Gå til innhold

Dooonnniee!!!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Hei tøffen!

Ville bare si at jeg har hørt på cd'n din, og den er bra! Sånn musikk liker jeg, og du kan spille trommer, virkelig. Ferdig snakka, ikke no tull. Ellers var det festlig å synge med du! :ler: Du er jo ikke riktig frisk, men det liker jeg. :wink:

Du var faktisk så søt og god og tøff, at jeg fikk litt lyst til å putte deg i håndveska, og ta deg med hjem til pynt :kyss:

Og, du, den boka du må lese heter Different Seasons og novella heter"Rita Hayworth and the Shawshank Redemption" Les den, så lover jeg å se filmen du snakka om....

Stryk og pjusk fra Glammy! :kysse:

Medlem i Donnies fanklubb. Noen flere som vil være med???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Hadde glemt koldbrann jeg :o Takk for påminninga! Hadde det så rasende festlig med dere gutta boys, jeg atte!!! Skjønninger er dere 8) Du a lille-lurvis, kom du deg OK hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde glemt koldbrann jeg :o Takk for påminninga! Hadde det så rasende festlig med dere gutta boys' date=' jeg atte!!! Skjønninger er dere 8) Du a lille-lurvis, kom du deg OK hjem?[/quote']ja jeg sa ike så mye da men for atte jeg hadde litt vondt i hodet etterhvert fordi jeg nesten ike hadde spist noe åsså våkna jeg så jævli tidlig på lørdan..

det var derfor jeg måtte dra så tidlig da..

skulle gjerne vært med å hørt dere synge..

men jeg får vel ta det igjen senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Du ble litt stille etterhvert, ja! Men du får tidsnok høre oss synge, kjære! FOr der gikk du glipp av noe fæntastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...