Gå til innhold

Tinios travle hverdag

Tinio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk, tvillingene dine er kjempesøte, Tinio :hjerte:

Tuuusen takk! :klemmer:

Hadde "bli ny dag" i går! :fnise: Farget håret og klippet lugg. ;) Skulle liksom farge håret brunt, men det ble litt mer rødskjær enn planlagt. Det ble det sist jeg brukte den fargen og, men rødskjæret forsvant veldig etter et par vask, så det gjør det sikkert nå også. Det er ikke noe ille, men jeg synes jeg blir litt blek når fargen er sånn som nå. Mannen synes det er bare er supert, for rødtopper er jo så ville i sengen sier han. :ler::lur:

Synes han er blitt mye flinkere til å hjelpe til nå, uten at jeg har sagt noe særlig. Gode mannen! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikker på at du er :sexy: med rødt hår - nyt at du har en hjelpsom mann ;)

:fnise: Jeg har ikke SÅ rødt hår da! Mye av rødskjæret ble borte da jeg vasket det i går. :)

Hehe han har fått så vondt i ryggen stakkar (plages mye med det), så det er ikke så mye han greier nå. Men det er helt greit, det er bare når han ikke gidder pga latskap at jeg blir irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ bra! :rødme:

Hva har skjedd? Skulle ønske det var bedring her i huset og nemlig... :sjenert:

Jeg vet ikke jeg altså, han har bare blitt så mye flinkere å hjelpe til. :jepp: Håper det ordner seg for dere etterhvert også. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene har Knøttet og Gogutten holdt på med den herjingen sin hver kveld. De legger seg fint til å sove 18.30, våkner med et hyl 19.15 og holder det gående. I går holdt de på i en time, og i dag en halvtime. Jeg HATER denne stereoskrikingen! Går frem og tilbake mellom sengene og prøver så godt jeg kan å trøste den som hyler høyest om gangen. Egentlig virker det ikke som om det spiller noen rolle om jeg er der eller ikke, de skriker uansett. I dag satt jeg og mannen og trøstet hver vår hylende baby uten hell, og til slutt mente han vi skulle prøve å forlate rommet. Der ble det stille gitt! På sekundet. :fnise:

Er det flere som opplever at babyene ofte våkner og skriker etter 45 min?

Jeg tror kanskje mine våkner sånn halveis, kjenner at de er veldig slitne og trøtte men synes det er litt vanskelig å sovne igjen, derfor skriker de. Så kommer vi og skal styre og trøste, og da blir det bare verre virker det som, de vil egentlig bare være i fred. De hyler jo sånn til, og da vil jeg så gjerne være der for dem, men det virker som om de bare blir sintere når jeg kommer og skal roe dem ned. Kanskje vi heller skal prøve å stå utenfor døren og prate, slik at de hører at vi er der, men uten at vi kommer og "plager" dem...? Synes det er så vanskelig når de bare gråter, jeg gleder meg til de kan prate. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med litt rødskjær i håret, *dream* :fnise:

Virker som det gjorde susen for Tinio :ler:

Det er så godt at mennene skjerper seg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med litt rødskjær i håret, *dream* :fnise:

Virker som det gjorde susen for Tinio :ler:

Det er så godt at mennene skjerper seg :Nikke:

Ja det synes jeg du skal prøve *dream*! :Nikke::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ikke lett med to!

Ja rart her våkner mi veeeldig ofte etter en halvtime og må ha pupp eller byssing for å sovne, noenganger vil hun bare være våken, men har vært streng på å holde henne på rommet og tar henne opp hvis hun skriker mye.

Noenganger er skrikingen bare uttrykk for at hun gjerne vil sove.. lettere nå når man kjenner igjen gråtingen mer-hva det betyr..

Håper du får rolige kvelder og netter fremover! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever også at han blir mer urolig av at jeg eller mannen er inne i rommet og snakker eller koser når han skriker fordi han er trøtt. Har opplevd at han har roet seg på egenhånd når jeg går ut, flere ganger. Så vi har begynt med det, selv om jeg ikke syns det er lett. :Nikke: Det er helt tydelig at vi bare forstyrrer han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...