Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #1 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei tøffen! Ville bare si at jeg har hørt på cd'n din, og den er bra! Sånn musikk liker jeg, og du kan spille trommer, virkelig. Ferdig snakka, ikke no tull. Ellers var det festlig å synge med du! Du er jo ikke riktig frisk, men det liker jeg. Du var faktisk så søt og god og tøff, at jeg fikk litt lyst til å putte deg i håndveska, og ta deg med hjem til pynt Og, du, den boka du må lese heter Different Seasons og novella heter"Rita Hayworth and the Shawshank Redemption" Les den, så lover jeg å se filmen du snakka om.... Stryk og pjusk fra Glammy! :kysse: Medlem i Donnies fanklubb. Noen flere som vil være med??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg klarte jo å glemme cden jeg da :oops: full som jeg var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. oktober 2003 #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 syns forresten den koldbrann historien din var bra.. men noe grotesk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #4 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hadde glemt koldbrann jeg :o Takk for påminninga! Hadde det så rasende festlig med dere gutta boys, jeg atte!!! Skjønninger er dere 8) Du a lille-lurvis, kom du deg OK hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. oktober 2003 #5 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hadde glemt koldbrann jeg :o Takk for påminninga! Hadde det så rasende festlig med dere gutta boys' date=' jeg atte!!! Skjønninger er dere 8) Du a lille-lurvis, kom du deg OK hjem?[/quote']ja jeg sa ike så mye da men for atte jeg hadde litt vondt i hodet etterhvert fordi jeg nesten ike hadde spist noe åsså våkna jeg så jævli tidlig på lørdan.. det var derfor jeg måtte dra så tidlig da.. skulle gjerne vært med å hørt dere synge.. men jeg får vel ta det igjen senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #6 Del Skrevet 6. oktober 2003 Du ble litt stille etterhvert, ja! Men du får tidsnok høre oss synge, kjære! FOr der gikk du glipp av noe fæntastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. oktober 2003 #7 Del Skrevet 6. oktober 2003 ja det tror jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 6. oktober 2003 #8 Del Skrevet 6. oktober 2003 :oops: :oops: :oops: jo det var gøy og synge med deg Glam! takker igjen for en koselig kveld :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. oktober 2003 #9 Del Skrevet 7. oktober 2003 Right back at ya, handsome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 7. oktober 2003 #10 Del Skrevet 7. oktober 2003 Dette må vi gjenta engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. oktober 2003 #11 Del Skrevet 8. oktober 2003 Dette må vi gjenta engang Jeg vil også være med på karaoke!!! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 8. oktober 2003 #12 Del Skrevet 8. oktober 2003 JA.. du MÅ bli med neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. oktober 2003 #13 Del Skrevet 8. oktober 2003 jeg blir med men kun for å høre på tror det er verdt å få meg seg at dere synger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. oktober 2003 #14 Del Skrevet 9. oktober 2003 JA.. du MÅ bli med neste gang Jippi!!!! Skal begynne å øve inn slagere med en gang... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå