Gå til innhold

Tinios travle hverdag

Tinio

Anbefalte innlegg

Haha mannen ligger som et slakt på sofaen etter å vært hjemme med Knøttet og Gogutten i dag! Daakaaar! Han våkner vel ikke før i morgen. :fnise: Han har vært hjemme siden jeg er syk. Jeg har vært i såpass bra form i kveld at jeg greide å hjelpe til med leggingen da. :)

Jeg så på noen filmsnutter fra da de var nyfødt i dag. Herlighet så bittesmå! Og så de rare lydene og bevegelsene de lagde da! :ler: Nyfødte er noen rare vesener altså, de gjør så rare bevegelser med armene og hendene, nesten som om de er i vann.

Synes de har utviklet seg noe helt enormt nå de siste ukene! De lager nye lyder som dadadadada og mamamama, og Gogutten sier "nam" når han spiser noe han liker godt. Hans første ord! :rødme: Men tror neppe han skjønner hva det betyr enda da. :gjeiper: Jeg lekte titt tei leken med de istad, gjemte meg bak lenestolen og hoppet frem og ropte bøøøø og uææææ! De lo seg skakk begge to, jeg trodde nesten de skulle falle ut av vippestolene sine. Tenk at de kan synes det er SÅ gøy! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå smelt :rødme: høres ut som du koser deg, og bra du følte deg litt bedre nå.

haha må le litt av mannen din, han fikk vel smake litt av hva du gjør hver dag alene eller? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå smelt :rødme: høres ut som du koser deg, og bra du følte deg litt bedre nå.

haha må le litt av mannen din, han fikk vel smake litt av hva du gjør hver dag alene eller? :ler:

Ja, og det har han bare godt av! ;) Han innrømte at det er mye mer slitsomt å gå hjemme med disse to enn å være på jobb hvertfall. Skulle ønske jeg kunne gått på jobb et par dager i uken jeg, og så kunne han vært hjemme litt. Det hadde vært nesten som ferie! :nigo: Men ja, jeg koser meg og såklart! Synes det blir morsommere og morsommere for tiden! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha ikke sant, menn undervurderer hva vi kvinner gjør altså.......og du med to :dåne: bøyer meg i støvet altså :pls:

Jeg vet, de merker ikke hvilken stor jobb vi faktisk gjør her hjemme før vi plutselig en dag ikke gjør den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå Knøttet og Gogutten er så søte! :rødme: I dag tidlig mens jeg lagde frokost til dem så lå de på magen ved siden av hverandre og så på hverandret mens de pratet og smilte. Endelig begynner tvillingfordelene å komme her, de har selskap og underholdning i hverandre. :jepp:

Og i kattene! :ler: De er veldig interessert i kattene, og slutter alltid å sutre med en gang en av dem går forbi. Litt vel interessert i halene ser jeg. :nei::fnise: Begge pusene har heldigvis stor respekt for babyene, de oppfører seg veldig forsiktig når de er i nærheten. Jeg har hatt katt hele mitt liv, men aldri noen så snille som de vi har nå, så jeg håper barna og kattene kommer til å gå godt sammen og ha mye glede av hverandre. :)

Nå skal jeg ta meg en treningsøkt siden jeg ikke rakk det før i dag! :trene: Mitt mål er nemlig å bli MILF til sommeren! Haha! Wish me luck! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper treningen gikk fint :)

Takk! :klemmer: Det gikk fint, jeg merker at jeg har hatt god fremgang allerede. Det hjelper veldig på motivasjonen! :jepp:

Nå har jeg spist, dusjet og tatt ansiktmaske. :) Så nå er det straks i seng! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper veldig på motivasjonen når en ser at man blir bedre for hver gang :jepp:

Forrige uke var jeg helt ødelagt etter en time med styrke med ball, kunne så vidt gå de neste 4 dagene :ler: Mens denne uken er det bare i den ene leggen jeg kjenner noe :nigo: Det bedrer seg :lur:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bli sjuk litt oftere, Tinio :ler: . Det var en god måte å få mannen din til å se hvor mye du faktisk gjør ;):5:

Hehe ja! Problemet er bare at det blir så himla rotete her, så jeg får så mye å gjøre når jeg blir frisk igjen. :gjeiper:

Det hjelper veldig på motivasjonen når en ser at man blir bedre for hver gang :jepp:

Forrige uke var jeg helt ødelagt etter en time med styrke med ball, kunne så vidt gå de neste 4 dagene :ler: Mens denne uken er det bare i den ene leggen jeg kjenner noe :nigo: Det bedrer seg :lur:

:jepp: Elsker å trene når man ser fremgangen tydelig! Skal ikke så mye til for å få litt fremgang i kroppen til denne bleikfisen her da men.. :fnise:

Det var sånn med meg og, den første uken jeg begynte å trene for alvor igjen så kunne jeg nesten ikke gå etterpå, men uken etter var jeg bare littegrann støl i rumpa. Nå blir jeg ikke særlig støl lengre. :)

I dag fikk de spise frokost i de nye spisestolene sine for første gang! Brødsmuler med litt leverpostei på! "Nam nam nam mmmmmmmmmmm!" :ler: De satt bare og spiste i ca 5 min da, melken drakk de vippestolene sine. Synes de er blitt så store! :rødme: De er liksom nesten ikke baby lengre, mer småbarn føler jeg. Tiden går så fort, vips så er de fjortiser. Uff og uff! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååå vips, så må du snakke om blomsten og bien ... :gjeiper:

Neida!

Du er så flink, jeg hadde storkost meg hvis du hadde vært mammen min!Misforstå meg rett! Men du virker jo helt fantastisk, og for en energi og livsglede! Ja, bøyer meg i støvet igjen :jepp:

Fantastisk når de begynner å småprate litt ja, det kan jeg tenke meg! Åsså sier de snart mammammmamama..sånn ca noe sånt :rødme:

Ha en super duper kveld Tinio :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå vips, så må du snakke om blomsten og bien ... :gjeiper:

Neida!

Du er så flink, jeg hadde storkost meg hvis du hadde vært mammen min!Misforstå meg rett! Men du virker jo helt fantastisk, og for en energi og livsglede! Ja, bøyer meg i støvet igjen :jepp:

Fantastisk når de begynner å småprate litt ja, det kan jeg tenke meg! Åsså sier de snart mammammmamama..sånn ca noe sånt :rødme:

Ha en super duper kveld Tinio :klemmer:

Ja og så var det den der samtalen om blomsten og biene ja.. Jøye meg! :fnise:

Haha så søtt sagt! Bare kom hit så kan du få være babyen min du og Lurermegpå! :kgbaby: Men takk altså, det var veldig fint sagt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gogutten har fått sin første tann! :hoppe:

I går da jeg skulle ta på han pysjen så tok han et godt tak i armen min og beit alt han hadde, mens han knurret! :ler: Jammen er han sterk altså, og litt skummel og slik som han knurrer, nesten som et lite rovdyr som går til angrep! Jeg kjente noe skarpt, og der var det en liten spiss av tannen på vei opp. :) Han som har vært så snill i det siste, flink å sove og alt. Det virker ikke som om det har plaget han i det hele tatt! :) Satser på at aaallleee tennene som kommer fremmover er like greie og smertefrie! ;)

Nå har jeg badet dem og klippet alle neglene! Puh! Synes egentlig det går mye bedre å klippe neglene deres nå, de sitter rolig på fanget og bare ser på. Unntatt når jeg klipper tåneglene til Knøttet da, da er det mye sprelling og sparking.

Endret av Tinio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da gikk mannen nettopp på jobb og kommer ikke hjem før 23-tiden i kveld. Sånne lange dager alene er tunge, når ettermiddagen og kvelden kommer blir jeg litt desperat etter å se og snakke med et voksent menneske, man blir jo litt sprø av å kun henge med disse babyene hele dagen. :gjeiper: Men men, kjekt med penger og! :jepp:

Her ser det ut som om det er flere tenner på vei, Knøttet har to kuler i tannkjøttet nede, og Gogutten har en sprengeferdig kul ved siden av den tannen som allerede er kommet opp. De virker ikke noe plaget heldigvis, eneste at Gogutten er fæl til å bite i øret på bamsen sin. Han så ut som en liten hund i går kveld, bet bamsen i øret mens han ristet hardt på hodet. :ler:

Er trøtt jeg, skal legge meg nedpå litt når de legger seg etterpå, håper de sover godt. Det ble som vanlig litt sent i går, det er så godt å nyte stillheten etter at barna har lagt seg så jeg er treig med å legge meg. Og når jeg endelig har lagt meg så får jeg ikke akkurat fred fra mannen. :lur: Skal ikke akkurat klage over for lite :sengekos: for tiden nei. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for tann :hoppe: her er det ikke noe enda....lurer på når hun får de da hun har klødd siden 3mnd gammel!

uff håper dagen din blir fin for det :kose:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med tann, og bra at han ikke har vært så plaget :) Skjønner godt at du trenger å snakke med voksne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med tenner som kommer frem :jepp: Og veldig godt at de ikke virker som om de er plaget av det :)

Skjønner godt at du har lyst å snakke med voksne mennesker etter en hel dag med de små :jepp: Jeg merker selv at jeg har et veldig behov å snakke med andre jeg også når forloveden er avgårde på jobb over lenger tid og jeg kun har katten til å holde meg med selskap :) Man kan trygt si at telefonregningen blir en del større da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...