Gå til innhold

Hvor dyr gave til sussebass?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

blir dårlig med dyr gave i år siden vi har bryllupet å bruke pengene på. men en liten ting til noen hundrelapper skal han få..

Jeg vet jeg allerede får kombinert jule-bursdag og morgengave...

Vi pleier å kjøpe gaver for ca 2-3000 kroner til hverandre, det er som regel gaver som vi begge ønsker oss og trenger. Så det blir gaver til oss eller leiligheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe over 1000-lappen tenker jeg.

Han ønsker seg alltid sånne dyre gaver :ler:

Han har allerede fått et abbonement på et blad fra England da til nesten 900... Men jeg vil jo gi noe på julaften også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis 500-1000 kr.

Men i år har vi blitt enige om å ikke kjøpe gaver til hverandre, men heller bruke pengene på noe vi trenger.

Også er jo babyen som er på vei gave nok da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm..... vi bruker vel ca 500-1000 kr på gave til hverandre hver.....men i år blir det bare en liten oppmerksomhet, da vi sparer til vår deilige Kypros ferie i Juni :D

I fjor fikk jeg noe som var dyrere enn 1000 kr da...fikk perle-choker med matchende armbånd som jeg skulle bruke i bryllupet....NYDELIG!!!!

Men som sagt..i år blir det vel en liten gave på 2-300....

Som flere har sagt...det er tanken som teller :wink:

helge-klem fra Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

I fjor var grensa 500, til bursdagene i sommer var den 300, hva den blir til jul vet jeg ikke enda. Vi har rett og slett ikke så mange penger, og begrenser oss deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å legge oss rundt 1000,-lappen. En gang dro vi derimot på helgetur til Gøteborg og den turen ble dyrere, en annen gang spiste vi middag ute og ga hverandre bare en liten oppmerksomhetsgave. Så det varierer selvfølgelig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...