Sort Pastill Skrevet 13. februar 2011 #501 Del Skrevet 13. februar 2011 Åh, Tinio (gjentar meg selv). Blir oppgitt og lei meg på dine vegne av å lese det du skriver om samboeren din, det er så typisk gutter at de skal "hjelpe til" eller "ta ungene for å gjøre en tjeneste"- det er da pokker meg like mye de som oss som er foreldre til ungene! Du er tøff og flink Tinio Kjempeflink til og med! En helt fantastisk mor er du- så nå må du være flink til å stå på litt for deg selv og dine rettigheter også. Stor klem og varme tanker fra en fellow tvilling-fan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #502 Del Skrevet 14. februar 2011 Hei hei flinke studina Vet du? JEg blir sint når kjøresten din er sånn, jeg kunne ønske jeg kunne riste litt i han, åååååååååååååååååååååååå!! Gjør kjæresten min noe sånt, så får han en påminnelse om at vi er to om det. En gang ( dette var i begynnelsen) , så gikk jeg ut en tur og sa at nå fikk han bare ta T, for det går faktisk utover forholdet vårt og forholdet til T, når de ikke stiller opp når de faktisk har fri. Det er jo faktisk slik at når kjæresten din har sovet ut, så er jo ikke du superkeen på å legge deg halv ett på dagen liksom..det klarer iallfall ikke jeg.., men ja, du får bli strengere, og si at du har en avtale da f.eks på søndag, så da har han ikke noe annet valg enn å stå opp...test det da vel? Føler meg slem nå, men synes så synd på deg jeg Nyter du dagen/kvelden da? Forstår at du lkengter litt, men det er sikkert veldig bra for deg..men klarer du kose deg me kjøresten nnår han oppfører seg sånn han gjør da ? Tro meg, jeg har prøvd! Det er veldig ofte styr når det er hans tur til å stå opp. Jeg har grått, ropt, ristet i han, men han nekter og drar bare dyna over hodet, han er som en guttunge på 14 år. Og jeg må bare ta barna selv til slutt, for de kan ikke ligge i sengen og gråte fordi faren deres ikke gidder å stå opp med dem. Joda, vi har det jo greit ellers, jeg er etter min mening ikke så veldig langsint, men han mener det motsatte da.. Det er langt fra slik at kjærlighetslivet er dødt. Vi kan ha det gøy sammen og han sier hele tiden at han elsker meg, og det tror jeg på, MEN han har ikke mye respekt for meg og mine behov. Føler han tar meg litt for gitt... Åh, Tinio (gjentar meg selv). Blir oppgitt og lei meg på dine vegne av å lese det du skriver om samboeren din, det er så typisk gutter at de skal "hjelpe til" eller "ta ungene for å gjøre en tjeneste"- det er da pokker meg like mye de som oss som er foreldre til ungene! Du er tøff og flink Tinio Kjempeflink til og med! En helt fantastisk mor er du- så nå må du være flink til å stå på litt for deg selv og dine rettigheter også. Stor klem og varme tanker fra en fellow tvilling-fan Ja, de er som du sier like mye foreldre de som oss, men det virker som at mange mannfolk mener at det er vi som har hovedansvaret, så kan de hjelpe til litt når det passer dem. Takk for gode ord, setter veldig stor pris på det. __________________ Jeg har det så innmari travelt for tiden, men skal se om jeg får tatt meg en runde i dagbøkene i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. februar 2011 #503 Del Skrevet 14. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #504 Del Skrevet 16. februar 2011 _____________________ Haha jeg LER meg ihjel! Istad lå Knøttet på magen på lekematten og lekte mens jeg byttet bleie på Gogutten. De har en lekebever med sånn ring på slik at den kan henges opp, og den ringen hadde hun greid å tre innpå leggen. Morsomt nok det, men hun prøvde å fange beveren, noe som ikke gikk siden den hoppet unna sammen med beinet hennes hver gang hun prøvde å nærme seg den. Hun bevegde seg rundt og rundt etter denne beveren, akkurat som en hund som prøver å fange halen sin. Raringen min. I går var mannen veldig grei og tok barna etter at de hadde fått middag, slik at jeg kunne dra bort på biblioteket og lese. Jeg kom ikke hjem før etter at de hadde lagt seg, og da hadde mannen laget middag til oss. Jeg har fått bekreftelse om at jeg er registrert som fulltidsstudent igjen fra 9. mai! Så da må mannen være hjemme når jeg er på skolen, ah deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. februar 2011 #505 Del Skrevet 16. februar 2011 Hahaha, syns jeg ser det for meg Har han permisjon fra 9. mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #506 Del Skrevet 16. februar 2011 Hahaha, syns jeg ser det for meg Har han permisjon fra 9. mai? Vi må søke om det først, jeg må tak i en bekreftelse fra skolen om at jeg blir fulltidsstudent igjen, så må mannen legge den ved i søknaden. Men han kan ikke ha 100 % permisjon, for da mister jeg stipendet. Tar han f. eks. 80 % derimot, så får jeg beholde stipendet. Jeg har jo studiedag en dag i uken, så da kan han jobbe den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 16. februar 2011 #507 Del Skrevet 16. februar 2011 innom å leser,dårlig på å skrive om dagen. men jeg følger med på skjønningene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. februar 2011 #508 Del Skrevet 16. februar 2011 Herlige Knøttet, skulle gjerne vært tilskuer når hun leker en gang Så godt å være i gang som student igjen snart, da! Og det høres jo ut som pappaen har godt av å komme litt mer på banen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. februar 2011 #509 Del Skrevet 17. februar 2011 Så store de har blitt nå!! Og fått mer hår! Nydelige barn du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #510 Del Skrevet 17. februar 2011 innom å leser,dårlig på å skrive om dagen. men jeg følger med på skjønningene dine Herlige Knøttet, skulle gjerne vært tilskuer når hun leker en gang Så godt å være i gang som student igjen snart, da! Og det høres jo ut som pappaen har godt av å komme litt mer på banen Ja både han og barna har sikkert godt av å være litt mer sammen. Det er jo ikke så mye de ser hverandre nå, bare 2 timer om dagen. Så store de har blitt nå!! Og fått mer hår! Nydelige barn du har De vokser og trives for å si det sånn. Ja håret har vokst mye den siste måneden, og så har de byttet farge. De de var små var Gogutten lysest og Knøttet mørkest, men nå er det motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 18. februar 2011 #511 Del Skrevet 18. februar 2011 Han kjæresten din bør passe seg altså. Etterhvert kan han risikere at du oppdager at du klarer deg vel så bra uten ham. Du virker jo å gjøre det meste. Hvis han i tilegg kan være som et ekstra barn (du har ikke sagt noe om det det, men det kan mannfolk ofte være) + at du ikke nettverk rundt deg, er det til slutt ikke så mye som holder deg igjen der. Nei, han bør passe seg. Han vet ikke hvor godt han har det. Synes du virker så utrolig bra på så mange måter. Synd du ikke bor her. Ungene dine virker så søte og. Vel, har sneket meg til og sett bilde på face til og med *busted* Gøyalt å høre om dem. Jeg og søstra mi krangla og mye. Men da vi sloss f.eks ville ingen av oss ta i for mye, i tilfelle den andre fikk vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 18. februar 2011 #512 Del Skrevet 18. februar 2011 Han kjæresten din bør passe seg altså. Etterhvert kan han risikere at du oppdager at du klarer deg vel så bra uten ham. Du virker jo å gjøre det meste. Hvis han i tilegg kan være som et ekstra barn (du har ikke sagt noe om det det, men det kan mannfolk ofte være) + at du ikke nettverk rundt deg, er det til slutt ikke så mye som holder deg igjen der. Nei, han bør passe seg. Han vet ikke hvor godt han har det. Synes du virker så utrolig bra på så mange måter. Synd du ikke bor her. Det var strengt sagt, men jeg tenker litt det samme som Becky1 her. Han må skjerpe seg, dere har tross alt vært to om å få barn, og da bør dere også være to om å ta vare på dem. Håper han i det minste skjerper seg når han skal ha pappaperm. Da MÅ han jo bare gjøre alt alene. Syns du virker kjempeflink og jeg vet ikke om jeg hadde klart det uten en mann som bidrar spesielt mye. Og at han bruker som unnskyldning at kvinner er skapt for det, ja.. Vet ikke engang hva jeg skal si om det, det er jo bare tull, menn klarer like fint å ta seg av barn som kvinner! Ikke meningen å være så streng egentlig, men jeg blir så provosert av menn som ikke bidrar Du er ihvertfall mye mer tålmodig enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 18. februar 2011 #513 Del Skrevet 18. februar 2011 Det var strengt sagt, men jeg tenker litt det samme som Becky1 her. Han må skjerpe seg, dere har tross alt vært to om å få barn, og da bør dere også være to om å ta vare på dem. Håper han i det minste skjerper seg når han skal ha pappaperm. Da MÅ han jo bare gjøre alt alene. Syns du virker kjempeflink og jeg vet ikke om jeg hadde klart det uten en mann som bidrar spesielt mye. Og at han bruker som unnskyldning at kvinner er skapt for det, ja.. Vet ikke engang hva jeg skal si om det, det er jo bare tull, menn klarer