Tinio Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #561 Del Skrevet 29. mars 2011 Nå er jeg kjempesliten og trøtt. Trente styrke i går og i dag, i morgen blir det treningsfri. Muligens bare en trimtur med før frokost om været er fint, det synes jeg er så deilig. Resten av morgendagen blir det husarbeid, tenkte å bære en del saker ned i kjelleren, slik at vi kan lage trygg lekeplass for barna på rommet sitt. Sånn som det er nå så kan jeg ikke snu ryggen til dem om de ikke ligger i lekegrinden. De kommer seg dit de vil på null komma niks! I dag var Gogutten plutselig under bordet og lugget katten i pelsen. Late katten gjorde heldigvis ikke annet enn å snu ryggen til da, jeg lurer nesten på om han ikke føler smerte jeg. :gjeiper: Jeg har mange ganger vært uheldig og tråkket på halen hans, men han reagerer aldri. Nå er jeg stappmett og litt kvalm, laget meg nemlig kcalfattig og proteinrik moccamousse istad. Godt, men kvalmende. Stoppet hvertfall sjokoladesuget! Jeg er alvorlig hektet på sjokolade altså, særlig de sjokoladeeggene fra freia.. Off, de er farlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. mars 2011 #562 Del Skrevet 29. mars 2011 jeg prøvde å lage "sunn" sjokolade i dag... Joda, sunn ble den nok, men jeg var alt for ivrig med chillien... Så søte de to små er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. mars 2011 #563 Del Skrevet 29. mars 2011 Du er så flink med både trening og å spise sunnere Og de sjokoladeeggene skjønner jeg veldig godt at du sliter med, for har det slik jeg også Er heldigvis så flink at jeg ikke spiser dem før forloveden har fått forsynt seg så da spiser jeg ikke alle, bare to eller tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 30. mars 2011 #564 Del Skrevet 30. mars 2011 Ååh, ikke skriv om de eggene da! *Fikk veldig lyst på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #565 Del Skrevet 30. mars 2011 jeg prøvde å lage "sunn" sjokolade i dag... Joda, sunn ble den nok, men jeg var alt for ivrig med chillien... Så søte de to små er Hehe men du, jeg har hørt at sterk mat øker forbrenningen, så da ble den sikkert ekstra supersunn! Du er så flink med både trening og å spise sunnere Og de sjokoladeeggene skjønner jeg veldig godt at du sliter med, for har det slik jeg også Er heldigvis så flink at jeg ikke spiser dem før forloveden har fått forsynt seg så da spiser jeg ikke alle, bare to eller tre Ja disse eggene ødelegger for meg hver vår når jeg prøver å komme i form til sommeren1 Tipper det var de som utløste svangerskapsdiabetesen min i fjor, for den fikk jeg rett etter påsken. Neppe tilfeldig. Ååh, ikke skriv om de eggene da! *Fikk veldig lyst på* Hihi.. _________________ Det ble ikke morgentur i dag, men kardio-zumba isteden. Barna ler rått av meg mens jeg holder på. Jeg veide meg istad, har ikke gått ned mer enn 0,3 kg siden forrige uke. Men jeg vet at TR kommer snart, og da pleier jeg å få en god del vann i kroppen. Men jeg har gått ned 1 cm rundt midjen, og det er det som teller mest. Om man går fort ned i vekt, men samtidig lite rundt midjen, ja da har man mistet mye musklmasse og lite fett, og det er ikke det som er målet. Det er så fint vær i dag, vi må nesten komme oss en tur ut etter at barna har spist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #566 Del Skrevet 30. mars 2011 Det ble ikke noen tur ut i dag, jeg ble plutselig så uvel. Tror kanskje jeg drakk litt vel mye kaffe. Jeg skalv og var svimmel, koffeinanfall! Mannen ligger og sover, han la seg samtidig som barna kl 18.30. Så nå står han vel snart opp, og så får han ikke sove i natt. Jeg har prøvd å vekke han flere ganger, men det er håpløst. Blir så irritert, han er da voksen nok til å forstå at han ødelegger døgnrytmen totalt så mye som han sover på dagtid. Han forsover seg til jobben nesten hver eneste dag, fordi han sovner så sent på natten. Tenåringssønnen min... I morgen skal jeg på trening igjen, gruer meg litt, for det er et himla styr å drasse med seg begge barna. Særlig ille er det når vi skal dra igjen, for da er de begynt å bli trøtt og lei av å være i barneparken, så når jeg da skal kle på dem og legge dem i vognen så slår de seg som regel vrang begge to. Mange av de andre glaner helt forskrekket på oss, jeg føler av og til at de tenker jeg er en dårlig mor som bare overser den ene som ligger og hyler for seg selv mens jeg kler på den andre. Som om jeg har noe valg liksom... De tenker sikkert ikke det da, men sånn føler jeg det. Men som jeg nettopp så noen skrev i en tråd her inne, 1 barn er som 1, 2 er som 10. Puh! :gjeiper: Men den lille stunden jeg får for meg selv uten barn på treningen er verdt det, det er som