Gå til innhold

Hvor mange kjøper du julegaver til?

Gjest anonym

Hvor mange kjøper du julegaver til?  

1 stemme

1. 1. Hvor mange kjøper du julegaver til?

• under fem
      0
    • mellom fem og ti
      9
    • mellom ti og femten
      15
    • mellom femten og tyve
      16
    • over tyve (er så riiiik atte)
      23
    • kjøper ike julegaver
      0

Anbefalte innlegg

MJeg blir direkte irritert' date=' jeg når butikkene pakker inn gavene uten at jeg sier at de skal gjøre det... [/quote']

Er det virkelig noen som gjør det? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig noen som gjør det?  :o

Ja. Jeg har vært borti det mange ganger, sånn like før jul når alle stresser (bortsett fra meg) og jeg kjøper noe som er veldig tydelig at ikke er til meg selv (leker, herreklær osv).

Da blir jeg arg, men så smiler jeg søtt og river av papiret når jeg kommer hjem i stedet for å forsure førjulstilværelsen for både meg selv og andre førjulsglade mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri talt dem, men det blir til foreldre, besteforeldre, søsken, deres respektive, nevøen vår og noen gode venner - og deres barn.

Jeg og mannen min kjøper sjelden gave til hverandre nå, vi prioriterer heller å kose oss sammen og bruke penger på noe vi trenger ved en senere anledning. Sparer til ferier f eks :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Er det virkelig noen som gjør det? :o

Jeg har aldri opplevd at de pakker inn uten at jeg ber om det, og jeg sørger alltid for å si "Jeg skal ha noe mer inni, så kan jeg ikke bare få med papiret? Dermed får jeg gleden av å gjøre det selv :) (Dessuten skal jeg ofte ha noe mer inni, men uansett vil jeg pakke selv!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...