like fint å ta seg av barn som kvinner! Ikke meningen å være så streng egentlig, men jeg blir så provosert av menn som ikke bidrar Du er ihvertfall mye mer tålmodig enn meg! Ja, det var kanskje skrevet litt strengt. Mente at han bør være på vakt. Plutselig kan det hende hun ikke gidder mer. Ja, det var vel egentlig ikke skrevet så veldig annerledes. Håper han klarer å vise deg hvor heldig han er, Tinio . Sikker på at han mange gode egenskaper og altså. Hvis ikke hadde du ikke giddet å være sammen med ham og ikke minst få barn med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. februar 2011 #514 Del Skrevet 18. februar 2011 uff da snuppa, vettu jeg må skrive under det Becky skriver direkt ut her........tror mange menn ikke skjønner hvor godt de har det. Vi som ofte har det tøft og har 1 spedbarn.....og du da som har 2!!!!!! Han bør bidra mer synes jeg. Er ikke det noe babytreff der du bor da, så du kan bygge opp et nytt nettverk med jenter som har barn???? Jeg vet mange mammaforumer har treff over hele landet, jeg har vært på noen og stiftet vennskaper også SYnd du ikke er nærmere, skulle gjerne møtt knøttet og gogutten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #515 Del Skrevet 18. februar 2011 Gode jentene! Mannen har mange gode egenskaper altså, det er jo en grunn til at jeg elsker han! Men ja, om jeg ikke gidder mer så er jeg såpass selvstendig at jeg hadde greid meg fint alene. Jeg flyttet hjemmefra det året jeg fylte 17 og har greid meg helt på egenhånd siden det, foreldrene mine har ikke bidratt med noe som helst. Men jeg håper det aldri skjer at jeg blir så lei at jeg drar min vei altså! Jeg skal forresten møte en annen mamma på søndag og trene sammen med henne! Jeg kjenner henne faktisk her fra KG, vi hadde termin samme dag og snakket mye sammen da vi var gravide. Hun er ikke aktiv her inne nå lengre da, og jeg har aldri møtt henne før, enda vi faktisk bor veldig nærme hverandre. Så håper det blir kjekt! Jeg var på det treningssenteret tidligere i kveld for å se meg litt rundt, det var kjempefint! Og med flott barnepark! Jeg og søsteren min skal ta med barna dit i morgen og være sammen med dem slik at de blir litt vant til plassen før jeg overlater dem til barnepasserne på søndag. Jeg håper det går bra, men jeg vet at Knøttet kan være veldig skeptisk til fremmede.. Men det er helst mannfolk hun er redd da, og det er bare damer som jobber som barnepassere der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #516 Del Skrevet 18. februar 2011 Forresten Becky! Om du vil så må du gjerne legge meg til som venn på facebook, siden du nå allerede vet hvem jeg er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 18. februar 2011 #517 Del Skrevet 18. februar 2011 Forresten Becky! Om du vil så må du gjerne legge meg til som venn på facebook, siden du nå allerede vet hvem jeg er! Vet ikke om jeg klarer å finne deg igjen da. "Snubla" over den en gang, tror jeg. Kan legge deg til hvis jeg ser deg eller sende deg en pm etterhvert, så kan du legge meg til. Vil ikke gjøre det med en gang, for da skjønner "alle" hvem jeg er. Ja, du skjønner. Ja, du virker veldig selvstandig. Det er ikke jeg. Herlighet, så mye hjelp jeg har fått av både mannen og ikke minst foreldrene mine gjennom dette svangerskapet. Selvsagt hadde du ikke vært sammen med mannen din om han ikke hadde mange andre gode egenskaper Sov godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #518 Del Skrevet 21. februar 2011 Vet ikke om jeg klarer å finne deg igjen da. "Snubla" over den en gang, tror jeg. Kan legge deg til hvis jeg ser deg eller sende deg en pm etterhvert, så kan du legge meg til. Vil ikke gjøre det med en gang, for da skjønner "alle" hvem jeg er. Ja, du skjønner. Ja, du virker veldig selvstandig. Det er ikke jeg. Herlighet, så mye hjelp jeg har fått av både mannen og ikke minst foreldrene mine gjennom dette svangerskapet. Selvsagt hadde du ikke vært sammen med mannen din om han ikke hadde mange andre gode egenskaper Sov godt da Først og fremst må jeg bare si hurra her inne også for at lillejenta di er kommet! Jepp, jeg skjønner hva du mener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 28. februar 2011 #519 Del Skrevet 28. februar 2011 Hei Tinio! Hvordan går det med deg? Og med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 28. februar 2011 #520 Del Skrevet 28. februar 2011 Håper dere har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå