Gå til innhold

Tinios travle hverdag

Tinio

Anbefalte innlegg

Det er veldig lett å begynne å snoke på folk på denne måten :ler:

Og veldig koselig å sette ansikter til de mange navnene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Småkjekset, det var kanskje litt ufint av meg å bruke deg som eksempel, vil du legge meg til? Så blir det mer rettferdig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint det Pupsi :jepp:

Bare å bruke meg som eksempel, egner meg godt som det :ler:

Legger deg gjerne til jeg, for da kan jeg snoke på deg og Goffern :nigo:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg hvem Tinio er også. :hoppe:

Åååee! Alle finner ut hvem jeg er, mens jeg skjønner ikke hvem noen er! :fnise: Men det er vel ikke så vanskelig å skjønne hvem jeg er siden jeg har to babyer på profilbildet da. ;)

Nå bestemmer jeg at alle dere KG-jenter som sniker på meg må legge meg til og fortelle hvem dere er! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg vet hvem Iril er.. :sjenert: men jeg er ikke helt sikker :ler:

Jeg så det Tinio, at vi har en felles ikke-på-kg-venn på FB og at den plassen du kommer fra har jeg vært mange ganger, har masse slekt ca 20 minutter fra den plassen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vet hvem Iril er.. :sjenert: men jeg er ikke helt sikker :ler:

Jeg så det Tinio, at vi har en felles ikke-på-kg-venn på FB og at den plassen du kommer fra har jeg vært mange ganger, har masse slekt ca 20 minutter fra den plassen :jepp:

Hehe hvor kjenner du henne fra? Jeg gikk på førskolelærer sammen med henne. :jepp: Så gøy, kanskje vi er fjerne slektninger vi to? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun brukte å være hos sine besteforeldre som er like ved der jeg kommer fra.

En dag hadde hun kastet en flaskepost som jeg fant :ler: Så ble vi brevvenner, å siden har vi bare hatt kontakt :ler:

Ja, kanskje det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun brukte å være hos sine besteforeldre som er like ved der jeg kommer fra.

En dag hadde hun kastet en flaskepost som jeg fant :ler: Så ble vi brevvenner, å siden har vi bare hatt kontakt :ler:

Ja, kanskje det :ler:

Hehe, verden er liten altså! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld fant jeg og mannen ut noe rart. Som oftest er begge babyene flinke til å legge seg, Gogutten pleier å gråte litt i søvne når han har sovet 45 min, og så blir det stille igjen. Men enkelte ganger hyler han så høyt at han våkner, og vekker Knøttet i tillegg. Og da er det jo igang.. De kaver hverandre opp, og det tar gjerne en time før vi får roet dem ned. Gogutten er rasende, slår i madrassen og kaster bamsene sine rundt omkring i sengen. Skulle ønske vi hadde mulighet til at de kunne sove på hver sitt rom altså..

Men poenget var: Når vi tenkte oss om så skjer dette bare på tirsdager. Mystisk altså! Vi gjør ikke noe uvanlig på tirsdagene som kan forårsake dette. :klø: Er spent på hvordan det blir neste tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Dere har tirsdagssyndromet, vi har mandagssyndromet - da er poppelen helt umulig, nekter å sove er sur og grinette.. Hver mandag det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Dere har tirsdagssyndromet, vi har mandagssyndromet - da er poppelen helt umulig, nekter å sove er sur og grinette.. Hver mandag det :sjenert:

:fnise: Jeg har hørt om en baby som er rasende hver lørdag og. Merkelig altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Kremt* Hva med meg da? Jeg vet hvem du er Tinio, hvem Småkjekset er, og hvem Icing er :fnise: Jeg er litt av en snoker ja :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...