terapi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #567 Del Skrevet 31. mars 2011 Ååååee søtingene mine! Nå nettopp lå Gogutten på ryggen og slappet av mens Knøttet lå og koste og strøk han over håret. Han koste seg skikkelig, smilte og lo. Helt til hun tok et godt tak i kinnet hans og kløp hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 31. mars 2011 #568 Del Skrevet 31. mars 2011 Morsomt med to da Tror folk skjønner at du ikke har fire armer. Ikke tenk på det du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. mars 2011 #569 Del Skrevet 31. mars 2011 Så herlige de er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 1. april 2011 Forfatter #570 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Morsomt med to da Tror folk skjønner at du ikke har fire armer. Ikke tenk på det du Folk gjør vel forhåpentligvis det. I slike tilfeller hadde det vært fint med smokk, men den har de sluttet helt med. Men i går tok jeg med koseklutene som de har i sengene sin, og da suttet de på den og "sang" istedenfor å hylgrine. Så herlige de er _____________________ Nå skal jeg på trening igjen snart, tenkte jeg skulle tøffe meg opp og gå ned i mannebula som mannen kaller det. Det er så mye større utvalg av frivekter der enn oppe, men det er litt flaut dersom det er mange muskelbunter der. Her kommer lille spinkle meg liksom. :gjeiper: Men det skal ikke få hindre meg i å nå de målene jeg har satt meg. I morgen er det endelig lørdag, og det betyr at jeg kan skeie ut og spise akkurat det jeg vil! Tror jeg må lage meg en treningsdagbok her inne, så kan jeg skrive treningsmaset mitt der. Endret 1. april 2011 av Tinio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 3. april 2011 Forfatter #571 Del Skrevet 3. april 2011 Dette har vært en hard ettermiddag! Men det er min egen feil. Vi var og hjalp søsteren min og samboeren å flytte i går, og etterpå var det ut og spise og deretter en liten tur ut på byen (med litt mye godt å drikke). Knøttet og Gogutten sov hos svigermor i natt, og det gikk som vanlig veldig fint, de sov hele natten i strekk. Jeg synes det er veldig bra at de er så trygge at de kan overnatte hos andre uten noe problem. Siste nytt for tiden: Gogutten holder på å få tann nr 5, her går det unna! Han bet meg i fingeren istad, og jeg fikk blåmerke! Aua! Og Knøttet har virkelig fått dreisen på fremover ålingen sin, FOR en teknikk. Jeg blir imponert jeg! Jeg koser meg virkelig med barna for tiden, det blir bare bedre og bedre nå. I begynnelsen syntes jeg det bare var stress og slit og ikke noe kjekt, og ønsket at jeg aldri hadde fått tvillinger men bare en baby om gangen. Men nå er tvillinger helt topp! De er jo så morsomme sammen, om morgenen ligger de i sengene og snakker/synger til hverandre, og i dag hadde de en lang samtale mens vi kjørte bil. Om jeg legger den ene oppi lekegrinden så holder den andre seg alltid tett ved siden av og prøver å bryte seg inn. Søskenkjærlighet! Om den ene ler så ler den andre, og om den ene hoster så hermer den andre og "liksomhoster". Det mindre kjekke er den sympatigråtingen, men noen ganger blir det litt komisk det og. :gjeiper: De drar av hverandre sokkene og de stjeler lekene fra hverandre. Ja, tvillinger er faktisk dobbel glede, og jeg er bare så utrolig heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. april 2011 #572 Del Skrevet 3. april 2011 Herlig å lese om dagene dine med tvillingene dine Det høres herlig ut, så fint at de kan ha så stor glede av hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 3. april 2011 Forfatter #573 Del Skrevet 3. april 2011 Herlig å lese om dagene dine med tvillingene dine Det høres herlig ut, så fint at de kan ha så stor glede av hverandre Ja skulle nesten ønske jeg og var tvilling! De har det jo så morsomt! _____________________ Gogutten har herjet litt nå, ene kosekluten hans er på vask, krise!! Han har en til, men den er liksom bare andrevalget. Jeg var inne hos han istad, sang og strøk han litt over håret og da roet han seg med en gang. Han gjespet stort, så da listet jeg meg ut igjen. Det var litt småprating der inne en liten stund etter det, og så sovnet han. Nå har jeg laget meg treningsdagbok her dersom noen av dere skulle ha lyst å stikke innom der. Nå skal jeg ta meg en lang dusj, hårkur og ansiktsmaske, og så lage meg noe sunt og godt til kvelds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 5. april 2011 Forfatter #574 Del Skrevet 5. april 2011 Her går det bare i megabæsjebleier og sutring for tiden, Gogutten plages veldig med tannutbruddet.. Nå har han fått 3 tenner oppe på under to uker, og enda en er på vei. Jeg har vært oppe en del turer om nettene og trøstet