Gå til innhold

Norske flag på juletre

Gjest anonym

Har du norske flagg på juletreet ditt?  

1 stemme

1. 1. Har du norske flagg på juletreet ditt?

• Ja
      25
    • Nei
      41
    • Husker ikke
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

"Du grønne glitrende..." er en av favorittjulesangene mine. Det blir ikke det samme å ha tre uten norske flagg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen norske flagg på juletreet vårt heller - det blir alt for nasjonalistisk og passer best til 17. mai ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke noen norske flagg. Men husker at vi hadde det når jeg var små. Ser forøvrig ikke sammenhengen mellom norske flagg og jul, men det gjør sikkert noen andre. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei.

for det første er jeg ingen stor patriot, for det andre er det et spørsmål om personlig smak, og jeg syns mitt tre er finere uten.

mener IKKE å si at de som har flagg på treet har dårligere smak enn meg! det er bare et spørsmål om preferanser. og jeg er ikke så glad i rødt sammen med grønt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det styggeste (selv om det egentlig er pent) jeg vet er disse amerikaniserte juletrærne, der alt skal være i to eller tre farger og alt skal matche!

Nei, takke meg til "mine" trær, med hjemmelaget pynt, gammelt og nytt om hverandre, glitter i ulike utførelser og til og med flagg!

Det er tre med sjel, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn som mitt tre, det. gull, sølv og hvitt er de eneste fargene som er lov. men siden du sjelden er på besøk hos meg i jula går det nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...