeg finner liksom ingen ark jeg virkelig liker, funnet noen fine blomster og stempler, men ingen ark eller annen pynt Åh, så gøy at du selger bilder! Btw, kan ikke du sende PM om akkurat hvor du jobber? Bare lurer på om jeg har sett deg Grattis med 1,5 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 6. november 2010 Forfatter #243 Del Skrevet 6. november 2010 Takk Mah! Serenity: Jeg vet ikke om jeg har noen gode linker Har kjøpt det meste mitt på Panduro jeg Vet det er drøyt dyrt der, men de har så mye fint! Et tips er forsåvidt å handle på Panduro i Sverige, sykt mye billigere der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. november 2010 #244 Del Skrevet 6. november 2010 Kan anbefale Papirgleder.no http://www.papirgleder.no/index.php?cPath=26_1133&osCsid=4f727a8bec2f768a2b7fc71317640428 Og jeg syns også Panduro har mye fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. november 2010 Forfatter #245 Del Skrevet 7. november 2010 Ja, da skal jeg endelig finne senga Har sittet lenge og drømt meg vekk i fremtiden. Sett på hus på Finn, jeg vil kjøpe nå!! Fikk meg til å tenke, jeg må ta et vekterkurs snart slik at jeg kommer inn i fast jobb med fast inntekt, dette ville roet veldig mange ting i mitt bekymrede hode tror jeg. Men jeg trives sånn i den jobben jeg har! :klø: Er fortsatt fast bestemt på å komme inn på skolen, men den er betalt, så det er jo ikke noe stress heldigvis Det kan jo ta år og dag før jeg kommer inn der, kanskje likegreit å komme seg inn i en fast jobb i mellomtiden? Også fikk jeg en innskytelse i all min bekymring.. Er jo "så sikker" på at jeg er steril, så nå har jeg bestilt meg time hos privat gyn for å få dette sjekket en gang for alle. Tror det også hadde roet mye inni hodet mitt, bare få bekreftet at det ikke er noe galt og at det ikke skal være noe i veien for at ting bør kunne gå av seg selv når tiden er inne. Det er utrolig hvor store verdensproblemer man får løst når man sitter slik oppe i stillheten av natten. Jeg vil være voksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 7. november 2010 #246 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Tirsdag skal jeg på nattevakt så da tror jeg ikke jeg orker å henge Vi får se hvordan det blir En hel uke med nattevakter kan muligens gjøre så jeg må utsette alt sosialt liv til helgen etter, men da skal K ut å dykke en av dagene, så lørdag er kanskje en fin dag Lørdag er faktisk en velidg fin dag Har fri lørdag og jobber søndag nemlig scrap-ting er det forsåvidt ofte tilbud på i fotobutikker + at Nille har faktisk noe fint de og Ikke det at jeg er den beste scrapperen, men har alltid hatt lyst til å begynne med det. Nåja, jeg har værtfall ikke tid til en ting til. Skole, jobb og trening får være nok inntill videre Endret 7. november 2010 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. november 2010 #247 Del Skrevet 7. november 2010 Kan jeg få lov til å spørre om hvorfor du tror du er steril? Stemmer for vekterkurs. Om ikke annet så er det fint å vite at du har noe i bakhånd, og det er alltid et behov for vektere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. november 2010 Forfatter #248 Del Skrevet 7. november 2010 Ja Mah, det kan du spørre om, svar skal du få også! Grunnen til at jeg tror det er at jeg og eksen holdt på i over et halvt år uten prevensjon, og det skjedde ingenting. Da var jeg vel 17-18 år, og burde jo ha vært i en svært fruktbar alder, men neida Ikke for det, jeg er jo glad i dag for at det ikke ble noe med eksen og at jeg ikke ble så ung mor, men jeg synes som sagt at det er underlig. "Alle" har jo uhell, mens for min del skjedde det ikke noe når det var ønsket en gang :klø: Jeg vet at det kan være pga eksen også.. men jeg er et rotehue når det gjelder å huske p-piller, men det har jo ikke skjedd noen "uhell" med sambo heller. Da må det jo være meg? Jada, vet alt det med at det skal litt til for at det skal bli klaff osv, men hvor kommer alle pillebarna fra da? Bare sånne ting som jeg funderer på da Nå har jeg forsåvidt sluttet på pillen (av mange grunner) og håper at det kan hjelpe på at ting kan fungere som det skal når vi skal begynne å prøve om et år eller to Hmm, ble langt det! Men er altså et tema jeg funderer mer enn jeg bør på. ------------------ Nå skal jeg snart gå å legge meg. Var deilig å få hjem K i dag :rødme: Kan jeg legge meg til en litt mer normal tid uten å være husredd også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. november 2010 #249 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Det er jo mange som holder på mer enn et halvt år uten å få det til, og husk at det like gjerne kan ha vært han som ikke var så... fruktbar Uansett: høres veldig fornuftig ut å få sånt undersøkt, så vet man liksom. Edit: så ikke at det gjaldt din nåværende også. Uansett synes jeg ikke det høres ut som om du helt sikkert er steril, altså. Husk at folk reagerer ulikt på p-piller også, noen tar opp hormonene mye bedre og har mindre sjanse for å bli gravide hvis de glemmer! Åh, jeg har langt igjen før jeg rykker opp neste gang. Men så er jeg tydeligvis mer skravlete enn dere og, da (eller har vært her inne lenger) Endret 8. november 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 8. november 2010 #250 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg er et rotehode jeg også, og har heller aldri hatt noen uhell. Jeg tror det skal mye mer til enn vi tror, og at de det skjer med har truffet akkurat det eneste tidspunktet det kunne skjedd. Skjønner godt at du vil undersøke dette så fort som mulig, og du kommer nok aldri til å angre på å ha gjort det Håper virkelig det var eksen din som var problemet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. november 2010 Forfatter #251 Del Skrevet 8. november 2010 Så snille dere er Jeg håper jo (og egentlig tror) at kroppen min bare tar opp p-pille hormonene veldig, og er vel derfor det ikke gikk på det halve året også. Holder håpet oppe ved at jeg faktisk har sluttet på pillen nå, så er iallefall ikke de hormonene noen hindring når tiden kommer Godt å høre at det er fler som ikke har hatt uhell på tross av pillerot! Og du Ping! Vi registrerte oss nesten likt, men jeg var 2 uker før deg Så da er nok du mer skravlete ja Hadde en bruker her før dette også tror jeg, for husker jeg hadde dagbok den gang da jeg satt der med negative tester gang på gang :klø: husker ikke hva jeg kalte meg.. men men ---------------- Nå kommer kjære min snart hjem Vi skal ha hjemmelaget burger til middag i dag. Ikke sunt, men kjære hadde så lyst på Ellers har jeg vært lite konstruktivt å komme med. Jeg gjør ingenting i dag. Sovet leeenge i forberedelse på nattevaktene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 8. november 2010 #252 Del Skrevet 8. november 2010 Burger er ikke så verst, det er tilbehøret som er usunt! Du får nok ro når du har sjekka deg og alt er i orden skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. november 2010 Forfatter #253 Del Skrevet 8. november 2010 Ja, men hva er burger uten tilbehøret? Takk! Ja, jeg tror det kommer til å gjøre susen Så får jeg heller svi av den tusenlappen på gyn, det skal jeg tåle :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. november 2010 Forfatter #254 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Ting jeg må få gjort i løpet av uka (motivasjonsting som jeg kan stryke over når jeg har gjort tingene ) *Bestille øvinger-bok i russisk *Vaske tøy, henge opp tøy og brette tøy *Få ferdig et bilde til, og få eplabutikken min på fote*Bestille bilder og julekort *Handle mer maling og et nytt lerret*Få ringt og sagt fra meg jobben på anstalten som tilbød meg jobb i tillegg til der jeg jobber fra før Foreløpig kan jeg ikke stryke over noe som helst.. hurra liksom Endret 10. november 2010 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 8. november 2010 #255 Del Skrevet 8. november 2010 Så koselig at vi er KG-venner da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. november 2010 #256 Del Skrevet 8. november 2010 Greit å sjekke opp i ting ja, men det er sikkert ikke noe i veien Men bedre å være på den sikre siden. Jeg har alltid tenkt at jeg ikke kan få barn også, men jeg vet ikke helt hvorfor Jeg er bare rar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. november 2010 #257 Del Skrevet 9. november 2010 Envy! Tenkte jeg bare skulle stikke innom og si hei! Så hei på deg Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. november 2010 Forfatter #258 Del Skrevet 10. november 2010 Hei folkens! Huff da Al! Jeg tror egentlig det er litt sånn "kvinnesykdom" å gå rundt å tro det. Egentlig litt trist at man skal gå rundt å tro sånt, men det er jo bedre det, og bli positivt overrasket ---------------------- Nå har jeg sovet 7 timer, pleier å sove 8, men nå ville visst ikke kroppen ha mer søvn, så da så Er det som er så kjipt med nattevakt, sove til 3 liksom.. Men det har vært en behagelig natt på jobb da, stort sett sittet og sett på tv, stille og rolig! Nå sitter jeg å venter på kjære min. Har tenkt å lage pannekake i langpanna til middag i dag. Litt spent, for har ikke spist det siden eksen min som er svensk laget det til meg for sånn 2 år siden, men det er så sykt godt! Håper K også liker det Også skal vi se på Den spanske flue mens vi spiser. Det er så morsomt! I går så vi Fjolls til fjells. Den har jeg ikke sett før, men jeg er jammen glad jeg fikk sett den! Herregud, for en film! Jeg elsker norsk humor!! Hihi Nå skal jeg skyndte meg å bestille gave nr. 24 til julekalenderen til kjære før han kommer hjem :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. november 2010 #259 Del Skrevet 10. november 2010 Halla! Å, sånn langpannepannekake er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 10. november 2010 #260 Del Skrevet 10. november 2010 Åh, det savner jeg ikke med å jobbe nattevakter. Jobba på bensinstasjon, og hadde 5 nattevakter etter hverandre. Helt forferdelig når helga kom og jeg ikke fikk sovet til normale tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå