Daniel84 Skrevet 18. september 2010 #21 Del Skrevet 18. september 2010 Noe sånt ja, men kjenner faktisk folk som har sjekket opp jenter med sjekkelinjer som "Hei, jeg har klamydia". Sjarmerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #22 Del Skrevet 18. september 2010 2 ting har satt meg ut under sex, og det var med samme fyr (en kortvarig fling over noen måneder for mange år siden). 1. Midt i pulings og godt i gang ber jeg han ta meg bakfra. Han: "Jeg gidder ikke, fortsett å ri..." 2. Midt i alt mulig igjen og jeg har gitt han uttallige blow jobs, jeg ber han gå ned på meg - han: næ... orker ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 18. september 2010 #23 Del Skrevet 18. september 2010 2 ting har satt meg ut under sex, og det var med samme fyr (en kortvarig fling over noen måneder for mange år siden). 1. Midt i pulings og godt i gang ber jeg han ta meg bakfra. Han: "Jeg gidder ikke, fortsett å ri..." 2. Midt i alt mulig igjen og jeg har gitt han uttallige blow jobs, jeg ber han gå ned på meg - han: næ... orker ikke... Skjønner hvorfor det var en kortvarig fling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eventyrjenta Skrevet 18. september 2010 #24 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Jeg hadde akkurat fått meg ny kjæreste, og jeg halv sov når han prøvde og stappe den inn i meg. Da sa jeg '' Ikke nå *exn min sitt navn* '' Da ble han ganske så sur da, når han viste at det ikke var så lenge siden exn og meg hadde gjort det slutt heller. Endret 18. september 2010 av eventyrjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #25 Del Skrevet 18. september 2010 Er det over alt? Å...har du vært tilstede der inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #26 Del Skrevet 19. september 2010 "her var det god plass!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann Skrevet 20. september 2010 #27 Del Skrevet 20. september 2010 "Hvorfor kommer du ikke?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuckman1983 Skrevet 20. september 2010 #28 Del Skrevet 20. september 2010 "Er det du eller jeg som henter i barnehagen imorgen?" Det der er jo langt fra det verste man kan si til noen i senga :gjeiper: Det verste man kan si er ting som "Jeg kunne ønske jeg knulla den døde bestemoren din istedet for deg akkurat nå, da får jeg hvertfall litt friksjon på pikken min" eller "Når jeg lukker øynene mine ser jeg for meg at jeg knuller lillebroren din i rompa"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helene_Mari Skrevet 20. september 2010 #29 Del Skrevet 20. september 2010 "Jeg kunne ønske jeg knulla den døde bestemoren din istedet for deg akkurat nå, da får jeg hvertfall litt friksjon på pikken min" eller "Når jeg lukker øynene mine ser jeg for meg at jeg knuller lillebroren din i rompa"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 20. september 2010 #30 Del Skrevet 20. september 2010 Det der er jo langt fra det verste man kan si til noen i senga :gjeiper: Mulig det, men for meg er det få ting som ødelegger den seksuelle apetitten mer enn ordet barnehage og/eller ting som har med barna mine å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 20. september 2010 #31 Del Skrevet 20. september 2010 En ex-dame da jeg var yngre: Kan vi ikke gå på Statoil etterpå for jeg har så sinnsykt lyst på cola og sånn bacon-pølse med relish... (pluss at hun sa det til en muslim...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #32 Del Skrevet 20. september 2010 "Å ja, vær god mot meg. Ah ah" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2010 #33 Del Skrevet 20. september 2010 En gang midt i akten sa han "Fan, filmen må leveres!" Han hadde vært på en videokiosk og leid film dagen før. Man må betale ekstra hvis man leverer etter en viss tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 20. september 2010 #34 Del Skrevet 20. september 2010 "Søstra di sprellet mye mer enn deg...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå