Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://www.kjendis.no/2010/09/17/kjendis/marianne_aulie/twitter/helle_vaagland/13434151/#comments_container

Synes NRK2-programleder Helle Vaagland er morsom som gjør dette på en humoristisk måte, i etterkant av Marianne Aulie sin hysteriske påstand om at hun ville at folk skulle se humoren i sitt oppstilte bilde med rødt lys og trutmunn som skulle symolisere en "sterk kvinne".

I min mening er det eneste morsomme med Marianne Aulie hennes eget skrikende behov for oppmerksomhet.

Må man være tynn og i kjempeform for å legge ut slike bilder?

Og i hele tatt, hvorfor gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvorfor ikke gjøre det?

Jeg synes alle som vil og er over 18 skal få gjøre det uten at disse moraltullingene skal komme med pekefingeren.

Vi trenger mer nakenhet rett og slett.

Skrevet

Ja, hvorfor ikke gjøre det?

Jeg synes alle som vil og er over 18 skal få gjøre det uten at disse moraltullingene skal komme med pekefingeren.

Ja, det er absolutt det verden trenger. For rumpeballe korte skjørt, puppekløfter,bare mager, offentlig sex og et enormt skjønnhetspress eksisterer jo knapt nok lengre.

Dama er og blir tåpelig og påfunnene hennes blir bare mer og mer ekstreme. Jeg skulle virkelig ønske at media sluttet å kaste seg over henne på den måten de gjør for når det gjelder Aulie så er det som å gi en hyperaktiv unge sukker hver lørdag. Desto mer publisitet dama får desto mer desperat blir dama og stuntene hennes. Men for all del, hun har jo tross alt begynt å kle på seg så såpass med kreditt bør hun få. Sist gang var det den smukke ræva vi fikk godte oss med.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

http://www.kjendis.no/2010/09/17/kjendis/marianne_aulie/twitter/helle_vaagland/13434151/#comments_container

Synes NRK2-programleder Helle Vaagland er morsom som gjør dette på en humoristisk måte, i etterkant av Marianne Aulie sin hysteriske påstand om at hun ville at folk skulle se humoren i sitt oppstilte bilde med rødt lys og trutmunn som skulle symolisere en "sterk kvinne".

I min mening er det eneste morsomme med Marianne Aulie hennes eget skrikende behov for oppmerksomhet.

Må man være tynn og i kjempeform for å legge ut slike bilder?

Jeg synes det er litt rart at journalisten sier hun ikke har tid til å trene.

De aller fleste vil vel kunne ta seg litt tid til enkel trening et par ganger i uken?

Skrevet

Ja, det er absolutt det verden trenger. For rumpeballe korte skjørt, puppekløfter,bare mager, offentlig sex og et enormt skjønnhetspress eksisterer jo knapt nok lengre.

Dama er og blir tåpelig og påfunnene hennes blir bare mer og mer ekstreme. Jeg skulle virkelig ønske at media sluttet å kaste seg over henne på den måten de gjør for når det gjelder Aulie så er det som å gi en hyperaktiv unge sukker hver lørdag. Desto mer publisitet dama får desto mer desperat blir dama og stuntene hennes. Men for all del, hun har jo tross alt begynt å kle på seg så såpass med kreditt bør hun få. Sist gang var det den smukke ræva vi fikk godte oss med.

Heeeeeeelt enig!!!!

Aulie var såå sur og agressiv i tilleg.

Lurer vanlige jenter at det er så enkelt å se sånn ut som Moore!Det er investert millioner i kroppen hennes.Aulie ser ikke sunt ut.

Skrevet

Hvorfor? :filer:

Det er mulig du føler at du trenger mer nakenhet. Du om det. Hvorfor skal du generalisere dine behov og gjøre det til en på stand om at vi trenger det? Hva er formålet med mer nakenhet?

Skrevet

Auli og Sand er flinke markedsførere.

De er flinke til å komme med gjevnlige drypp av påfunn som skaper mediaoppmerksomhet om dem selv som personer. De forstår hva som kommer på forsidene, hva som kan få dem på tv-skjermen på fredagskvelden. Kropp fanger oppmerksomhet og man vet med en gang at det blir fyr og flamme i debatten mellom de som er for og mot nakenhet i media.

Jeg tror ikke Auli egentlig har så mye budskap med bildene annet enn å holde seg varm i medias øyne. Hun kan gjemme seg bak et slags kvasi-kunstuttrykk. Det det egentlig handler om er å trekke folk med penger inn i galeriet deres for at de skal kjøpe den middelmådige kunsten deres. Aulie og Sand lager kunst som i seg selv er av begrenset interesse, men de klarer å markedsføre seg slik at de som egentlig ikke har så mye interesse for kunst syntes de har gjort et godt kjøp når de har et Aulie eller Sand verk på veggen.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Jeg tror ikke Auli egentlig har så mye budskap med bildene annet enn å holde seg varm i medias øyne. Hun kan gjemme seg bak et slags kvasi-kunstuttrykk.

Det det egentlig handler om er å trekke folk med penger inn i galeriet deres for at de skal kjøpe den middelmådige kunsten deres.

Aulie og Sand lager kunst som i seg selv er av begrenset interesse, men de klarer å markedsføre seg slik at de som egentlig ikke har så mye interesse for kunst syntes de har gjort et godt kjøp når de har et Aulie eller Sand verk på veggen.

Hva vet man om hva slags budskap andre vil uttrykke? Kanskje hun liker å male - og det må være lov?

Hva er kvasi-kunstuttrykk og hva er ekte kunstuttrykk - og hvem er så heldig og få lov til å bedømme hva som er kvasi?

Det er helt naturlig at folk som lager produkter og lever av dette gjerne vil selge de? Sand og Aulie er flinke dersom de klarer å finne sin nisje, sine marked og potensielle kunder!

Driver man et galleri er det klart man vil ha folk dit som er interessert i å kjøpe!

Middelmådig kunst? Spiller det noen rolle - så lenge noen lager noe som andre vil kjøpe? Aulie har vel ikke påstått at hun er Picassos arvtaker?

Skrevet

Hva vet man om hva slags budskap andre vil uttrykke? Kanskje hun liker å male - og det må være lov?

Hva er kvasi-kunstuttrykk og hva er ekte kunstuttrykk - og hvem er så heldig og få lov til å bedømme hva som er kvasi?

Det er helt naturlig at folk som lager produkter og lever av dette gjerne vil selge de? Sand og Aulie er flinke dersom de klarer å finne sin nisje, sine marked og potensielle kunder!

Driver man et galleri er det klart man vil ha folk dit som er interessert i å kjøpe!

Middelmådig kunst? Spiller det noen rolle - så lenge noen lager noe som andre vil kjøpe? Aulie har vel ikke påstått at hun er Picassos arvtaker?

Ingen vet hva noen mener... Vi kan ikke slutte å gjøre oss opp en mening av den grunn. Det er heller ikke slik at hun eller du skal kunne komme med en ytring men at jeg ikke skal ha samme mulighet til å ytre meg, eller at jeg i noen form skal sensurere meg selv.

I tillegg så har jeg ikke noe mot det hun driver på med. Markedsføring er en kreativ greie. Det jeg vil fram til er at de er primært flinke til markesdføring. Det er der de får oppmerksomhet og har gjennomslagskraft. Hva som er kunst er bestandig en diskusjon, men de får på ingen måte i nærheten så mye oppmerksomhet for verkene sine som for markedsføringen sin.

Hvor overgangen mellom markedsføring og preformance er blir jo en egen diskusjon her :) I alle fall så tjener de ikke pengene sin på mediastuntene i seg selv. De bruker aktivt utspill i media (som ikke gir de inntekt) og smitte efekten er at verkene deres selger mer enn de ellers ville. Noe jeg mener ikke ville vært tifelle dersom de sto for seg selv uten mediaoppmerksomhet.

Faktisk så selger Aulie svært begrenset i forhold til hvor mye oppmerksomhet hun klarer å skape om seg selv.

Skrevet

Det jeg vil fram til er at de er primært flinke til markesdføring.

Faktisk så selger Aulie svært begrenset i forhold til hvor mye oppmerksomhet hun klarer å skape om seg selv.

Så bra at de er flinke til markedsføring! Aulie tjener nok til å bo i egenkjøpt leilighet og leve det gode liv i New York for seg og sin datter?

Skrevet

Jeg er så lei av at kvinner skal hyle og skrike og si at man ikke er ekte kvinne med mindre man har noen kilo for mye og ikke trener.

Hva med oss som er både slanke og trente? Er ikke vi ekte kvinner vi liksom? Vi har også pupper, rumpe, lår, to x-kromosomer, livmor og fitte.

Hvis det som avgjør hva en ekte kvinne er, er mer fett, får vi med ett problemer med kjønnskategorisering, fordi det også finnes tykke menn, tykke, katter, tykke hunder, og feite jævla duer.

Gjest nakenvrøvl
Skrevet

Jeg har ikke så voldsomt behov for å se kjendiser nakne jeg, og skjønner ikke helt behovet for å kle seg nakne i enhver sammenheng og for liksom å poengtere noe. Jeg har ingen interesse av å se Linn Skåber eller Jon Almås nakne, og Marianne Auli har jeg vel sett det meste av nå og føler at nyhetens nakne interesse er over for min del. Hvis jeg skal kjøpe et maleri så kjøper jeg noe jeg liker, jeg kjøper ikke et maleri ut fra om maleren har en ok naken kropp eller ikke. Jeg har ikke noe i mot nakenhet, er ikke spesiell bluferdig av meg, blir ikke flau over å se nakne kropper men skjønner bare ikke poenget med disse nakenstuntene.

Skrevet

Det er interessant å se hva mennesker med en gang reagerer på: Hvor vakker en må være for å være naken. Er man stygg eller tar et stygt bilde, er det toppers! Er det en trutmunn, er det teit! Er det en flott kvinne fra topp til tå, er det ikke naturlig!

Jeg tror fokuset burde ligge på: Hva er naturlig, hva er interessant og uinteressant med nakenhet? Hva er unormalt og normalt med nakenhet? Hva er pen/deilig vs Stygg?

Skrevet

Jeg og sambo ledde godt da vi så denne nyheten. Vi syns det var dritkult gjort av Vaagland. Om du er tynn, normal eller tjukk har ingenting å si - det er fortsatt latterlig gjort å legge ut slike bilder. ;) Men denne gangen hadde Vaagland bakgrunn for hvorfor hun gjorde det.

Skrevet

Jeg synes Helle traff spikeren på hodet. Jeg har ikke noe problem med å se hud, men at disse prkåte idiotene skal få overskrifter i riksdekkende media fordi de tar "selvportrett" i trusa synes jeg er trist.

Skrevet

Jeg synes det er litt rart at journalisten sier hun ikke har tid til å trene.

De aller fleste vil vel kunne ta seg litt tid til enkel trening et par ganger i uken?

Hvorfor må hun trene? Skal alle konforme til din smak?

Det finnes mange som har jobber som er såpass slitsomme at det å stå på et trimsenter etter en lang dag fortoner seg som urealistisk, er man da et dårligere menneske?

Bli med meg på jobb et par dager, så skal vi se hvor ivrig du er på å trene etterpå.

Skrevet

Ingen vet hva noen mener... Vi kan ikke slutte å gjøre oss opp en mening av den grunn. Det er heller ikke slik at hun eller du skal kunne komme med en ytring men at jeg ikke skal ha samme mulighet til å ytre meg, eller at jeg i noen form skal sensurere meg selv.

I tillegg så har jeg ikke noe mot det hun driver på med. Markedsføring er en kreativ greie. Det jeg vil fram til er at de er primært flinke til markesdføring. Det er der de får oppmerksomhet og har gjennomslagskraft. Hva som er kunst er bestandig en diskusjon, men de får på ingen måte i nærheten så mye oppmerksomhet for verkene sine som for markedsføringen sin.

Hvor overgangen mellom markedsføring og preformance er blir jo en egen diskusjon her :) I alle fall så tjener de ikke pengene sin på mediastuntene i seg selv. De bruker aktivt utspill i media (som ikke gir de inntekt) og smitte efekten er at verkene deres selger mer enn de ellers ville. Noe jeg mener ikke ville vært tifelle dersom de sto for seg selv uten mediaoppmerksomhet.

*Gjesp*

ZZz

Skrevet

Det finnes mange som har jobber som er såpass slitsomme at det å stå på et trimsenter etter en lang dag fortoner seg som urealistisk, er man da et dårligere menneske?

Du la mye i kommentarer om overvekt...sliter du med det selv?

De aller, aller fleste har jo tid til å trene 2 gng/uka..noe annet er bare unnskyldninger ;-)

Skrevet

Jeg er så lei av at kvinner skal hyle og skrike og si at man ikke er ekte kvinne med mindre man har noen kilo for mye og ikke trener.

Det er ikke pent estetisk sett og ha en kropp som hun NRK-dama i linken øverst. Det ser usunt ut!

Skrevet

Det er egentlig ganske rart at noen i det hele tatt legger merke til at noe legger ut et lett kledd bilde av seg selv, hvor det nå enn skulle være de legger det ut.

Det er jo naken eller halvnakenhet over alt. Vi overstrømmes jo av kropp og halvnakenhet i alle former og via alle medier. Det er undertøyreklamer over alt. Det er stadig en eller annen kjendis som stillet opp halvnaken for å være "sporty" eller "litt frekk" eller "for å vise en annen side av seg selv". Det er nakenhet i reality serier ...

Jeg legger ikke merke til slikt lengre så jeg fatter ikke helt hva oppstusset skal være for denne gangen. Neeei... får vel gå å ta et bilde av kuken min..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...