han, så nå håper jeg snart det er over for denne gang. Men så får vel Knøttet tannutbrudd sikkert! Er det ikke den ene så er det den andre! I går slo det meg plutselig at jeg ville bli litt lysere igjen til sommeren, så da stripet jeg håret mitt. Ble ganske fornøyd i grunnen, kommer sikkert til å ta en runde til om en måneds tid for å få det enda litt lysere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. april 2011 #575 Del Skrevet 16. april 2011 Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 20. april 2011 Forfatter #576 Del Skrevet 20. april 2011 Det går fint, er bare litt opptatt med andre ting enn KG for tiden. Men jeg har det veldig fint for tiden, jeg elsker å være mamma! Det blir bare bedre og bedre synes jeg, nå er det nesten bare kos og ikke noe stress. Barna er så flinke å leke selv, de har ikke tid til å være med meg, det er nesten litt trist. Men de dilter etter meg overalt hvor jeg går da, i går krabbet de omkapp mot meg bortover i gangen mens de hylte og lo. Synd jeg ikke fikk filmet det! De er ikke i nærheten av å sette eller reise seg opp enda da, de kan sitte selv men de har ikke skjønt hvordan de skal komme seg opp i sittestilling. Derfor lar jeg dem heller ikke sitte noe heller, for det skal man ikke gjøre. Knøttets store interesser for tiden er å pille på føflekkene mine, gnage på dørstokken og spytte. Hun spytter hele tiden, kjempemorsomt synes hun! Men det synes ikke jeg, for jeg må bytte body på henne flere ganger om dagen siden den blir våt. Gogutten er veldig interessert i å flytte barnestolene frem og tilbake (vi har sånne lette fra ikea). Her en dag satt Knøttet oppi stolen sin mens den sterke Gogutten dro den frem og tilbake på gulvet! Hun hylte av fryd så klart, jeg derimot var livredd hun skulle velte så jeg løp for å stoppe dem. Det skal heldigvis noe til å greie å velte disse stolene da. Andre hobbyer Gogutten har er å banke lekene hardt i gulvet mens han roper, han elsker bråk! Stakkars de som bor under oss tenker nå jeg.. Han har også lært å spille på munnen sin, og i dag gjorde han det på munnen min og! Det er under 3 uker til jeg begynner på skolen igjen! Iiiiik! Nå når jeg virkelig har begynt å nyte permisjonstiden. Jaja, etter 17. juni er det ferie. Jeg har permisjon fra jobb helt til 25.juli, deretter ferie, så det blir ikke noe jobbing på meg i sommer. Gleder meg til å bare kose meg med barna og ikke stresse med at jeg må lese når de sover. Håper det blir masse finvær så vi kan være ute en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 21. april 2011 #577 Del Skrevet 21. april 2011 Tenk at barna dine har blitt så store :rødme: Vet du hva faren min fortalte i dag? Han er og tvilling og fortalte at moren hans ikke visste han hun ventet tvillinger før hun fødte! Tenk det'a! For det første så må det ha vært litt av sjokk. For det andre, så merket du vel at det var to inni der? Farmor hadde jo vært gravid med èn før. Pappa var visst det ekstra barnet Ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. april 2011 #578 Del Skrevet 22. april 2011 De høres så morsomme ut Skjønner godt at du koser deg! Så deilig at du får være hjemme i sommer da Det får ikke jeg Men men. God påske til deg og familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 22. april 2011 Forfatter #579 Del Skrevet 22. april 2011 Tenk at barna dine har blitt så store :rødme: Vet du hva faren min fortalte i dag? Han er og tvilling og fortalte at moren hans ikke visste han hun ventet tvillinger før hun fødte! Tenk det'a! For det første så må det ha vært litt av sjokk. For det andre, så merket du vel at det var to inni der? Farmor hadde jo vært gravid med èn før. Pappa var visst det ekstra barnet Ha en god helg Uæææ! Da hadde hvertfall jeg fått sjokk! De hadde vel ikke UL på den tiden sikkert? Da moren min var høygravid med ene broren min var det stor mistanke om tvillinger for hun var diiiiger, men de visste ikke sikkert fordi de hadde ikke UL på sykehuset. "Heldigvis" var det bare en monsterbaby , hun hadde nemlig både en 1-åring og en 2-åring fra før, så hun var litt lettet da det ikke var tvillinger likevel. Ja jeg merket godt at det var 2 i magen, jeg visste nesten hele tiden hvem av dem som beveget på seg. De høres så morsomme ut Skjønner godt at du koser deg! Så deilig at du får være hjemme i sommer da Det får ikke jeg Men men. God påske til deg og familien Synd at du ikke får være hjemme i sommer da, men du skal vel ha noe ferie eller? God påske til dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 25. april 2011 #580 Del Skrevet 25. april 2011 Hei på deg og god påske til deg og de små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå