Gå til innhold

Det verste man kan si under en sexakt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noe sånt ja, men kjenner faktisk folk som har sjekket opp jenter med sjekkelinjer som "Hei, jeg har klamydia".

Sjarmerende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 ting har satt meg ut under sex, og det var med samme fyr (en kortvarig fling over noen måneder for mange år siden).

1. Midt i pulings og godt i gang ber jeg han ta meg bakfra. Han: "Jeg gidder ikke, fortsett å ri..."

2. Midt i alt mulig igjen og jeg har gitt han uttallige blow jobs, jeg ber han gå ned på meg - han: næ... orker ikke...

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ting har satt meg ut under sex, og det var med samme fyr (en kortvarig fling over noen måneder for mange år siden).

1. Midt i pulings og godt i gang ber jeg han ta meg bakfra. Han: "Jeg gidder ikke, fortsett å ri..."

2. Midt i alt mulig igjen og jeg har gitt han uttallige blow jobs, jeg ber han gå ned på meg - han: næ... orker ikke...

:roll:

Skjønner hvorfor det var en kortvarig fling. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat fått meg ny kjæreste, og jeg halv sov når han prøvde og stappe den inn i meg. Da sa jeg '' Ikke nå *exn min sitt navn* ''

Da ble han ganske så sur da, når han viste at det ikke var så lenge siden exn og meg hadde gjort det slutt heller.

Endret av eventyrjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Er det du eller jeg som henter i barnehagen imorgen?"

Det der er jo langt fra det verste man kan si til noen i senga :gjeiper:

Det verste man kan si er ting som "Jeg kunne ønske jeg knulla den døde bestemoren din istedet for deg akkurat nå, da får jeg hvertfall litt friksjon på pikken min" eller "Når jeg lukker øynene mine ser jeg for meg at jeg knuller lillebroren din i rompa"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helene_Mari

"Jeg kunne ønske jeg knulla den døde bestemoren din istedet for deg akkurat nå, da får jeg hvertfall litt friksjon på pikken min" eller "Når jeg lukker øynene mine ser jeg for meg at jeg knuller lillebroren din i rompa"...

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Det der er jo langt fra det verste man kan si til noen i senga :gjeiper:

Mulig det, men for meg er det få ting som ødelegger den seksuelle apetitten mer enn ordet barnehage og/eller ting som har med barna mine å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ex-dame da jeg var yngre: Kan vi ikke gå på Statoil etterpå for jeg har så sinnsykt lyst på cola og sånn bacon-pølse med relish...

(pluss at hun sa det til en muslim...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang midt i akten sa han "Fan, filmen må leveres!" Han hadde vært på en videokiosk og leid film dagen før. Man må betale ekstra hvis man leverer etter en viss tid... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...