Gjest sunshine-t Skrevet 6. oktober 2003 #1 Del Skrevet 6. oktober 2003 Littlå har ei skikkelig rennendes nese stakkar... Blitt forkjølet.. Er det noen som har noen gode råd å gi videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ett hvitløksfedd i hvert nesebor? (knis) Huff, beklager, men det er det eneste kjerringråd jeg kan...så jeg MÅTTE bare dele det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 6. oktober 2003 #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 Man kan få en sånn "pumpe" på apoteket, som suger ut en del, brukte den ganske mye, og den funka :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #4 Del Skrevet 6. oktober 2003 Denne pumpet du får kjøpt på apoteket er veldig bra, og det blir lettere å puste. Er barnet tett kan du ha i litt morsmelk, eller saltvannsspray som også kjøpes på apoteket, men morsmelk er absolutt det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 6. oktober 2003 #5 Del Skrevet 6. oktober 2003 Flisespikkeri, men tette og rennende neser er ikke akkurat det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 7. oktober 2003 #6 Del Skrevet 7. oktober 2003 Man kan få en sånn "pumpe" på apoteket' date=' som suger ut en del, brukte den ganske mye, og den funka :D[/quote'] kjøpte den vi også. helt håpløs syntes jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 7. oktober 2003 #7 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ett hvitløksfedd i hvert nesebor? (knis) Huff, beklager, men det er det eneste kjerringråd jeg kan...så jeg MÅTTE bare dele det.... huff og huff! ser det for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå