Gå til innhold

Tinios travle hverdag

Tinio

Anbefalte innlegg

DU kan ihvertfall ikke beskyldes for å ha gjort en dårlig jobb med barna dine. Du virker jo som supermamma som rekker alt. At du ikke rekker å være to personer må være lov :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :klemmer:

Det går bra med oss, jeg har det veldig travelt for tiden da. Det er lange forelesninger nesten hver dag, og eksamen om nesten bare to uker. Hvordan i svarte jeg skal komme meg gjennom hele pensumet vet jeg ikke, skal jo ikke bare lese det, men kunne det også. Gleder meg til dette er over.

Nå skal jeg dra og trene, og så er det avgårde til lesesalen etterpå. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei du! Ble så raskt på FB i går, men det er visst travelt på begge kanter!!

Gleder meg til oppdatering her inne! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det fint! :) Jeg er litt sliten og stresset pga eksamen som er nå på fredag som kommer, men samtidig så har det vært veldig kjekt å begynne på skolen igjen. Jeg er kommet på en veldig koselig studiegruppe som samarbeider godt. En på gruppen er selv tvillingpappa og det er veldig kjekt å dele litt erfaringer med han. Hans tvillinger er 18 år gamle nå da, hehe. :gjeiper: Men han har visst absolutt ikke glemt den hektiske babyperioden, og alt styret med at de vekte hverandre om natten. :ler:

Knøttet og Gogutten har endelig fått litt mer fart på utviklingen igjen, endelig! Synes de har stått på stedet hvil ganske lenge når. :fnise: Eller Gogutten tar det i grunnen ganske med ro fortsatt, men det er tydelig at han er blitt mye sterkere og fått bedre balanse og kontroll over kroppen. Han gidder bare ikke utnytte det, han trives på gulvet med den høyt elskede ballen sin han. Den har han med seg overalt, og legger den på alle slags merkelige plasser. Rett som det er så finner jeg den ballen flytende i vannskålen til katten. :roll:

Knøttet derimot, hun vil opp og stå og gå. Hun reiser seg når hun holder i gåbilen, og så prøver hun å gå fremmover men havner pladask på magen igjen stakkar. Og hun blir rasende, vil ikke sitte eller ligge på magen, vil bare reise seg opp og gå hele tiden. Så om hun fortsetter slik så tror jeg jammen ikke det er lenge til hun greier det, hun har alltid vært veldig sterk i kroppen og nå ser det ut som om hun holder på å knekke mange koder på en gang her. :jepp: Men om hun lærer seg å gå snart så er det kanskje ikke så lenge til Gogutten gjør det samme, de har vært helt lik i utviklingen hele veien. Hver gang en av dem lærer seg noe nytt så tar det maks 2-3 dager før den andre greier å gjøre det samme.

Ja tenk at de snart er 1 år! :hoppe: Ååå det er så gøy for tiden, de forstår så mye mer og er så morsomme å leke med. De er blitt så store! Tenk at begge disse barna var inni magen min for et år siden! :rodmer: Gleder meg til eksamen er over og sommerferie, slik at jeg får være mer sammen med dem igjen. :sol:

Endret av Tinio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom det et livstegn ja :) Høres ut som travle dager! Og tenk at de nærmer seg et år alt :daane: Synes ikke det er lenge siden jeg leste om kampen din for å få keisersnitt, tiden dere bodde på hotell og sånt. Og nå har du barn som vil opp og fram og som ikke er babyer lengre!!

Så flinke de er da, høres forresten ut som Gogutten er litt som tulla - har god tid og tar livet med ro :fnise: Spennende å se når tvillingene er på bena og går nå da!!

Lykke til med siste innspurt til eksamen :klemmer:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom det et livstegn ja :) Høres ut som travle dager! Og tenk at de nærmer seg et år alt :daane: Synes ikke det er lenge siden jeg leste om kampen din for å få keisersnitt, tiden dere bodde på hotell og sånt. Og nå har du barn som vil opp og fram og som ikke er babyer lengre!!

Så flinke de er da, høres forresten ut som Gogutten er litt som tulla - har god tid og tar livet med ro :fnise: Spennende å se når tvillingene er på bena og går nå da!!

Lykke til med siste innspurt til eksamen :klemmer:

Hehe nei, synes ikke det er lenge siden i det hele tatt jeg heller! Dette året har gått utrolig fort, men egentlig er jeg litt glad for det, for det har vært litt i hardeste laget til tider. Nå er alt så mye bedre. :jepp: Ja Gogutten har goood tid, men han er veldig stor for alderen og helsesøster sa at derfor er det mye tyngre for han å reise seg o.l. enn det er for Knøttet. Men det er nå litt behagelig med disse som tar livet med ro også da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser melder seg. :vinke:

Jeg har tvillinger på fire måneder, og syns det er veldig moro å lese hos andre som også har det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser melder seg. :vinke:

Jeg har tvillinger på fire måneder, og syns det er veldig moro å lese hos andre som også har det. :)

Heisann! :goodbye:

Så koselig! Ikke at det har vært så mye liv i denne boken i det siste da men.. :gjeiper:

Endelig sommerferie!! :bolledeig: Eksamen er unnagjort, og det er kjempedeilig! :jepp:

Det gikk greit, vi fikk C.. Vi hadde håpet på bedre, men var veldig uheldig med et par av spørsmålene. Pensumet var kjempestort og vi har lest og pugget SÅ mye, og så spør de om akkurat det vi har lest minst på. :gjeiper: Jaja, typisk. Men det var faktisk folk som strøk i dag, så vi skal ikke klage. :)

Og jeg må bare få si at jeg er litt stolt over meg selv som har greid å ta en så stor eksamen samtidig som jeg er mamma til tvillinger under 1 år. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tinio! :goodbye:

Så du hadde vært inne hos Trekkoppfuglen, og da måtte jeg lese litt her også. Er artig å lese om andre som har litt praksis i det å ha tvillinger i hus. Hvis alt nå bare går greit - noe det SKAL - så følger vi snart etter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tinio! :goodbye:

Så du hadde vært inne hos Trekkoppfuglen, og da måtte jeg lese litt her også. Er artig å lese om andre som har litt praksis i det å ha tvillinger i hus. Hvis alt nå bare går greit - noe det SKAL - så følger vi snart etter. :)

Hei Nilla! Velkommen skal du være! :klemmer: Ja det er litt kjekt å lese om andre som har tvillinger! :jepp: Det er nok en litt annen hverdag med to babyer enn med en, en del travlere, men mye morsommere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er!! Grattis med vel overstått eksamen, C er da slettes ikke dårlig! Og ja, det er tøft å ta eksamen med to små tvillinger hjemme. Nå har du fortjent fri, for du har ferie nå ikke sant?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!! Grattis med vel overstått eksamen, C er da slettes ikke dårlig! Og ja, det er tøft å ta eksamen med to små tvillinger hjemme. Nå har du fortjent fri, for du har ferie nå ikke sant?

:klemmer:

Neida det er ikke dårlig, men vi hadde håpet på å greie en B for vi har virkelig jobbet mye. Problemet var at siden pensumet var så enormt så hadde vi i gruppen fordelt litt hva vi skulle sette oss ekstra godt inni. Og så var det en litt fjern fyr da som ikke akkurat hadde gjort jobben sin så godt, og så var vi så uheldig å få to spørsmål fra akkurat det lille han skulle spesialisere seg i. Men men, sånn er det jo ofte med gruppearbeid.. Det flotte var at han er bergenser og ekstremt flink å prate for seg. :fnise:

Grattis med super eksamen! :klemmer: Blir veldig nysgjerrig på hva du studerer ... :sjenert:

Takk! :klemmer: Jeg studerer vernepleie, og har ett år igjen nå. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan, så deilig med ferie!!!!!!

Det høres ut som du også har vært bizzi, bizzi, bizzi!!! Sånn er det her også, phu, men ferien er rett rundt hjørnet for alle oss.

Min største gutt var også litt treig med å reise seg, minstegutten var mye raskere. Nå er de 2 og det har helt jevnet seg ut, de er like sterke motorisk og er høyt og lavt. Savner litt tida da de krabbet rundt på gulvet, men ellers er det moro når de kan mer selv også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Flinkingen! :klemmer:

Takk :klemmer:

:rope: GRATULERER MED DAGEN !!

Ha en superduper dag :klemmer::rodmer:

Takk for det, fikk gave, brownies og proteinshake (for en kombinasjon :fnise: ) på sengen i dag, det var koselig. :rodmer:

Heisan, så deilig med ferie!!!!!!

Det høres ut som du også har vært bizzi, bizzi, bizzi!!! Sånn er det her også, phu, men ferien er rett rundt hjørnet for alle oss.

Min største gutt var også litt treig med å reise seg, minstegutten var mye raskere. Nå er de 2 og det har helt jevnet seg ut, de er like sterke motorisk og er høyt og lavt. Savner litt tida da de krabbet rundt på gulvet, men ellers er det moro når de kan mer selv også :klemmer:

Ja ferie er kjempedeilig! :hoppe:

Det er vel sikkert vanlig det der, man blir gjerne litt treigere når man er litt tung i rumpa. :ler:

Jo mer de greier selv, jo mer ugagn finner de på også! :fnise: Men så blir de jo også mer fornøyde og da, så det blir mindre sutring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...