Neytiri Skrevet 12. desember 2010 #261 Del Skrevet 12. desember 2010 hmm har du lagt det for han sånn at om dere ikke tar å bruker det tilbudet så vil dette ikke funke(altså ikke meningen å si det er kommet sålangt for det vet jeg jo ikke).....men sier det for det er nettopp det ja sa til min kjære......da kom det til slutt "joda jeg kan da bli med" vi har foreløpig ikke dratt sammen, skal egentlig i morra, men får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #262 Del Skrevet 12. desember 2010 hmm har du lagt det for han sånn at om dere ikke tar å bruker det tilbudet så vil dette ikke funke(altså ikke meningen å si det er kommet sålangt for det vet jeg jo ikke).....men sier det for det er nettopp det ja sa til min kjære......da kom det til slutt "joda jeg kan da bli med" vi har foreløpig ikke dratt sammen, skal egentlig i morra, men får se. Jo kanskje det.. Det er jo egentlig ikke sånn at jeg kommer til å gå fra han, for jeg elsker han kjempehøyt og vi har det veldig fint sammen på mange områder. Men kanskje jeg skal prøve å lage en oversikt over husarbeidet igjen og gi han en sjanse til å skjerpe seg og ta noen av oppgavene. Funker det ikke da, så kommer jeg til å si det samme som deg. Det er jo det som irriterer meg mest, at han bare sitter i sofaen og ser på at jeg jobber og sliter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #263 Del Skrevet 12. desember 2010 Nå må jeg seriøst pelle meg til sengs! NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. desember 2010 #264 Del Skrevet 12. desember 2010 Jo kanskje det.. Det er jo egentlig ikke sånn at jeg kommer til å gå fra han, for jeg elsker han kjempehøyt og vi har det veldig fint sammen på mange områder. Men kanskje jeg skal prøve å lage en oversikt over husarbeidet igjen og gi han en sjanse til å skjerpe seg og ta noen av oppgavene. Funker det ikke da, så kommer jeg til å si det samme som deg. Det er jo det som irriterer meg mest, at han bare sitter i sofaen og ser på at jeg jobber og sliter. Enig, jeg vil jo egentlig ikke det heller, men måtte tye til en ultimatum for å få han til å forstå at det her gidder jeg ikke liksom. forskjellen må jeg si er at mannen min gjør ting, men etter jeg må be han en del ganger først. Synes sånne ting han kan lære seg å gjøre uten at jeg sier ifra da men.....mannfolk og dere som har 2 stk, skulle tro han ordna og styra enda mer for å avlaste deg da! du fortjener en søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. desember 2010 #265 Del Skrevet 13. desember 2010 Kjedelig å høre at mannen ikke bidrar Mange som har det sånn, dessverre. Min far er sånn, og å se hvordan mamma har hatt det hele mitt liv har gjort noe med meg. Jeg er veldig streng med min mann, og krever at man gjør 50/50. Noen ganger lurer jeg på om jeg er for streng tilogmed. Men det føles så urettferdig på mammas vegne, og jeg er så redd for å havne i den situasjonen selv. Jeg tror ikke ting blir noe lettere i fremtiden, hvis du ikke får orden på det. Eventuelt at du bare godtar at han ikke hjelper til (noe mamma gjorde). Men hvis du velger å bare godta det, så får du fokusere på alt det andre ved mannen din som gjør at du elsker han Syns du er superflink som passer på to babyer og hus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. desember 2010 #266 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg fant ut hvem du var via profilen til Neytiri på FB jeg Jeg må bare si at Knøttet og Godgutten var så søte :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 13. desember 2010 #267 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg fant ut hvem du var via profilen til Neytiri på FB jeg Jeg må bare si at Knøttet og Godgutten var så søte :rødme: samme her og helt enig,de var kjempesøte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. desember 2010 #268 Del Skrevet 13. desember 2010 En god til deg, skjønner godt at du blir irritert på mannen din. jeg blir helt matt av disse mannfolka til flere av dere her inne jeg altså, at det går an å fraskrive seg så mye ansvar De har da vært med på å få barn de og! Håper dere finner ut av det, sånn at du slipper å være så mye frustrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 13. desember 2010 #269 Del Skrevet 13. desember 2010 Mange gode poenger her. Kanskje må han, som Neytiri sier, kjenne kniven på strupen før han skjønner alvoret? Han hadde ikke oppført seg sånn om han ikke hadde fått lov (for å sette det på spissen). Hvis du ikke hadde funnet deg i det, hadde han måttet forandre på seg for å beholde deg. Sånn som det er nå, så får det ingen konsekvens når han oppfører seg dårlig. Dette er en veldig svart-hvit-fremstilling, men regner med du skjønner poenget. Han vet rett og slett ikke hvor heldig han er. Som Pupsi sier, du får enten godta det (og ikke irritere deg)eller gjøre noe med det. Den slags tankegang gjelder vel egentlig det meste her i livet. Sorry hvis jeg høres hard og brutal ut. Er seint nå, så får ikke frem så mye nyanser i språket nå. Sier det uansett med varme og vennlighet . Synes du er utrolig flink med barna dine og det beundrer jeg veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #270 Del Skrevet 14. desember 2010 Enig, jeg vil jo egentlig ikke det heller, men måtte tye til en ultimatum for å få han til å forstå at det her gidder jeg ikke liksom. forskjellen må jeg si er at mannen min gjør ting, men etter jeg må be han en del ganger først. Synes sånne ting han kan lære seg å gjøre uten at jeg sier ifra da men.....mannfolk og dere som har 2 stk, skulle tro han ordna og styra enda mer for å avlaste deg da! du fortjener en søta Mannen min kan gjøre ting av og til han og, men da har jeg måttet mase så mye at det blir krangling og dårlig stemning, og det hater jeg. Er vel derfor jeg ofte bare lar han slippe unna.. Takk for god klem! Kjedelig å høre at mannen ikke bidrar Mange som har det sånn, dessverre. Min far er sånn, og å se hvordan mamma har hatt det hele mitt liv har gjort noe med meg. Jeg er veldig streng med min mann, og krever at man gjør 50/50. Noen ganger lurer jeg på om jeg er for streng tilogmed. Men det føles så urettferdig på mammas vegne, og jeg er så redd for å havne i den situasjonen selv. Jeg tror ikke ting blir noe lettere i fremtiden, hvis du ikke får orden på det. Eventuelt at du bare godtar at han ikke hjelper til (noe mamma gjorde). Men hvis du velger å bare godta det, så får du fokusere på alt det andre ved mannen din som gjør at du elsker han Syns du er superflink som passer på to babyer og hus!! Sånn er det med mine foreldre også, faren min gjør sjelden noe hjemme. Han smører ikke nisten sin selv en gang! :dåne: Slik som vi har det nå går ikke an i fremtiden. Det går "greit" nå når jeg er hjemme, men ikke når jeg begynner på skolen igjen og etterhvert begynner å jobbe. Så vi må nok bare få til en mer rettferdig arbeidsfordeling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #271 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg fant ut hvem du var via profilen til Neytiri på FB jeg Jeg må bare si at Knøttet og Godgutten var så søte :rødme: samme her og helt enig,de var kjempesøte Hallo!? Driver dere å sniker på meg jenter? Legg meg til da vel? Dårlig gjort at dere vet hvem jeg er, mens jeg ikke har peiling på hvem dere er. :gjeiper: Tusen takk forresten! En god til deg, skjønner godt at du blir irritert på mannen din. jeg blir helt matt av disse mannfolka til flere av dere her inne jeg altså, at det går an å fraskrive seg så mye ansvar De har da vært med på å få barn de og! Håper dere finner ut av det, sånn at du slipper å være så mye frustrert. De ante vel kanskje ikke hvor mye arbeid det faktisk er med babyer, men det er absolutt ingen unnskyldning. Håper vi finner ut av det jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #272 Del Skrevet 14. desember 2010 Mange gode poenger her. Kanskje må han, som Neytiri sier, kjenne kniven på strupen før han skjønner alvoret? Han hadde ikke oppført seg sånn om han ikke hadde fått lov (for å sette det på spissen). Hvis du ikke hadde funnet deg i det, hadde han måttet forandre på seg for å beholde deg. Sånn som det er nå, så får det ingen konsekvens når han oppfører seg dårlig. Dette er en veldig svart-hvit-fremstilling, men regner med du skjønner poenget. Han vet rett og slett ikke hvor heldig han er. Som Pupsi sier, du får enten godta det (og ikke irritere deg)eller gjøre noe med det. Den slags tankegang gjelder vel egentlig det meste her i livet. Sorry hvis jeg høres hard og brutal ut. Er seint nå, så får ikke frem så mye nyanser i språket nå. Sier det uansett med varme og vennlighet . Synes du er utrolig flink med barna dine og det beundrer jeg veldig Synes ikke du er hard og brutal Becky! Det du sier er helt sant, jeg er bare så pinglete av meg, liker ikke konflikter.. Men jeg kommer ikke til å godta det, for skal jeg fortsette å irritere meg fremmover slik som jeg gjør nå, så tror jeg hele forholdet går skeis til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #273 Del Skrevet 14. desember 2010 Er travle dager for tiden, men skal prøve å få oppdatert meg litt i de andre dagbøkene i morgen. Nå er det på tide å finne køyen kjenner jeg, jeg er stuptrøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. desember 2010 #274 Del Skrevet 15. desember 2010 Sender deg PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. desember 2010 #275 Del Skrevet 15. desember 2010 sender pm med navn godt det er flere enn meg som er nysgjerrig icing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. desember 2010 #276 Del Skrevet 15. desember 2010 Må innrømme at jeg også har vært nysgjerrig og funnet deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #277 Del Skrevet 15. desember 2010 Må innrømme at jeg også har vært nysgjerrig og funnet deg Alvorlig talt! Kan godt få være vennen min om du vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. desember 2010 #278 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg begynner å bli nysjgerrig nå, alle har jo 200 venner og sånn, skjønner ikke hvordan de klarer å finne deg blandt alle dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. desember 2010 #279 Del Skrevet 15. desember 2010 Det vil jeg gjerne Sender deg en PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 15. desember 2010 #280 Del Skrevet 15. desember 2010 Det er ikke så vanskelig skjønner du, iril, når noen kommenterer på bilder eller status, eller noen får ny venn, så snapper man det opp. Hvis jeg lurer på hvem småkjekset er nå, sjekker jeg bare hvem tinio har blitt venner med i det siste Har visst hvem flere har vært fordi noen av de andre har kommentert på bilder, og jeg har lagt sammen to og to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå