Tinio Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #481 Del Skrevet 9. februar 2011 Jaa, vi har det Veldig spennende og veldig koselig! (Og siden jeg har tvillingbrødre må jeg innrømme at en liten, litt sprø del av meg ønsker meg det- men det får jeg visst ikke lov til å ønske meg ). Veldig godt å høre at du synes det går greit, jeg kjenner også til det med at man ofte er en bedre student om man har begrenset med tid. Har både hunder og hester, og i travle perioder med de er jeg veldig mye flinkere student - jobber best under press . Men allikevel synes jeg du er flink altså! Det er jammen ikke bare-bare å bruke den lille fritiden man har på bøker! (Jeg studerer forresten noe i samme bane som deg, har juss nå og er ikke spesielt begeistret gitt ... Blæ- møkkafag!) Masse god bedring til dere alle, skjønner du er lei av sykdom nå! Hehe om brødrene dine er toeggede så er det jo en sjanse for at du og får tvillinger, siden toeggede er arvelig! Jepp, jobber best under press jeg og. Jeg er verdensmester i utsette ting om jeg har muligheten til det.. Ah, juss er så gørr! Hei! Innom med en gobedingsklem Forstår godt du er lei sykdom ,det har jo vært sånn her også!! Men ja, du får bare trøste deg med at barna dine får et veldig bra immunforsvar av det...hvis det er noen trøst Vi hadde akkurat ogangsyken vi ogsp, og den varte i 4-5 dager, så håper virkelig ikke at det er et sånnet gigavirus dere får Viktig å få sjekket hodepinen din da, det er jo så vondt med hodepine :jepp:Skal krysse fingrene for at dere får masse friske basilusker heller :gjeiper: Ha en fine kveld!! Takk søting! Nå ser det endelig ut som om de snart er friske, Knøttet har ikke kastet opp så jeg håper hun slipper unna. Stakkars dere som har hatt omgangssyke så lenge, her varte det heldigvis bare 2 dager. Hehe ja nå må de da ha blitt litt herdet! Men det er jo vanlig at barn er mye syk etter 6 månedersalderen når det sterke babyimmunforsvaret forsvinner, så jeg er forberedt på at det kan bli en del sykdom fremmover da. De får bare lære seg å like tran, tvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #482 Del Skrevet 9. februar 2011 Blæh, mannen er blitt håpløs igjen. Jeg skulle ha forblitt rødtopp altså! Meeen, det kledde meg ikke så godt. :gjeiper: Jeg blir så sliten, han kan skjerpe seg i max 1-2 uker, og så er det like ille igjen. I går tok han seg fri fra jobb, brukte meg som unnskyldning (jeg var liksom fortsatt dårlig) bare for å ligge og sove til kl var nesten 13.30. Han sa han var så utslitt og trengte å sove ut, men alvorlig talt, han kan ikke lyve til jobben og bruke meg som unnskyldning for det! Hvis han er så utslitt så får han heller sykemelde seg da. Så jeg er litt deppa og lei om dagen. Synes denne tiden på året er veldig tung, det er surt vær ute og fortsatt en stund igjen til våren. Jeg er mye alene, det eneste vi har å gjøre på er å trille tur, alltid alene. Ofte triller jeg bort på kjøpesenteret, kjøper meg en pepsi max og sitter på en benk, så triller jeg hjem igjen. Er jo som en gammel pensjonist, dagens høydepunkt er å dra på butikken liksom. :gjeiper: Jeg har veldig lyst til å flytte nærmere hjemstedet mitt hvor jeg har familie og mange venninner som også har barn, men det er nok utenkelig for mannen. Synes dette er så vanskelig altså, jeg mistrives veldig her. I tillegg fikk jeg svar på stoffskifteprøvene mine, det var blitt for lavt så der har vi forklaringen på hvorfor jeg har vært så sliten. Så nå har jeg økt medisindosen, men det kan ta 3 måneder før kroppen blir pigg igjen. Jaja, bare det blir vår og stoffskiftet blir normalt igjen nå så blir nok humøret mitt bedre også. Nå er Knoll og Tott våkne og klar for middag hører jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. februar 2011 #483 Del Skrevet 9. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 9. februar 2011 #484 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Heisan! Offda! Vet du, jeg synes du har en kjip kjæreste så faktisk bruker deg som unnskyldning! Kan dere ikke ta en ordentlig prat da? Han kan jo være hjemme en kveld , så kan han se hvor travelt det er! Men du? Jeg må bare få sag noe..sukker, det er no goood! Jeg har vært skikkelig lei memg jeg og til tider, også kutta jeg mye sukker, og det er tusen ganger bedre humør på meg! Nettverk er viktig, du kan bli veldig deprimert, når det bare er dere 3 hele tiden! Men du har det tøft det vet vi jo, men hvorfor kan dere ikke flytte da? Du kommert til å bli så sliten, de blir jo eldre, og krever mer og mer..! Sender over en stor klem!! Det er ikke så lenge til vår, så håper det kommer noen kvittrende småfugler bort i vinduskarmen og gir deg vårtegn snart Alt ordner seg, men å prate er så viktig, skikkelig prat, det er synd at du må bli supersliten for at han skal forstå det! vennen! Endret 9. februar 2011 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 10. februar 2011 #485 Del Skrevet 10. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 10. februar 2011 #486 Del Skrevet 10. februar 2011 :klem: Uff da, Tinio :/ Denne årstiden kan ta knekken på hvem som helst, og når du i tillegg har en såpass krevende hverdag som du har, så blir det jammen en ekstra belastning hvis man ikke er to som bidrar like mye! Nettverk er forresten veldig veldig viktig for trivsel, og om man mistrives veldig på et sted er det vanskelig å ha det ordentlig bra også ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #487 Del Skrevet 10. februar 2011 Heisan! Offda! Vet du, jeg synes du har en kjip kjæreste så faktisk bruker deg som unnskyldning! Kan dere ikke ta en ordentlig prat da? Han kan jo være hjemme en kveld , så kan han se hvor travelt det er! Men du? Jeg må bare få sag noe..sukker, det er no goood! Jeg har vært skikkelig lei memg jeg og til tider, også kutta jeg mye sukker, og det er tusen ganger bedre humør på meg! Nettverk er viktig, du kan bli veldig deprimert, når det bare er dere 3 hele tiden! Men du har det tøft det vet vi jo, men hvorfor kan dere ikke flytte da? Du kommert til å bli så sliten, de blir jo eldre, og krever mer og mer..! Sender over en stor klem!! Det er ikke så lenge til vår, så håper det kommer noen kvittrende småfugler bort i vinduskarmen og gir deg vårtegn snart Alt ordner seg, men å prate er så viktig, skikkelig prat, det er synd at du må bli supersliten for at han skal forstå det! vennen! Han har vært alene med dem noen ganger når jeg har vært veldig dårlig, så han vet hvor travelt det kan være. Som regel er han helt ødelagt etterpå, slokner på sofaen med en gang barna er i seng. Han har sagt at han ikke skjønner hvordan jeg holder ut, men han mener også at mannfolk ikke er skapt til å ta seg av barn på samme måte som oss kvinner. Det bruker han som unnskyldning når han ikke gidder mer. Jeg vet! Jeg tåler heller ikke sukker! Jeg lever så og si sukkerfritt hele uken, koser meg bare i helgene. Men når mandagen kommer så kjenner jeg meg nesten fyllesyk, kroppen er helt ødelagt. Legene har også sagt at jeg må være forsiktig med karbohydrater og sukker, for jeg greide jo å få svangerskapsdiabetes til tross for at jeg var veldig slank gjennom hele svangerskapet og spiste normalt sunt. De var nesten sjokkert over at jeg fikk det, så kroppen min er vel ikke så heldig med genene.. Jeg må uansett gjøre ferdig skolen her, så det blir nok ikke noen flytting i nærmeste fremtid. Mannen har jo alt av familie og venner her, og en veldig bra jobb hvor han tjener godt, så jeg skjønner jo godt at han ikke vil flytte. Mulig jeg får det bedre når jeg begynner på skolen igjen, og får litt voksenkontakt. Becky! :klem: Uff da, Tinio :/ Denne årstiden kan ta knekken på hvem som helst, og når du i tillegg har en såpass krevende hverdag som du har, så blir det jammen en ekstra belastning hvis man ikke er to som bidrar like mye! Nettverk er forresten veldig veldig viktig for trivsel, og om man mistrives veldig på et sted er det vanskelig å ha det ordentlig bra også ... Ja jeg er en person som trenger å ha et godt nettverk rundt meg, når jeg ikke har det så mistrives jeg veldig. Jeg kjenner jo mange her, men det er liksom bare "partyvenner" fra skolen, og nå er det ikke akkurat så mye festing her i gården for tiden, så da ser jeg ikke noe særlig mye til dem lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. februar 2011 #488 Del Skrevet 10. februar 2011 Huff, stakar Tinio'en Hvis det er en liten trøst, så blir det lysere for hver dag som går - januar/februar er alltid tunge måneder, men når disse er over er det vår i lufta og alt går mye bedre. Jeg syns du er innmari tøff jeg, er ikke lett å sitte langt fra sine nærmeste, med en mann som til tider er en idiot og tenker på seg selv, men din mann er ikke alene om å være sliten småbarnsfar - hva med oss mødre vi er ikke akkurat superkvinner vi heller, selv om vi fremstår slik. Jeg har en av eksemplaret MANN jeg også, som syter så fort han må gjøre noe som går utover hans mønster på hva en drømmedag skal være. Jeg skjønner deg veldig godt jeg - jeg vet akkurat hvordan du har det, jeg har det slik selv med at jeg mistrives og føler meg ensom.. Venner som liksom skal være venner, men som ditcher deg og snur ryggen så fort anledningen byr seg.. Regner med at mitt høydepunkt blir å trille tur om dagene, og jeg har bare en å syns det er litt stress Jeg syns du er verdens tøffeste tvillingmamma jeg - så skulle jeg gjerne ha strammet opp mannen din litt! Uhørt at han skal bruke deg som unnskyldning, men min mann sykemeldte seg og gav meg skylden Stor til deg supermamman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #489 Del Skrevet 10. februar 2011 Det regner og blåser ute, så vi holder oss inne i dag. Jeg har tatt med vognen ut i sterk vind før, og angrer like mye hver gang. Det bli litt vel tungt i motvinden. :gjeiper: Her en dag hadde Knøttet og Gogutten sin første krangel, de hadde drakamp om et lekespeil. Herlighet, jammen har jeg underholdning. De er så morsomme, i går hørte jeg Gogutten satt og brølte av latter i vippestolen sin mens jeg skiftet bleie på Knøttet. Da vi kom inn i stuen igjen så satt han og lo av katten som satt foran vippestolen og vasket seg. Han synes de to kattene er så morsomme, og smiler hver gang han ser dem. Det går nesten ikke an å mate han når de er inne, for han er så opptatt med å følge med på hva de gjør. I natt sov han forresten helt nede i fotenden av sengen, rare gutten. Han hadde tatt med seg dynen og bamsene sine. Nå er Knøttet våken hører jeg. "Dadadada mm mm mm" = tid for lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #490 Del Skrevet 10. februar 2011 Huff, stakar Tinio'en Hvis det er en liten trøst, så blir det lysere for hver dag som går - januar/februar er alltid tunge måneder, men når disse er over er det vår i lufta og alt går mye bedre. Jeg syns du er innmari tøff jeg, er ikke lett å sitte langt fra sine nærmeste, med en mann som til tider er en idiot og tenker på seg selv, men din mann er ikke alene om å være sliten småbarnsfar - hva med oss mødre vi er ikke akkurat superkvinner vi heller, selv om vi fremstår slik. Jeg har en av eksemplaret MANN jeg også, som syter så fort han må gjøre noe som går utover hans mønster på hva en drømmedag skal være. Jeg skjønner deg veldig godt jeg - jeg vet akkurat hvordan du har det, jeg har det slik selv med at jeg mistrives og føler meg ensom.. Venner som liksom skal være venner, men som ditcher deg og snur ryggen så fort anledningen byr seg.. Regner med at mitt høydepunkt blir å trille tur om dagene, og jeg har bare en å syns det er litt stress Jeg syns du er verdens tøffeste tvillingmamma jeg - så skulle jeg gjerne ha strammet opp mannen din litt! Uhørt at han skal bruke deg som unnskyldning, men min mann sykemeldte seg og gav meg skylden Stor til deg supermamman Ja merker at man kan miste mange venner når man får barn. Er det noe jeg er lei av å høre så er det "åå det er altfor lenge siden, vi må treffes snart. Jeg har såå lyst til å hilse på tvillingene" osv.. Det er mange ganger jeg har prøvde å avtale en dag, invitere folk på besøk eller spør om vi kan treffes ute på kafe, eller dra på kino en kveld etter at barna har lagt seg. De sier de ikke vet helt når det passer, men skal ta kontakt en dag de kan, så hører jeg aldri noe mer. Så nå er det blitt slik at jeg ikke gidder å ta å mase på folk om de vil finne på noe, for jeg føler de ikke er noe interessert i å treffe meg uansett. Skulle forresten hatt seg enn oppstrammer denne mannen din også! Etter som jeg har forstått så er det vel heller du som skulle vært sykemeldt pga han til tider.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #491 Del Skrevet 10. februar 2011 Oppdaget nettopp at Knøttet har fått seg en liten fortann nede! Det går nesten ikke an å se den enda, men jeg kjenner den godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. februar 2011 #492 Del Skrevet 10. februar 2011 God til deg, forstår godt at du har dager du er lei. Mannen din har det jo som plommen i egget han da, som har venner og jobb og nettverket sitt der dere bor. Og det blir jo ekstra tomt for deg når du i tillegg er hjemme med små barn. Alle trenger voksenkontakt, forstår godt at du savner det. Og vennene forandrer seg litt når man får barn ja, det har jeg også merket. Men nå er jo jeg så gammel at alle vennene mine har barn fra før og forstår greia Det er ingen andre mammaer med babyer i nærheten der du bor altså? Ikke barselgruppe eller noe? Tvillingene dine høres herlige ut, godt at du har underholdning i dem da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. februar 2011 #493 Del Skrevet 10. februar 2011 Stakkars deg, Tinio, skjønner at det er vanskelig for deg Utrolig dårlig gjort av mannen å bli hjemme fra jobb og skylde på deg, og sove lenge når du trenger hjelp Hvordan gjør dere det i helgene da? Står dere opp tidlig en dag hver? Har du ikke noen barselgruppe? Bør vel gå an å finne noen andre mammaer i området ditt som har lyst til å trille sammen med deg, og skravle litt Så utrolig morsomme og søte babyene er Hvor lange/tunge er de sånn ca nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. februar 2011 #494 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg selger gjerne min på billigsalg til tider altså Akkurat slik som det er hos deg med venner er det hos meg også.. Sier de vil komme på besøk, også kommer de aldri - selv om vi er hjemme hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #495 Del Skrevet 11. februar 2011 God til deg, forstår godt at du har dager du er lei. Mannen din har det jo som plommen i egget han da, som har venner og jobb og nettverket sitt der dere bor. Og det blir jo ekstra tomt for deg når du i tillegg er hjemme med små barn. Alle trenger voksenkontakt, forstår godt at du savner det. Og vennene forandrer seg litt når man får barn ja, det har jeg også merket. Men nå er jo jeg så gammel at alle vennene mine har barn fra før og forstår greia Det er ingen andre mammaer med babyer i nærheten der du bor altså? Ikke barselgruppe eller noe? Tvillingene dine høres herlige ut, godt at du har underholdning i dem da. Jeg tror ikke helt han kan forestille seg hvor ensomt det kan være for meg nei, han har som du sier alt her hvor vi bor. Vi har barselgruppe på helsestasjonen, men i begynnelsen syntes jeg det bare var stress med barselgruppe fordi jeg hadde det så grusomt travelt med babyene. De andre mammaene satt liksom og koste seg med hver sin baby på fanget og pratet, mens jeg sto svett og stresset i døråpningen og trillet vognen frem og tilbake i gangen fordi begge to hylte på en gang. Så jeg ble ikke særlig kjent med noen, og rakk ikke få noen mobnr før de andre dro, for da satt jeg og kavet med å gi flaske alene til begge disse skrikerungene. Til slutt måtte helsesøsteren komme og hjelpe meg med å roe ned den ene av dem. :gjeiper: Så gangene etter det har jeg ikke vært med, for det var ikke akkurat så koselig for meg. Men nå er ting litt annerledes, de er jo mye roligere nå, så det er litt synd at jeg ikke har kontakt med noen av de andre mammaene, neste treff på helsestasjonen er ikke før i mai så.. Stakkars deg, Tinio, skjønner at det er vanskelig for deg Utrolig dårlig gjort av mannen å bli hjemme fra jobb og skylde på deg, og sove lenge når du trenger hjelp. Hvordan gjør dere det i helgene da? Står dere opp tidlig en dag hver? Har du ikke noen barselgruppe? Bør vel gå an å finne noen andre mammaer i området ditt som har lyst til å trille sammen med deg, og skravle litt. Så utrolig morsomme og søte babyene er Hvor lange/tunge er de sånn ca nå? Vel i helgene har vi liksom en regel om at vi sover lenge en dag hver, han får velge dag og vil alltid sove lenge på lørdag. MEN når søndagen kommer så er det ikke så sjeldent at han nekter å stå opp, så da må jeg jo til slutt bare gjøre deg jeg, for barna må jo opp og få frokost. Jeg tror det er det som er problemet, akkurat der må jeg bare gi etter fordi jeg kan ikke la det gå utover barna, det vet han veldig godt og utnytter det. Så er han liksom SÅ snill senere på dagen og sier jeg kan legge meg litt. Ja, for da er han uthvilt og kan hjelpe til, for da passer det han. Som om det passet meg å stå opp tidlig søndagsmorgen når jeg var innstilt på å få sove ut. Som jeg skrev over her så falt jeg helt ut av barselgruppen i begynnelsen dessverre. Og sånn ellers så er jeg ikke helt typen som tør å stoppe en vilt fremmed dame som triller tur og spørre om hun vil være venn med meg. Jeg vet ikke helt hvor store de er nå, men på 6 månederskontrollen var målene: : 72,6 cm og 9,6 kg. : 68 cm og 7,7 kg. De nok en del større nå for dette var jo for over en måned siden. Jeg selger gjerne min på billigsalg til tider altså Akkurat slik som det er hos deg med venner er det hos meg også.. Sier de vil komme på besøk, også kommer de aldri - selv om vi er hjemme hele tiden.. Det er synd at det skal bli sånn med vennene altså. Jeg tror ikke de gjør det for å være slem, men jeg gidder ikke å mase og styre for å holde kontakten når de er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #496 Del Skrevet 11. februar 2011 Vet dere, Gogutten BEIT meg i tåa i går! Hardt! Jeg satt i lenestolen med Knøttet på fanget mens Gogutten lekte på gulvet, plutselig hadde han kommet seg bort til oss, grep et godt tak i foten min og beit alt han hadde. Det var vondt altså, selv om han bare har to tenner. Fytterakkern, er nesten litt glad jeg slipper å amme den skumle munnen der. Autsj! I går fikk jeg overraskelsesbesøk av mamma og pappa! Det passet jo bra siden jeg følte meg skikkelig nedfor og ensom i går. De bor hos søsteren min og samboeren et lite stykke unna, og skal være til mandag. Ellers så har jeg ikke skrevet noe mer om hvordan det går med lille tantegutten min, men han er inne i magen fortsatt! På mandag som kommer er svigerinnen min hele 28 uker på vei, så sjansene for at dette skal gå bra er mye større nå. 90 % av de som blir født etter uke 28 overlever. Er trøtt jeg, stod opp tidlig i dag og sendte barna til svigermor slik at jeg får lest en del i dag. De skal være der helt til i morgen, slik at jeg og mannen får litt fri. Jeg tror vi trenger det. Men jeg synes det er litt trist at jeg ikke får se dem før i morgen da, gullungene mine. Nå skal jeg ha meg en treningsøkt, før jeg drar bort på biblioteket og leser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. februar 2011 #497 Del Skrevet 11. februar 2011 Så godt å høre at det går bra med tanteungen Får håpe han holder seg i magen i mange uker til Deilig med barnefri da selv om jeg skjønner godt at du savner dem litt Håper du får lest masse, og slappet godt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #498 Del Skrevet 11. februar 2011 Trallalala.. Jeg har enda ikke trent eller komme meg på biblioteket, men har sittet og lest hjemme til nå. Nå skal jeg ha meg en pause og trene litt. Forresten, syntes denne listen om baby og mat fra matportalen var kjekk og ha nå for tiden, siden jeg har begynt å lage det meste av maten deres selv: 0 måneder Flytende mat Morsmelk, ev. morsmelkerstatning. 1 måned Flytende mat Tran, ev. annet vitamin D-tilskudd. 6 måneder Fint moset mat Poteter, grønnsaker, grøt med morsmelk/morsmelkerstatning. 6 til 9 måneder Økende grovhet på maten Finmoset kjøtt/fisk, frukt, bær, og brød i små biter. 9 til 12 måneder Grovt moset/ finkuttet mat Mat som krever litt tygging. Grovt brød i noe større biter. Fra 10 måneders alder kan noe kumelk brukes i matlaging og noe yoghurt/ syrnet melk brukes. Fra 12 måneder Vanlig oppdelt mat Samme mat som familien, men uten for mye salt. Kumelk, magre typer anbefales. Mat du bør vente med å gi Honning skal ikke gis til barn under ett år fordi den kan inneholde sporer som kan utvikles til botulisme-bakterier i barnets tarm. I tarmen vil disse bakteriene produsere gift som fører til den svært farlige sykdommen spedbarnsbotulisme. Grønnsakene spinat, rødbete, bladselleri, nesle og mangold inneholder mye nitrat. Dette kan omdannes til nitritt. Nitritt hindrer transporten av oksygen til kroppens celler. Spedbarn er spesielt utsatt fordi de opptar nitritt raskt i blodet. Vent derfor med å gi barnet store mengder av disse grønnsakene til barnet er over ett år gammelt. Små, harde og glatte matbiter, som druer, nøtter, peanøtter eller rå gulrotbiter/eplebiter kan lett komme i vrangstrupen. Pass på! Kumelk kan i spedbarnsperioden fortrenge mer jernrike matvarer fra kosten og bør som hovedregel ikke brukes som drikke og i grøt det første leveåret. Mindre mengder kumelk kan brukes i matlaging mot slutten av første leveår (ca. ti måneders alder). Fra denne alderen kan også noe yoghurt og syrnet melk gis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #499 Del Skrevet 11. februar 2011 Så godt å høre at det går bra med tanteungen Får håpe han holder seg i magen i mange uker til Deilig med barnefri da selv om jeg skjønner godt at du savner dem litt Håper du får lest masse, og slappet godt av! Ups, glemte å svare. Han kan godt holde seg inne i 9-10 uker til synes jeg, det har han godt av. Ja det er deilig med litt barnefri og stillhet. De sover som regel max 1,5 time til sammen på dagtid nå, så det er ikke mye pause jeg får om dagene lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 11. februar 2011 #500 Del Skrevet 11. februar 2011 Hei hei flinke studina Vet du? JEg blir sint når kjøresten din er sånn, jeg kunne ønske jeg kunne riste litt i han, åååååååååååååååååååååååå!! Gjør kjæresten min noe sånt, så får han en påminnelse om at vi er to om det. En gang ( dette var i begynnelsen) , så gikk jeg ut en tur og sa at nå fikk han bare ta T, for det går faktisk utover forholdet vårt og forholdet til T, når de ikke stiller opp når de faktisk har fri. Det er jo faktisk slik at når kjæresten din har sovet ut, så er jo ikke du superkeen på å legge deg halv ett på dagen liksom..det klarer iallfall ikke jeg.., men ja, du får bli strengere, og si at du har en avtale da f.eks på søndag, så da har han ikke noe annet valg enn å stå opp...test det da vel? Føler meg slem nå, men synes så synd på deg jeg Nyter du dagen/kvelden da? Forstår at du lkengter litt, men det er sikkert veldig bra for deg..men klarer du kose deg me kjøresten nnår han oppfører seg sånn han gjør da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå