Tinio Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #441 Del Skrevet 27. januar 2011 Jepp, store sinte babyer som har stått opp på feil fot i dag! Har mest lyst til å legge de i lekegrinden, ta på meg hørselvern, lukke alle dørene bak meg og legge meg i sengen og gjemme meg under dyna. Liker ikke sånne dager som i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 27. januar 2011 #442 Del Skrevet 27. januar 2011 Sitter og vurderer om vi skal ut og trille tur eller ikke. Det pøsregner, og det er sånn et kav å kle på to stykker som hater ytterklær, så gulper de gjerne utover seg selv så de må skiftes på igjen, så bære en ned trappene i blokken mens h*n brøler fordi h*n ikke vil ha lue på, få på selene i vogna, gå opp igjen og hente den andre som ligger rasende og venter i lekegrinden, så kommer en av naboene ut som alltid har noe å mase om og ikke skjønner at jeg ikke har tid til å prate, dra frem regntrekket til vognen mens ungene ligger og skriker og jeg svetter og koker under alt regntøyet jeg har på meg, og når vi endelig er kommet oss ut og gått 20 meter så kommer katten løpende (det skjer nesten hver gang) så da må jeg snu og ta han med opp igjen og slippe han inn i leiligheten for hvis ikke følger han etter oss, så løpe ned igjen, og da er jeg helt utslitt! :gjeiper: Nei, jeg orker ikke i dag! Det får bli i morgen, da skal det visst ikke regne. Jeg har hvertfall luftet godt ut på soverommet deres, så får de litt frisk luft der. Oi der sovnet Gogutten i fanget mitt gitt, så det er vel på tide å hive de i seng. Å herlighet, jeg blir helt stresset av å lese dette! Men gudameg, jeg hadde droppet den turen ja! Håper de ikke gir deg nedsatt hørsel disse søte gullene dine:) Men ja, det er noe med å lese her inne. hvor får du all energien i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 27. januar 2011 #443 Del Skrevet 27. januar 2011 Gratulerer med 7 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. januar 2011 #444 Del Skrevet 27. januar 2011 Store sinte babyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 27. januar 2011 #445 Del Skrevet 27. januar 2011 Gratulerer med 7 mnd Sendt deg en pm jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 27. januar 2011 #446 Del Skrevet 27. januar 2011 Gratulerer med 7 mnd Sendt deg en pm jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 27. januar 2011 #447 Del Skrevet 27. januar 2011 Gratulerer med 7 mnd Sendt deg en pm jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #448 Del Skrevet 27. januar 2011 Å herlighet, jeg blir helt stresset av å lese dette! Men gudameg, jeg hadde droppet den turen ja! Håper de ikke gir deg nedsatt hørsel disse søte gullene dine:) Men ja, det er noe med å lese her inne. hvor får du all energien i fra? Gratulerer med 7 mnd Takk! Energien kommer fra kaffe, pepsi max og red bull! Koffein er min beste venn! Store sinte babyer Ja men det er sant, jeg ble nesten skremt over hvor sinte de var i dag! Det verste er jo at han ene av dem knurrer, og i tillegg har han fått tenner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. januar 2011 #449 Del Skrevet 27. januar 2011 7 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 28. januar 2011 #450 Del Skrevet 28. januar 2011 Gratulerer med 7 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #451 Del Skrevet 29. januar 2011 7 måneder Gratulerer med 7 måneder Takk! _____________________ Blir ikke så mye tid til KG for tiden, jeg prioriterer heller å lese på eksamen når jeg først har tid til å sette meg ned litt. Det har vært litt urolige netter i det siste, tror det er tennene som plager Gogutten litt, han har en stor kul ved siden av den som allerede er kommet opp nede. Han har våknet flere ganger om natten, gråter ikke men prater litt hissig en stund før han sovner igjen, så han klør sikkert litt i munnen. I dag satte han seg forresten opp i badebaljen! Holdt seg i kanten og reiste seg helt opp fra badestolen sin. Han driver ellers å tar mye situps for tiden, så han trener vel på å sette seg opp. Og Knøttet er så kul! Hun ler så rått! "Hah hah hah!" Egentlig er det ikke ekte latter, det er mer som at hun gjør seg til. Og så liksomhoster hun. "Øhø øhø øhøøø!" Hun merker vel at vi synes hun er morsom, derfor gjør hun det hele tiden. Og så hyler hun, skikkelig sånn jentehyling som skjærer i ørene. Har drukket en halv boks cider i kveld, kjenner jeg er litt små ør i hodet, det er jammen ikke mye denne skrotten tåler lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 31. januar 2011 #452 Del Skrevet 31. januar 2011 Så flinke dem er! Utviklingen går jammen fort. Plutselig har de lært noe nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. februar 2011 #453 Del Skrevet 1. februar 2011 Her kommer det også høye, skjærende jentehyl om dagen. Det er for det meste herlig da, selvom det kan skjære litt i ørene, ja. Så store babyene dine blir, ja, de kan vel nesten ikke kalles babyer lengre. Reiser seg opp og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #454 Del Skrevet 1. februar 2011 Så flinke dem er! Utviklingen går jammen fort. Plutselig har de lært noe nytt! Ja, plutselig løper de vel rundt her! Her kommer det også høye, skjærende jentehyl om dagen. Det er for det meste herlig da, selvom det kan skjære litt i ørene, ja. Så store babyene dine blir, ja, de kan vel nesten ikke kalles babyer lengre. Reiser seg opp og greier Skikkelig jentejenter vi har fått da! :gjeiper: Nei, de er liksom ikke babyer lengre, mer som barn. Det er noe med måten de oppfører seg på og kommuniserer, det er ikke sånn babyaktig lengre. _________________________ Huff, Knøttet er skikkelig forkjølet, det har vært en laaaang natt. Hun er pottetett i nesen, og jo mer hun gråter jo verre blir det. Så hun lå i vår seng sammen med meg i natt, og mannen på sofaen. Og Gogutten er grinete pga tann nr 2 for tiden, så det er litt slitsomt. Hørte han hostet og nøs litt istad, så det forundrer meg ikke om han blir syk han og. Gjesp sier jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. februar 2011 #455 Del Skrevet 1. februar 2011 Oi over 7 måneder gamle :dåne: Gratulerer med gullene dine Skjønner det ikke blir mye tid til data og kg med barna og eksamen da. lykke til med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. februar 2011 #456 Del Skrevet 1. februar 2011 Håper dere får en bedre natt Slitsomt når de små er forkjølet! Regner med at dere har nesesuger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #457 Del Skrevet 1. februar 2011 Oi over 7 måneder gamle :dåne: Gratulerer med gullene dine Skjønner det ikke blir mye tid til data og kg med barna og eksamen da. lykke til med det Takk for det Har ikke akkurat lest så mye de siste dagene da Håper dere får en bedre natt Slitsomt når de små er forkjølet! Regner med at dere har nesesuger. Ja vi har nesesuger og saltvann, og så la jeg noen tepper under hodeenden av madrassen hennes i kveld slik at hun ligger litt i oppoverbakke og får puste litt lettere. Hun har sovet godt til nå hvertfall, håper det fortsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. februar 2011 #458 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg har søkt på samme utdannelse som deg i dag Tror du det er mulig å få det til med baby og 30-40 % jobb ved siden av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #459 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg har søkt på samme utdannelse som deg i dag Tror du det er mulig å få det til med baby og 30-40 % jobb ved siden av? Så spennende! Ja det tror jeg, hvis han får plass i barnehage. Men det blir nok travelt om du skal jobbe så mye ved siden av. Jeg har en 20 % stilling i tillegg til skolen, men lurer faktisk på om jeg skal halvere den, og heller ta ekstravakter om jeg har tid. Jeg hadde sikkert greid det, men det er en ren helgestilling, og jeg synes det å jobbe annenhver helg er mye når jeg har barn som skal gå i barnehage hele uken. Vil heller bruke helgene til å være med dem. Men du greier det nok om mannen er flink å hjelpe til med hjem og Goffel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. februar 2011 #460 Del Skrevet 1. februar 2011 Mannen er kjempeflink både i huset og med Goffel Og vi har all familie i nærheten i tilfelle vi skulle trenge barnevakt. Så håper å få det til! Ikke sikkert jeg kommer inn da. Må søke med realkompetanse. Syns du det har vært vanskelig? Hva har vært vanskeligst isåfall? Jobbet du i bolig før utdannelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå